duurste paar schoenen
+44
Coccinelle
Esperanza
Aziraphale
Katrien
Linda
Blond
Lady Starstruck
M-G
Lejow
Punk'd
Snirp
Isabel_
Coco
Pommes
Ragazza
loura
Prosecco
TukTuk
Bay
Caramba
Bazinga
Charles
Lady4
Bliss
Summerlovin
Atelier Madame
Stranger
Poubelle
SarahKey
Luce
Saga
Joan
Exogenesis
Kowalski
ellibre
Razz
Nyx
Floor
Rush
Paper Crown
Minx
Rose
Arwyn
Jip
48 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: duurste paar schoenen
wat erg dat je schoenen zijn gestolen, Ik zou echt woest zijn!
Jip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13
Ik denk Uggs €185,-
Ik zou heel graag een paar Isabel Marant of Alexander Wang laarzen willen. Maar die liggen boven mijn budget
Ik zou heel graag een paar Isabel Marant of Alexander Wang laarzen willen. Maar die liggen boven mijn budget
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Pffff wat een bedragen. Ik vind 50 euro voor een paar schoenen al veel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
De duurste schoenen die ik hier heb staan waren € 89,- (valt nog ontzettend mee als ik sommige bedragen zie ) Ik koop eigenlijk alles in de aanbieding want ik heb genoeg schoenen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn cowboy laarsjes. Ze waren 200 euro En ik draag ze helemaal niet zo vaak.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mijn Uggs Ultimate denk ik, of mijn hoge Shabbies. Beide rond de 300 euro.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
190, simpele, zwarte, hoge laarzen van timberland.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Volgens mij was dat zo'n 200 euro.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Mijn Shabbies, €299. Ik draag ze nooit
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dat was 200 euro voor hele mooie zwarte laarzen waar ik erg lang mee gedaan heb.
Ik heb ook een keer 160 euro voor sneakers uitgegeven, die ik bijna nooit draag, maar ik moest en zou ze hebben.
Ik heb ook een keer 160 euro voor sneakers uitgegeven, die ik bijna nooit draag, maar ik moest en zou ze hebben.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Een paar shabbies van 180 euro.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Pumps heb ik vorig jaar 150 euro voor betaald. Zijn van 'van Hulst' en ze lopen echt heerlijk.
Laarzen die ik van mijn moeder heb gekregen waren 200, niet zelf gekocht maar vond het toch een hoop geld. Deze zijn 'durea' en gaan ook al twee winters mee.
Dat vind ik wel het voordeel van duurdere schoen. Ze gaan vaak wat langer mee en ik hou mij niet echt bezig met de nieuwste mode. Vooral niet als het om schoenen gaat. Dan heb ik liever iets waar ik goed op kan lopen, dan schoenen die ik na een paar maanden weg kan doen.
Laarzen die ik van mijn moeder heb gekregen waren 200, niet zelf gekocht maar vond het toch een hoop geld. Deze zijn 'durea' en gaan ook al twee winters mee.
Dat vind ik wel het voordeel van duurdere schoen. Ze gaan vaak wat langer mee en ik hou mij niet echt bezig met de nieuwste mode. Vooral niet als het om schoenen gaat. Dan heb ik liever iets waar ik goed op kan lopen, dan schoenen die ik na een paar maanden weg kan doen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Een paar jaar geleden, hele mooie cognac kleurige laarzen voor 230,-
Helaas zijn de afgelopen winter overleden .
Verder gaat het bij mij nu niet meer dan 100,-
Ook voor H en A geef ik niet meer dan 100,- voor schoenen uit.
Helaas zijn de afgelopen winter overleden .
Verder gaat het bij mij nu niet meer dan 100,-
Ook voor H en A geef ik niet meer dan 100,- voor schoenen uit.
Gast- Gast
Ik koop altijd véél, maar goedkope schoenen :') De duurste schoenen die ik had waren 110 euro en had ik gekregen van mijn mama.
Ik klink zo kinderlijk als ik zeg dat ik iets krijg van mijn mama, haha, ik zeg nooit moeder oid. Ik zeg moeder tegen mijn schoonmoeder.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb jarenlang moeite gehad met het kopen van schoenen (steunzolen, hakken het liefst niet hoger dan 3 cm, niet te smalle hak want dat gaat niet met mijn enkels) en het was eerder een straf om schoenen te kopen dan dat het leuk was. Ik ging dan dus ook alleen op schoenenjacht als ik écht nieuwe nodig had, om vaak met niets of een 'wel aardig leuk' paar thuis te komen.
Nu zit hier de Durlinger met een paar vestigingen in de buurt en ik hoef er maar binnen te lopen en ik zie leuke schoenen die vaak ook aan mijn, noodzakelijke, eisen voldoen Helaas zijn ze meestal ook wel min. € 80,- Maar goed, ze zitten fijn, ik loop er goed op en ze blijven lang mooi dus koop ik ze dan gewoon. Nu is schoenen kopen weer leuk!
Het duurste paar was denk ik € 120,- voor laarzen en die heb ik nu denk ik 3 of 4 jaar. Een jaar later heb ik bijna hetzelfde model nog in een andere kleur gekocht.
Nu zit hier de Durlinger met een paar vestigingen in de buurt en ik hoef er maar binnen te lopen en ik zie leuke schoenen die vaak ook aan mijn, noodzakelijke, eisen voldoen Helaas zijn ze meestal ook wel min. € 80,- Maar goed, ze zitten fijn, ik loop er goed op en ze blijven lang mooi dus koop ik ze dan gewoon. Nu is schoenen kopen weer leuk!
Het duurste paar was denk ik € 120,- voor laarzen en die heb ik nu denk ik 3 of 4 jaar. Een jaar later heb ik bijna hetzelfde model nog in een andere kleur gekocht.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Ik heb ook steunzolen en draag geen hakken, maar heb toch weinig moeite met het vinden van leuke schoenen (in sommige schoenen doe ik de steunzolen dan niet, kan niet anders)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
100 euro voor laarzen denk ik, maar ik koop meestal schoenen in de uitverkoop.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Bliss schreef:Ik heb ook steunzolen en draag geen hakken, maar heb toch weinig moeite met het vinden van leuke schoenen (in sommige schoenen doe ik de steunzolen dan niet, kan niet anders)
Ik kan écht niet zonder steunzolen lopen dus bij mij moeten ze in alle schoenen kunnen.
Het ligt er natuurlijk ook aan welke model je hebt en voor welk soort 'probleem' je steunzolen hebt. Mijn vader en broertje hebben ze ook, die hoeven ze ook niet dagelijks te dragen én die krijgen ze ook in elke schoen. De mijne zijn hoog dus heel vaak zijn schoenen te laag, dan steekt er een randje steunzool bovenuit en zit de schoen dus ook niet lekker.
Ik heb twee weken geleden nieuwe aan laten meten en zag een heel scala aan steunzolen hangen daar, er zaten genoeg modellen bij waarvan ik dacht 'Als ik die toch eens zou hebben, dan zou ik ze wél in bijna ieder model schoen krijgen!' maar ja, die werken niet voor mij...
Ah, dan is het wat lastiger idd. Ik heb halve zolen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Ah, dan is het wat lastiger idd. Ik heb halve zolen
Zo lang je maar halve zolen hebt en het niet bent Maar die heb ik vroeger ook gehad, maar altijd met een behoorlijk hoge rand en dat maakt het lastig.
Gelukkig heb ik nu een goede schoenenwinkel gevonden!
Mijn duurste paar laarzen was €189,95 (van Footnotes) en ik vond ze helemaal geweldig. Ik heb ze nog steeds staan maar ze zitten nu een beetje krap dus afgelopen winter heb ik ze niet aan gehad.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel paar schoenen hebben jullie?
» Hoeveel paar schoenen, laarzen, slippers etc hebben jullie?
» Je goedkoopste en duurste deal ooit
» Hoeveel paar slippers heb je?
» Een paar vraagjes
» Hoeveel paar schoenen, laarzen, slippers etc hebben jullie?
» Je goedkoopste en duurste deal ooit
» Hoeveel paar slippers heb je?
» Een paar vraagjes
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: