Je goedkoopste en duurste deal ooit
+15
Polly
Mermaid
Caribbeanlover
Siamsa
silly-one
Jeanette
Rouxxxe
Twellie
Blond
Atelier Madame
_Lacey_
Caro
Shisha
Marin
Gympie
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Je goedkoopste en duurste deal ooit
Wat is jouw goedkoopste reis geweest? En dan mag met papa en mama mee niet meetellen natuurlijk.
Mijn beste deal was de Dominicaanse Republiek, 9 dagen inclusief ticket en verblijf o.b.v. all inclusive voor €500.
De duurste was New York, mijn ticket was rond de €900 en het verblijf was 600 dollar (2 personen) voor een week (hostel).
Ik heb ook wel eens een goedkope reis door dat ik alleen een ticket nodig had omdat ik bij bekenden kon verblijven, of heel goedkope studiereizen. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de echte total package deals.
Mijn beste deal was de Dominicaanse Republiek, 9 dagen inclusief ticket en verblijf o.b.v. all inclusive voor €500.
De duurste was New York, mijn ticket was rond de €900 en het verblijf was 600 dollar (2 personen) voor een week (hostel).
Ik heb ook wel eens een goedkope reis door dat ik alleen een ticket nodig had omdat ik bij bekenden kon verblijven, of heel goedkope studiereizen. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de echte total package deals.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Re: Je goedkoopste en duurste deal ooit
Het goedkoopste naar rato vond ik mijn vliegticket van 230 euro naar New York en daar 5 nachten overnachten voor 100 euro in hostel.
Ik heb veel goedkopere vakanties gehad, logischerwijs op goedkope locaties en goedkopere vervoersmiddelen, maar deze vond ik wel opvallend.
Duurste vakantie zal ooit misschien wel safari in Zuid Afrika worden, want voordat we dat kunnen, willen we dan allebei eerst twee dure lenzen a 2000 euro per stuk kopen. Dus dat tikt ook al gauw aan. Komt er voorlopig nog niet van dus.
Andere dure vakanties waren m'n Amerika reizen, zo'n 3000 euro per stuk.
Ik heb veel goedkopere vakanties gehad, logischerwijs op goedkope locaties en goedkopere vervoersmiddelen, maar deze vond ik wel opvallend.
Duurste vakantie zal ooit misschien wel safari in Zuid Afrika worden, want voordat we dat kunnen, willen we dan allebei eerst twee dure lenzen a 2000 euro per stuk kopen. Dus dat tikt ook al gauw aan. Komt er voorlopig nog niet van dus.
Andere dure vakanties waren m'n Amerika reizen, zo'n 3000 euro per stuk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedkoopste was 2 weken Egypte. Was zo'n 350,- euro en dan in Luxor. We hadden toen een los vliegticket en een hostel.
Duurste was Portugal. Dat was ongeveer 500,- euro voor 9 dagen. Ook weer een los vliegticket en we hadden een appartementje.
Duurste was Portugal. Dat was ongeveer 500,- euro voor 9 dagen. Ook weer een los vliegticket en we hadden een appartementje.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedkoopste was denk ik een weekendje Parijs voor 60 euro pp.
Duurste was toch echt de reis naar Australie. Voor vier weken waren we (inclusief vliegtickets) ruim 7000 euro kwijt..
Duurste was toch echt de reis naar Australie. Voor vier weken waren we (inclusief vliegtickets) ruim 7000 euro kwijt..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Goedkoopste was vorig jaar Turkije 8 dagen voor rond de €175 pp inclusief vlucht & hotel
Gast- Gast
Goedkoopste: drie dagen Londen.
Duurste: vier weken Australië.
Duurste: vier weken Australië.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Goedkoopste: 10 euro retour naar Dublin
Duurste: retourtje nieuw Zeeland, 1000 euro hoewel jet wel een nette prijs was eigenlijk. Sowieso die reis was rond de 3000 euro
Duurste: retourtje nieuw Zeeland, 1000 euro hoewel jet wel een nette prijs was eigenlijk. Sowieso die reis was rond de 3000 euro
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedkoopste: ik denk 4 dagen Stockholm, ticket was iig maar 20 euro (hotel was niet goedkoop).
Duurste: afgelopen vakantie naar Curaçao. Februari is een dure maand om naar de Antillen te reizen. En natuurlijk mijn stageperiode op Curaçao, maar dat waren dan ook 3 maanden.
Duurste: afgelopen vakantie naar Curaçao. Februari is een dure maand om naar de Antillen te reizen. En natuurlijk mijn stageperiode op Curaçao, maar dat waren dan ook 3 maanden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Goedkoopste was denk ik naar Riga, zo'n 200 euro per persoon (echt maximaal) voor de vluchten, hotel en huurauto samen. We waren er vier dagen.
Het duurste was mijn reis naar Australie: zal zo'n 6000 euro hebben gekost (weet het niet precies omdat het zo lang geleden was, was zelfs nog in de gulden-tijd).
Het duurste was mijn reis naar Australie: zal zo'n 6000 euro hebben gekost (weet het niet precies omdat het zo lang geleden was, was zelfs nog in de gulden-tijd).
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Goedkoopste was denk ik een weekendje weg in NL. Duurste: €7000,00 voor onze huwelijkreis van twee weken naar Kenia en Zanzibar (in het hoogseizoen, was niet handig, maar kon niet anders).
Gast- Gast
Goedkoopste was vijf dagen naar Belfast, ticket en hostel voor 180 euro.
Duurste was een rondreis door Florida van twee weken, was ongeveer 1200 euro.
Duurste was een rondreis door Florida van twee weken, was ongeveer 1200 euro.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goedkoopste: 8 dagen Griekenland voor 440 euro per persoon.
Duurste: 16 dagen Bali voor 1700 euro per persoon.
Bij beide reizen hadden we een hotel (logies en ontbijt). We zijn veel weekenden weg geweest binnen en buiten Nederland, maar hierboven heb ik het echt over een vakantie.
Duurste: 16 dagen Bali voor 1700 euro per persoon.
Bij beide reizen hadden we een hotel (logies en ontbijt). We zijn veel weekenden weg geweest binnen en buiten Nederland, maar hierboven heb ik het echt over een vakantie.
Gast- Gast
Pfff zou het niet eens meer weten!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat in verhouding bij mij de goedkoopste Oekriane ( Kharkiv) was. 250 euro voor 6 nachten voor de reizen
(vliegtuig en trein) en de hostels. Plus de kaartjes voor de wedstrijden Nederland-Oekraine 3 dagen ( tennis).
Duurste is denk ik geweest mijn wintersport vakanties als ik ga kijken naar reizen en overnachtingen. Precies weet ik het niet, maar vorig jaar was dat iets van 350 euro of zo. Tja ben nog echt ver weg geweest. Dus ook nog niet echt hele dure reizen gemaakt.
(vliegtuig en trein) en de hostels. Plus de kaartjes voor de wedstrijden Nederland-Oekraine 3 dagen ( tennis).
Duurste is denk ik geweest mijn wintersport vakanties als ik ga kijken naar reizen en overnachtingen. Precies weet ik het niet, maar vorig jaar was dat iets van 350 euro of zo. Tja ben nog echt ver weg geweest. Dus ook nog niet echt hele dure reizen gemaakt.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Duurste vakanties zijn mijn Amerika-reizen en het duurste ticket ooit was 1200 euro naar North Carolina. Goedkoopste ticket naar Amerika was 500 euro naar San Francisco.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Daar moet ik even goed over nadenken.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Telt het ook mee als je reizen hebt begeleid?
Ben op die manier naar Barcelona en avignon geweest beide voor 70 euro (2 weken, 1 week nl, 1 week buitenland) inclusief reis, eten en camping.
Ook voor 30 euro 2 weken cruisen door Noorwegen vind ik best een goede deal, en eigenlijk voor zo'n 700 euro cruisen door de south pacific ook.
Het duurste zou ik zou niet weten, ik denk die cruise door de south pacific en anders een rondreis door spanje.
Ben op die manier naar Barcelona en avignon geweest beide voor 70 euro (2 weken, 1 week nl, 1 week buitenland) inclusief reis, eten en camping.
Ook voor 30 euro 2 weken cruisen door Noorwegen vind ik best een goede deal, en eigenlijk voor zo'n 700 euro cruisen door de south pacific ook.
Het duurste zou ik zou niet weten, ik denk die cruise door de south pacific en anders een rondreis door spanje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Is een rondreis door Spanje echt zo duur? Je kan het toch zo duur maken als je wilt?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Dan heeft ze vast voor de duurdere opties gekozen, Sherlock
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Caribbeanlover schreef:Is een rondreis door Spanje echt zo duur? Je kan het toch zo duur maken als je wilt?
Er wordt ook niet gevraagd naar 'duur' maar naar 'duurste'. Als de rest van je reizen minder dan 100 euro kosten is een reis van 150 nog altijd de duurste.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Beste deal: All inclusive 7-sterrenhotel, we kregen een villa met privézwembad (Zij noemden het een salt water lake), jacuzzi, wenteltrap, veel te groot eigenlijk.. Iig het was 8 dagen, voor 500 euro pp.
Eigen hotel van 5 sterren zat vol. Jammer.
Duurste was reis naar NYC. Reis viel op zich nog wel te overzien maar ons uitgaven patroon deed het hele tripje de das om. Mooiste vakantie ooit, ik kan nog zo genieten als ik daar aan terug denk. Het was heel koud maar zó zonnig, iedere ochtend samen met mijn vriend lekker ontbijten en dan de dag samen plannen. Geweldig.
Eigen hotel van 5 sterren zat vol. Jammer.
Duurste was reis naar NYC. Reis viel op zich nog wel te overzien maar ons uitgaven patroon deed het hele tripje de das om. Mooiste vakantie ooit, ik kan nog zo genieten als ik daar aan terug denk. Het was heel koud maar zó zonnig, iedere ochtend samen met mijn vriend lekker ontbijten en dan de dag samen plannen. Geweldig.
Laatst aangepast door Sogood op wo 8 aug 2012 - 6:12; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedkoopste: 8 dagen Turkije
Duurste: 7 dagen Spanje en aansluitend 5 dagen St Tropez
Duurste: 7 dagen Spanje en aansluitend 5 dagen St Tropez
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Goedkoopste » 8 dagen Spanje, All-In voor €280,- p.p
Duurste » 15 dagen Turkije, All-In voor €890,- p.p
Duurste » 15 dagen Turkije, All-In voor €890,- p.p
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Mermaid schreef:Telt het ook mee als je reizen hebt begeleid?
Je mag het best vertellen, haha, als jij dat wilt. Maar ik was meer geinteresseerd in de package deals zonder dat je daar voor werk ofzo bent.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Goedkoopste denk ik corfu voor €550,- pp voor 11 dagen
Duurste was Jamaica €€1200,- voor 8 dagen
Duurste was Jamaica €€1200,- voor 8 dagen
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10