Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clean, Fit & Healthy topic

+58
Punk'd
Blixum
minoessepoes
Zora
Flower_L
Robin_
SDL
Davinia
Shopelle
Lady4
xxjojootjexx
Lonely Goatherd
Siem
Siamsa
madam
Pannetoet
patjuhhh
girli
June
Antibes
Lot
Sylvana
SuzieQ
eigenwijs
Charles
Toet
Melis_je
Blond
Roza
Serena
Zonnetje
Tiara
Marin
Reva
woezel
Cheesegirl
Lavendel
Penny Blossom
Kowalski
Sayuri
Nyx
Tiana
Eris
Le Chat Noir
Sea of Trees
Sanne
SoGood
stella.nova
Coccinelle
Tinkebell
Sam
_Lacey_
Reeza
Poubelle
Aziraphale
Minx
Feline
Luce
62 plaatsers

Pagina 3 van 27 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Volgende

Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Sea of Trees zo 9 jun 2013 - 10:00

Ik merk trouwens dat ik echt geen idee heb van wat gezond is en wat niet. Is Brinta gezond? En melk bijvoorbeeld? Ik zou xo echt niet weten wat ik als een lekker, gezond en snel ontbijt zou kunnen eten.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Minx zo 9 jun 2013 - 10:02

Nadeel aan de amandelmelk van Alpro vind ik wel dat er suiker in zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Zonnetje zo 9 jun 2013 - 10:08

Sea of Trees schreef:Ik merk trouwens dat ik echt geen idee heb van wat gezond is en wat niet. Is Brinta gezond? En melk bijvoorbeeld? Ik zou xo echt niet weten wat ik als een lekker, gezond en snel ontbijt zou kunnen eten.
Ik vind de boeken van Amber Albarda heel interessant. In deze boeken wordt duidelijk uitgelegd wat gezond is en wat niet en waarom. Ik vind haar visie wel vrij extreem. Voor mij is niet alles in te passen in mijn dagelijks leven, maar het idee om natuurlijker te gaan eten, spreekt mij erg aan.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Le Chat Noir zo 9 jun 2013 - 10:09

Heb eerder ook meegeschreven in een sorotgelijk topic. Ik eet al langer een beetje volgens Amber Albarda, de ene keer wat meer dan de andere keer.
Wat ik sowieso vaak neem als ontbijt is amandelmelk (AH verkoopt nu twee soorten) met havermout en appel. Lijnzaad of chia zaadjes doe ik er soms bij, maar dat is er de laatste tijd weer wat bijgebleven. Ook neem ik biologische yoghurt met biologische muesli (zonnatura). Of crackers met pindakaas. De groentesapjes e.d. heb ik echt laten zitten, ik heb nog wel een sapcentrifuge..shame on me!
Ik at een poos vooral speltbrood (de AH verkoopt dat hier ook), maar ik was er een beetje op uit gegeten, vind het wat droog. Heb wel een broodbakmachine, maar nog niet echt gebruikt Embarassed, 2 keer om precies te zijn. Ik eet sowieso niet zoveel brood meer, maar nu is het weer gewoon volkoren brood.
Als lunch neem ik ook vaak sla met cherrytomaatjes, avocado, paprika, komkommer, lente uitjes en tonijn of fetakaas, eigenlijk zou ik hier dan ook eens wat vaker weer zilvervliesrijst of kikkererwten doorheen moeten gooien.
Tussendoor neem ik fruit met een paar amandelen, dat is een goede tip uit Ambers boek, ivm je bloedsuiker stabiel houden.
Avondeten moet wel een beetje normaal blijven vanwege mijn man. Wat ik in ieder geval al erg heb veranderd is dat ik bijna niet meer uit pakjes kook.

Mijn valkuil is mijn man die altijd met koekjes, chocolade, chips enz aan komt zetten Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 561177. Ik kan dat dan niet altijd weerstaan hoor. Ik zit nu midden in een icsi poging, heb voor grootste deel gezond gegeten, maar de laatste dagen enorme behoefte gehad aan chips en chocolade. Ik ben er zelf van overtuigd dat dit een teken is dat het lichaam ergens tekort aan heeft. Heb dus even lekker genoten, maar nu weer gezond verder gaan, ook omdat ik straks een terugplaatsing krijg.
Voor mij is het extra belangrijk dat ik veel omega 3 binnenkrijg. Vandaag al tonijn gehad, gister makreel.. Als iemand nog lekkere recepten heeft met voedsel waar (veel) onverzadigde vetten in zitten, graag!

Oja, ik ben ook een eigen moestuintje begonnen, dus over een paar weken kunnen we daar ook van eten. Er komt al van alles boven, de radijsjes kan ik binnenkort oogsten haha.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Reeza zo 9 jun 2013 - 10:33

Vraagje: oatmael cookies, die zijn toch aardig gezond? Zag dat de AH die verkoopt, met cranberries erin smile Heb wel eens zin in een lekker koekje bij de thee natuurlijk.

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 AHI_434d50303432353831?dRevLabel=1&Rendition=200x200_JPG
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Eris zo 9 jun 2013 - 10:52

Ik denk dat daar aardig wat onverzadigde vetten en suikers in zitten Reeza.

Misschien een tip voor jou en voor de rest. De app Boodschapp is heel handig. Daar staan heel veel producten op die in de supermarkt te krijgen zijn en staat er wat er aan goede/slechte dingen in zit. Ook kun je per product bekijken wat de gezondste optie is in de productgroep. Echt heel handig.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  minoessepoes zo 9 jun 2013 - 18:21

Ik was heel lang op zoek naar een ontbijt wat ik snel kon maken/ op eten en ook lang vult. Aangezien ik om 5 uur al op sta en pas rond 19.00 uur aan mijn avond eten zit wordt mijn dag anders veel te lang met alleen een lunch en twee tussendoortjes. Maar ik denk dat ik het nu gevonden heb.

Ik maak een smoothie van een halve liter soja melk (ik kan niet tegen teveel gewone melk), met 1 banaan, een kwart bakje bosbessen uit de diepvries, een handje ongebrande hazelnoten en 6 eetlepels havermout, gister heb ik er ook nog een vers gepeste sinaasappel doorheen gedaan en een klein beetje Stevia. Dit in een wekfles in de koelkast en daar kan ik dan een dag of 4 van ontbijten, het is redelijk dik, maar nog wel drinkbaar. Het vult echt heel goed en ik vind het ook lekker en het fijnst is dat ik alleen de fles maar uit de koelkast hoef te pakken, het in een glas hoef te schenken en op te drinken, in 5 minuten ben ik klaar met ontbijten!

Ik maak ook weleens ijs, dan pureer ik een een bakje diepvriesaardbeien, eventueel een banaan en een scheut yoghurt (kan ik dus ook niet te vaak eten), dat 1 a 2 uur laten invriezen en dan opnieuw de staafmixer er doorheen, dan maak je de ijskristallen kapot en krijg je mooi glad ijs, daarna weer terug zetten in de diepvries. Het enige nadeel is dat het heel hard wordt, je moet het dus ruim op tijd uit de vriezer halen als je het wil eten. Het is wel echt heerlijk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Luce zo 9 jun 2013 - 18:27

Zonnetje schreef:
Sea of Trees schreef:Ik merk trouwens dat ik echt geen idee heb van wat gezond is en wat niet. Is Brinta gezond? En melk bijvoorbeeld? Ik zou xo echt niet weten wat ik als een lekker, gezond en snel ontbijt zou kunnen eten.
Ik vind de boeken van Amber Albarda heel interessant. In deze boeken wordt duidelijk uitgelegd wat gezond is en wat niet en waarom. Ik vind haar visie wel vrij extreem. Voor mij is niet alles in te passen in mijn dagelijks leven, maar het idee om natuurlijker te gaan eten, spreekt mij erg aan.

Haar visie is inderdaad extreem. Daarnaast, het is niet zo zwart-wit. Brinta zal wellicht weer minder gezond zijn dan bepaald brood. Maar dat betekent niet dat het niet gezond is, het is wellicht minder gezond. Een dikke zak patat met mayo, dát is niet zo gezond Wink. Dan is Brinta weer gezond.
Een biologische appel zal gezonder zijn dan een gewone appel, omdat hij niet bespoten is. Maar dat betekent niet dat die gewone appel niet gezond is.

Ik zou niet teveel in extremen denken. Dat doet Amber m.i wel teveel.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Linda zo 9 jun 2013 - 19:12

Zonnetje schreef:
Sea of Trees schreef:Ik merk trouwens dat ik echt geen idee heb van wat gezond is en wat niet. Is Brinta gezond? En melk bijvoorbeeld? Ik zou xo echt niet weten wat ik als een lekker, gezond en snel ontbijt zou kunnen eten.
Ik vind de boeken van Amber Albarda heel interessant. In deze boeken wordt duidelijk uitgelegd wat gezond is en wat niet en waarom. Ik vind haar visie wel vrij extreem. Voor mij is niet alles in te passen in mijn dagelijks leven, maar het idee om natuurlijker te gaan eten, spreekt mij erg aan.

Zijn jullie bekend met het boek de voedselzandloper? Ook echt een aanrader!

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Null-23

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Linda zo 9 jun 2013 - 19:15

Minoessepoes, klinkt lekker die smoothie! Als ik je nog een tip mag geven: wissel de sojamelk af met andere dranken. Bijv. haver, rijst, amandel of speltmelk.
Ik ben zelf persoonlijk geen fan van teveel sojamelk voor een jonge vrouw.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Punk'd zo 9 jun 2013 - 19:43

Luce schreef:
Zonnetje schreef:
Sea of Trees schreef:Ik merk trouwens dat ik echt geen idee heb van wat gezond is en wat niet. Is Brinta gezond? En melk bijvoorbeeld? Ik zou xo echt niet weten wat ik als een lekker, gezond en snel ontbijt zou kunnen eten.
Ik vind de boeken van Amber Albarda heel interessant. In deze boeken wordt duidelijk uitgelegd wat gezond is en wat niet en waarom. Ik vind haar visie wel vrij extreem. Voor mij is niet alles in te passen in mijn dagelijks leven, maar het idee om natuurlijker te gaan eten, spreekt mij erg aan.

Haar visie is inderdaad extreem. Daarnaast, het is niet zo zwart-wit. Brinta zal wellicht weer minder gezond zijn dan bepaald brood. Maar dat betekent niet dat het niet gezond is, het is wellicht minder gezond. Een dikke zak patat met mayo, dát is niet zo gezond Wink. Dan is Brinta weer gezond.
Een biologische appel zal gezonder zijn dan een gewone appel, omdat hij niet bespoten is. Maar dat betekent niet dat die gewone appel niet gezond is.

Ik zou niet teveel in extremen denken. Dat doet Amber m.i wel teveel.

Wat ik altijd in mijn hoofd hou is alles wat niet in een doosje zit (dus sowieso alle groente en fruit soorten) is gezond. Bij vlees kijk ik altijd op de verpakking hoe het zit met de hoeveelheid vlees (bijv. kipschinitzel is maar 53% kippenvlees de rest is '?') en bij zuivel kijk ik naar de ingredientenlijst. Staat er suiker of zoetstof bij dan kies ik een andere optie (bijv. de volle yoghurt van AH is goed en heerlijk!).

Eigenlijk is het best makkelijk. Alle verpakkingen die er te leuk uit zien kun je laten staan Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 253468018, alle producten die een geweldige uitdagende reclame op tv hebben kun je laten staan. Het zal je verbazen hoeveel producten van Euroshopper goed zijn. Daar worden maar zo weinig toevoegingen in gebruikt omdat dat gewoon goedkoop is.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Linda zo 9 jun 2013 - 19:46

Ja precies. De eerste weg naar een gezondere leefstijl is weten wat je in je mond stopt. Etiketten lezen dus. Je zal versteld staan wat een rommel de meeste producten bevatten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Punk'd zo 9 jun 2013 - 19:46

Het berichtje hierboven klinkt trouwens als heel veel werk, maar als je 1x zo door de supermarkt loopt dan weet je na een aantal artikelen oppakken wel wat je beter wel of juist niet in je mandje kan gooien.

Ik kom in de supermarkt alleen op de groente, vlees, brood en zuivelafdeling. En pak een aantal dingen uit de 'internationale' gang, de vriesafdeling en bij de blikjes tonijn.

Ik chips, snoep, sausjes, koek, bier/fris afdelingen sla ik allemaal nodig voor mijn 'gewone' broodschappen. Ik zoek de verleiding ook gewoon niet op.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Sea of Trees zo 9 jun 2013 - 20:11

Punk'd schreef:Het berichtje hierboven klinkt trouwens als heel veel werk, maar als je 1x zo door de supermarkt loopt dan weet je na een aantal artikelen oppakken wel wat je beter wel of juist niet in je mandje kan gooien.

Ik kom in de supermarkt alleen op de groente, vlees, brood en zuivelafdeling. En pak een aantal dingen uit de 'internationale' gang, de vriesafdeling en bij de blikjes tonijn.

Ik chips, snoep, sausjes, koek, bier/fris afdelingen sla ik allemaal nodig voor mijn 'gewone' broodschappen. Ik zoek de verleiding ook gewoon niet op.
Dat is dus voor mij al moeilijk :P ik ga straks boodschappen doen en ik heb al een aantal dingen op mijn lijstje staan, zoals amandelmelk, groenten, veel fruit.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Tiana zo 9 jun 2013 - 20:34

Interessant en leuk topic! Ik probeer ook meer clean te eten, vooral niet meer koken uit pakjes. De amandelmelk waar jullie het over hebben, welke is dat? Deze? Of een andere? (Graag een plaatje dan, zoekt makkelijker in de supermarkt :P) Ik kan namelijk niet goed tegen zuivelproducten, dan zetten mijn darmen helemaal op. Yoghurt kan ik bijvoorbeeld wel eten, omdat de samenstelling anders is en het ook anders verteerd wordt.

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Alpro-Amandelmelk-zuivelvrij

En hebben jullie nog recepten voor het avondeten? Dit vind ik de moeilijkste maaltijd van de dag. Waar kun je bijvoorbeeld die speltpasta kopen? En ik ben niet zo van aardappelen, groente en vlees, maar vind het moeilijk om iedere dag weer iets variërends op tafel te zetten.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Nyx zo 9 jun 2013 - 20:36

De laatste tijd lees ik wat meer boeken over gezond eten. Zo las ik dat voedsel heel veel kan doen voor de gezondheid. Ik voel me al tien jaar nooit 100% fit. Altijd moe, altijd hoofdpijn, altijd lam in de benen. Hoe kom ik erachter welk voedsel voor mij werkt? Of is het voedsel dat je gezond en fit laat voelen voor iedereen hetzelfde?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Sea of Trees zo 9 jun 2013 - 20:37

Ik heb sowieso de laatste tijd enorm last van mijn darmen, echt niet leuk.
Tips voor avondeten: ik kijk vaak op www.lekkerensimpel.nl, daar staat echt lekkere gezonde recepten op.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Punk'd zo 9 jun 2013 - 20:41

Ik weet niet of je lijnzaad neemt? Maar wat kan helpen is de lijnzaad een nachtje in water de laten weken en het dan pas in je yoghurt te gooien. Zo heeft de lijnzaad het vocht uit het bakje opgenomen en kan het in je darmen beter werken. (Anders schijnt het vocht uit je darmen op te nemen, terwijl je het vocht daar juist nodig hebt). Ik hoorde dat via mijn collega die leert voor natuurvoedingsdeskundige. Zij had dat weer uit haar boeken.

Wie weet helpt het voor jou.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Sea of Trees zo 9 jun 2013 - 20:45

Ik eet bijna geen yoghurt, ik krijg het gewoon niet weg. Jammer, want het is wel gezond.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Tiana zo 9 jun 2013 - 20:46

Punk'd, ik eet wel lijnzaad door de yoghurt, maar laat dit niet weken. Ga dat eens proberen, wie weet helpt het smile

Sea of Trees, ik zal zo eens op die site gaan kijken!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  SoGood zo 9 jun 2013 - 20:47

Sea of Trees schreef:Ik heb sowieso de laatste tijd enorm last van mijn darmen, echt niet leuk.
Tips voor avondeten: ik kijk vaak op www.lekkerensimpel.nl, daar staat echt lekkere gezonde recepten op.

Het is lekkerensimpel.com. En echt gezond vind ik die recepten eigenlijk maar zelden. Iig niet 'clean'.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Minx zo 9 jun 2013 - 20:47

@linda ja ken de voedselzandloper ook een goed boek idd wel zware kost om door te lezen.

Zelf eet ik trouwens wel brinta maar dan met rijstemelk en gedroogde kokos er door. Gister een goede dag gehad en het resultaat is dat ik al het vocht wat ik vasthield weer kwijt ben en mijn buik er weer platter uit ziet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Gast zo 9 jun 2013 - 20:48

Ik doe dat ook: bepaalde afdelingen van de supermarkt, die negeer ik al jaren. Zo koop ik nooit frisdrank en negeer ik de chips en snoeprekken en ook eet ik geen toetjes en geen yoghurt met fruitdingen of fruitdrankjes waarin veel suiker en toegevoegde shit zit. Ik probeer zoveel mogelijk zelf te maken, lasagne niet uit een pot, of een poederpakje, maar zélf maken en dat met zowat alles. Ik eet veel Thais, dit is een heerlijk eenvoudige, pure, gezonde keuken, ik gebruik veel verse kruiden en pepers, echt mjammie! Alleen in 't weekend pak ik nog wel eens mijn lievelingschips, maar volgens Amber Alberda, mag dat ook best, zolang 80% van je voeding maar gezond, puur en écht is.

Ik begin gewoon te denken vanuit fruit en groenten, vanuit daar bouw ik mijn maaltijden op. Volkorenbrood eet ik wel gewoon, maar met mate (2 a 3 sneetjes per dag), verder heb ik geleerd om veel noten, bonen en zaden te eten en dat vind ik echt heerlijk. Ook eieren eet ik veel en graag. Koffie heb ik gematigd tot 2 kopjes heerlijke cappuccino per dag. Eigenlijk drink ik alleen koffie en water.

Mijn enige zonde is alcohol, bier en wijn, daar drink ik teveel van...


Laatst aangepast door KimRosenberg85 op zo 9 jun 2013 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Minx zo 9 jun 2013 - 20:48

SoGood schreef:
Sea of Trees schreef:Ik heb sowieso de laatste tijd enorm last van mijn darmen, echt niet leuk.
Tips voor avondeten: ik kijk vaak op www.lekkerensimpel.nl, daar staat echt lekkere gezonde recepten op.

Het is lekkerensimpel.com. En echt gezond vind ik die recepten eigenlijk maar zelden. Iig niet 'clean'.

Kijk eens op voedzo.nl die recepten zijn vaak ook erg simpel
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Sea of Trees zo 9 jun 2013 - 20:49

SoGood schreef:
Sea of Trees schreef:Ik heb sowieso de laatste tijd enorm last van mijn darmen, echt niet leuk.
Tips voor avondeten: ik kijk vaak op www.lekkerensimpel.nl, daar staat echt lekkere gezonde recepten op.

Het is lekkerensimpel.com. En echt gezond vind ik die recepten eigenlijk maar zelden. Iig niet 'clean'.
Het is maar net waar je standaard ligt. Ik vind die recepten wel gezond, ja veel met melk en aardappelen maar dat is toch niet ongezond? Er worden veel verse groenten gebruikt en verse kruiden.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Clean, Fit & Healthy topic - Pagina 3 Empty Re: Clean, Fit & Healthy topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 27 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum