Zichtbare tatoeage
+12
Niene
Bisq
Sam
PeperMunt
Roza
Roxi3
Bazinga
Rush
Punk'd
Barbabella
girli
Carmen_
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zichtbare tatoeage
Kan dat als je manager bent?
Het zal een tekst in het zwart zijn.
Het zal een tekst in het zwart zijn.
Laatst aangepast door Carmen_ op zo 9 jun 2013 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Re: Zichtbare tatoeage
Waar zou het zichtbaar zijn?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ligt er aan bij wat voor een bedrijf denk ik.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben nu weer hard aan het solliciteren en het valt mij op dat er bij best veel functies staat dat ze het niet 'waarderen'. Dit zijn redelijk representatieve functies (van communicatie/pr tot receptioniste o.i.d.).
Ik wil nog steeds graag een tattoo maar hij komt echt niet op mijn pols (wat ik graag wilde).
Ik wil nog steeds graag een tattoo maar hij komt echt niet op mijn pols (wat ik graag wilde).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Onderarm. Ik werk bij de overheid.
Carmen_- Fluisteraar
hmm, maar ik wil hem juist zelf zien. Op mijn rug is dan lastig.Punk'd schreef:Ik ben nu weer hard aan het solliciteren en het valt mij op dat er bij best veel functies staat dat ze het niet 'waarderen'. Dit zijn redelijk representatieve functies (van communicatie/pr tot receptioniste o.i.d.).
Carmen_- Fluisteraar
Ik draag op kantoor altijd lange mouwen zodat mn tattoos niet zichtbaar zijn.
Onderarm kan je in principe makkelijk verbergen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat leek mij ook.Rush schreef:Ik draag op kantoor altijd lange mouwen zodat mn tattoos niet zichtbaar zijn.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik loop vaak in jurkjes waarbij mijn armen zichtbaar zijn. Natuurlijk niet bij externe partijen maar intern wel. Het gaat ook om het informele. Kan ik als aansturende met zo'n ding lopen?
Carmen_- Fluisteraar
Ik heb een tekst op m'n pols staan, waar, als 't verborgen moet worden, m'n horloge overheen kan.
*Edit: Ik zou mijn leidinggevende er niet op aankijken, als hij/zij een tatoeage draagt.
*Edit: Ik zou mijn leidinggevende er niet op aankijken, als hij/zij een tatoeage draagt.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb er een op mijn pols. Ik laat het liever niet zien dus ik verberg het meestal en dat gaat me vrij makkelijk af.
Ik ben geen manager maar ik zou mijn manager er ook niet op aankijken.
Ik ben geen manager maar ik zou mijn manager er ook niet op aankijken.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben manager en ik heb een tattoo aan de binnenkant van m'n pols. Het zijn 2 letters en als het echt zou moeten kan ik ze bedekken, maar ik heb er nog nooit commentaar op gehad.
Gast- Gast
Hoe groot zou het zijn? Ik vind het toch niet netjes als manager eerlijk gezegd. Een collega van mij heeft het op beide onderarmen en die mag niet met korte mouwen lopen, alleen maar met haar colbert aan, omdat het (te) zichtbaar is anders.
Gast- Gast
Ik vind een tattoo op de onderarm trouwens sowieso niet mooi, maar dat komt omdat ik teveel associaties heb/krijg met WO2 en de Holocaust...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Maar waarom is het niet netjes om een (kleine) tattoo te hebben?
Een tattoo veranderd toch niets aan jou als persoon of aan jouw kwaliteiten?
Een tattoo veranderd toch niets aan jou als persoon of aan jouw kwaliteiten?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nee, het veranderd niks, maar ik vind het toch niet netjes eerlijk gezegd. Zichtbare piercings & tatoeages niet. Bij ons op het werk moeten ze het afplakken met pleisters
Gast- Gast
Pippa schreef:Nee, het veranderd niks, maar ik vind het toch niet netjes eerlijk gezegd. Zichtbare piercings & tatoeages niet. Bij ons op het werk moeten ze het afplakken met pleisters
Ik zag vandaag ook iemand bij de Hema die haar piercings had afgeplakt. Pleister op haar wenkbrauw, oren en onderlip.
Zo is het juist nog opvallender dat ze piercings had.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Ik vind het ook niet echt een optie hoor, maar zo zijn helaas wel de regels.
Gast- Gast
Zou het gewoon aan mijn werkgever vragen. Ik vind het niet kunnen, maar wat wij hier vinden is niet relevant.
Gast- Gast
PeperMunt schreef:Pippa schreef:Nee, het veranderd niks, maar ik vind het toch niet netjes eerlijk gezegd. Zichtbare piercings & tatoeages niet. Bij ons op het werk moeten ze het afplakken met pleisters
Ik zag vandaag ook iemand bij de Hema die haar piercings had afgeplakt. Pleister op haar wenkbrauw, oren en onderlip.
Werkte die met voedsel?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik zou het gewoon vragen aan je baas. Ik sta voor de klas en ik heb m'n baas ook gevraagd hoe hij er over denkt als ik een tattoo op mijn pols laat zetten en de reden daarvan. Hij vond het geen probleem. Nu weet ik dat ik ooit weer zal moeten solliciteren, maar deze tattoo en die plek zijn voor mij van enorme waarde. Bij een sollicitatie kan ik het uitleggen en als ze het dan niet ok vinden wil ik er ook niet werken.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Nog nooit heeft er een werkgever iets over mijn tattoo's gezegd.. Werk in het ziekenhuis en die op mijn onderarm is sowieso zichtbaar,die op mijn kuit/voet ook als ik een 3 kwart broek aan heb,ook heb ik er 1 onder mijn sleutelbeen en die kan ik makkelijker bedekken met het uniform. Daar hebben ze nog nooit wat van gezegd,alleen dat ze het zo mooi vinden etc.
Bij mijn 2e baan dat is een ander verhaal,ik werd daar samen met 'n ander meisje aangesteld om die winkel te runnen. Ik moest alles bedekken,dus lange mouwen,hoog gesloten etc,want ja mensen konden wel eens slecht over mij en de winkel denken mochten ze de tattoo's zien.. Toen heb ik ook duidelijk gemaakt dat ik geen aso ben doordat ik tattoo's heb,en dat ze voor mij betekenis hebben en het dus niet zomaar gekrabbel is. Er werden daar nog meer rare dingen gezegd en geëist dus heb het er niet lang volgehouden
Bij mijn 2e baan dat is een ander verhaal,ik werd daar samen met 'n ander meisje aangesteld om die winkel te runnen. Ik moest alles bedekken,dus lange mouwen,hoog gesloten etc,want ja mensen konden wel eens slecht over mij en de winkel denken mochten ze de tattoo's zien.. Toen heb ik ook duidelijk gemaakt dat ik geen aso ben doordat ik tattoo's heb,en dat ze voor mij betekenis hebben en het dus niet zomaar gekrabbel is. Er werden daar nog meer rare dingen gezegd en geëist dus heb het er niet lang volgehouden
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben juf op een basisschool en in de zomer zie je een deel van mijn tattoo op mijn bovenarm. Ik loop niet met tanktops etc. omdat ik niet nog meer van mijn tatoeage wil laten zien. Mijn directrice vindt het gelukkig geen probleem dat je een klein stukje tattoo ziet.
We zijn met school al een paar keer gaan zwemmen, ook met ouders erbij, en dan kan ik echt niet m'n tatoeage bedekken. Maar die van mij is nogal groot.
Ik vind dat je als manager prima een tatoeage kunt hebben, maar ik zou dit gewoon met je baas overleggen. Heb ik ook gedaan van tevoren.
We zijn met school al een paar keer gaan zwemmen, ook met ouders erbij, en dan kan ik echt niet m'n tatoeage bedekken. Maar die van mij is nogal groot.
Ik vind dat je als manager prima een tatoeage kunt hebben, maar ik zou dit gewoon met je baas overleggen. Heb ik ook gedaan van tevoren.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Niene schreef:Nog nooit heeft er een werkgever iets over mijn tattoo's gezegd.. Werk in het ziekenhuis en die op mijn onderarm is sowieso zichtbaar,die op mijn kuit/voet ook als ik een 3 kwart broek aan heb,ook heb ik er 1 onder mijn sleutelbeen en die kan ik makkelijker bedekken met het uniform. Daar hebben ze nog nooit wat van gezegd,alleen dat ze het zo mooi vinden etc.
Maar dat wordt er toch ook helemaal niet beweerd? Mensen kunnen nou eenmaal snel oordelen, en ik kan me goed voorstellen dat een werkgever niet het risico wilt lopen dat er klanten een verkeerd oordeel gaan trekken omdat jij met zichtbare tatoeages rondloopt. Dat staat helemaal los van de mening van jouw werkgever over jou.
En die mening van die klant kan dan ook volledig onterecht zijn, maar daar doe je niks aan.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
PeperMunt schreef:Pippa schreef:Nee, het veranderd niks, maar ik vind het toch niet netjes eerlijk gezegd. Zichtbare piercings & tatoeages niet. Bij ons op het werk moeten ze het afplakken met pleisters
Ik vind pleisters ook vieziger dan een tattoo of piercing.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: