Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tatoeage

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tatoeage Empty Tatoeage

Bericht  BJA vr 12 apr 2013 - 6:56

Ik wil een tatoeage. Heb er goed over nagedacht en dit is echt iets wat een bepaalde betekenis voor mij heeft.
Een silhouet vogel (3-4 cm) aan de binnenkant van mijn rechter pols en dan aan de binnenkant van de pols.
Een andere plek wil ik eigenlijk niet omdat ik dit de mooiste plek vind en de tatoeage wil kunnen zien.
Nu werk ik op kantoor in en ga soms bij klanten op bezoek. In onze personeelsgids staat er niks over. Ook is er een soort commerciële handleiding waar dingen in staan zoals: zorg dat de klant niet ruikt dat je rookt en kleed je naar de gelegenheid etc maar ook daar staat niks over in. Ik ken ook een collega die er 1 op de binnenkant van haar pols heeft en daarnaast een buitendienst functie heeft.
Toch durf ik het nog niet door te zetten, bang om minder ''kansen'' op de arbeidsmarkt te hebben of zo. Natuurlijk kan ik hem bedekken met lange mouwen en draag vaak zat armbanden maar toch...
Wat is jullie mening hierover en wie heeft hier enige ervaring mee?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tatoeage Empty Re: Tatoeage

Bericht  Roxi3 vr 12 apr 2013 - 7:07

Ik heb een tatoeage aan de binnenkant van mijn linker pols. Ik werk in het onderwijs en het is beter als de ouders het niet zien dus ik draag lange mouwen of ik heb er een brede armband overheen. Tot nu toe heeft niemand hem ontdekt dus het is (voor mij) prima te verbergen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Melis_je vr 12 apr 2013 - 7:25

Dat zou ik alleen doen als je hem kan bedekken met een armband. Misschien mag het bij jouw bedrijf wel, maar niet bij al je klanten of niet bij toekomstige werkgevers. Dan wil je niet constant lange mouwen aan moeten.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Rush vr 12 apr 2013 - 7:36

Ik heb op beide polsen een tattoo en draag altijd lange mouwen. Heel soms 3/4 mouwen en dan heb ik 1 tattoo onder mn horloge en de ander 'bloot'. Mn baas heeft er geen problemen mee als ik er verder netjes uit zie.

Ik kan ze beide bedekken als het moet voor een toekomstige werkgever. Bang voor minder kansen op de arbeidsmarkt ben ik absoluut niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  BJA vr 12 apr 2013 - 7:49

Bedankt voor jullie reacties! Ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn werkgever er geen problemen mee heeft maar zou het gek zijn als ik ''toestemming'' vraag aan mijn leidinggevende of afdeling HRM?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Happinaz vr 12 apr 2013 - 9:20

BJA schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn werkgever er geen problemen mee heeft maar zou het gek zijn als ik ''toestemming'' vraag aan mijn leidinggevende of afdeling HRM?

Ik vind het helemaal niet gek! Ik vind het wel netjes!
Realiseer je wel dat je voor een moeilijke keuze staat als hij het wel afkeurt....
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud