Je zal maar 591 miljoen dollar winnen!
+24
Supertalentje
Bacio
Bliss
Antibes
Sam
Eris
Bazinga
Arwyn
Razz
Susan
Moira
Joan
Lady Starstruck
Caroow
Lady4
Marin
Chocoholic
Steep
Caramba
Rush
Siamsa
Nyx
VeryCherry
Caribbeanlover
28 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Je zal maar 591 miljoen dollar winnen!
Hopelijk heeft ze veel kinderen en kleinkinderen die ze weer blij kan maken
Dat bedoel ik niet verkeerd, niet dat ik denk van ooh dan moet ze maar gauw dood en dan erven zij dat, helemaal niet, maar dat zou ik dan doen als ik op die leeftijd was en nog zoveel geld zou winnen. Zelf iets leuks er van doen (voor zover je er nog toe in staat bent) en uit de warme hand terwijl je nog leeft een mooi bedrag aan je kinderen en kleinkinderen schenken zodat je ziet wat ze er mee doen. Dat lijkt me wel gaaf! Zo kan je bijv dan ineens het collegegeld voor al je kleinkinderen betalen (wat in Amerika vaak erg hoog is).
Zelf snap ik wel een beetje wat VeryCherry en Nyx bedoelen hoor.. Ik bedoel 591 miljoen is zo'n bizar hoog bedrag, dat is niet meer te bevatten. Dat klinkt echt als een bedrag wat nóóit op raakt, hoeveel huizen en auto's je ook koopt Maar ik zou niet klagen hoor. Doe mij maar
Dat bedoel ik niet verkeerd, niet dat ik denk van ooh dan moet ze maar gauw dood en dan erven zij dat, helemaal niet, maar dat zou ik dan doen als ik op die leeftijd was en nog zoveel geld zou winnen. Zelf iets leuks er van doen (voor zover je er nog toe in staat bent) en uit de warme hand terwijl je nog leeft een mooi bedrag aan je kinderen en kleinkinderen schenken zodat je ziet wat ze er mee doen. Dat lijkt me wel gaaf! Zo kan je bijv dan ineens het collegegeld voor al je kleinkinderen betalen (wat in Amerika vaak erg hoog is).
Zelf snap ik wel een beetje wat VeryCherry en Nyx bedoelen hoor.. Ik bedoel 591 miljoen is zo'n bizar hoog bedrag, dat is niet meer te bevatten. Dat klinkt echt als een bedrag wat nóóit op raakt, hoeveel huizen en auto's je ook koopt Maar ik zou niet klagen hoor. Doe mij maar
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het leuke van zo'n bedrag winnen is dat ik echt heel veel mensen blij zou maken met wat extra spaargeld.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik als ik zoveel zou winnen nog steeds elke zondagavond met mijn petje op op het werk zou staan. En dan als ik vrij ben stap ik in deze auto
En dan vallen alle mensen die dat zien om van verbazing. Lijkt me leuk.
O en ik ga ook veel te dure rompers voor mijn Tjoekie kopen. Omdat het kan. En de rest zet ik dan maar op de spaarrekening, want meer wensen heb ik ook niet
En dan vallen alle mensen die dat zien om van verbazing. Lijkt me leuk.
O en ik ga ook veel te dure rompers voor mijn Tjoekie kopen. Omdat het kan. En de rest zet ik dan maar op de spaarrekening, want meer wensen heb ik ook niet
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nou ik zal het wel willen winnen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik zou het ook wel willen winnen en dan heel veel mensen helpen die het niet zo ruim hebben. Lijkt me heel leuk!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Ik zou ook wel raad met dat geld weten! Ik zou niet alleen maar dure spullen kopen en ik hoef geen mega groot huis. Wel zou ik stoppen met werken en een stichting op willen zetten.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Idd, wie niet zou je haast zeggen. Snap niet dat er mensen zijn die het niet willen je kan toch veel weggeven iets opzetten ed.Caramba schreef:Lijken mij best wel mooie bedragen.
Zou in ieder geval een nieuwe auto, of 3, gaan kopen. Ook zou ik samen met mijn vriend een wereldreis maken.
Ik zou het geld wel willen hebben.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik denk dat je net als hier daar ook een adviseur krijgt zodat je het niet als een gek aan onnuttige dingen gaat uitgeven.Nyx schreef:Zo'n groot bedrag hoef ik niet te winnen. Kom direct in een crisis terecht. Koop alles wat ik zie. Ik weet het zeker. Met vijf miljoen kan ik heel veel leuke dingen doen en nog een leuk leven lijden. Ik zeg; Geef mij vijf miljoen en ik heb genoeg.
Caribbeanlover- Ratel
Da''s opzich een goed idee, maar denk niet dat je dat lang verborgen kan houden als je een kast van een huis hebt, en 86 auto's ed hebt gekocht .VeryCherry schreef:Met zoveel geld heb je wel een hoop andere zorgen hè. Iedereen is ineens je beste vriend en als je ze niks geeft laten ze je barsten.
Als ik miljonair zou zijn zou ik het niet eens laten weten aan mensen.
Caribbeanlover- Ratel
Ja had ook een goed idee geweest.Chocoholic schreef:Het zou toch veel leuker zijn als ze die 591 miljoen hadden opgesplitst in 591 delen? Dan kan je 591 mensen miljonair maken ipv nu 1 vrouw te-gek-voor-woorden-rijk.
Caroow, Rompers met diamanten zeker van Dolce & Gabanan oid?
Caribbeanlover- Ratel
Ik zou dat best willen, ik zou dat ook echt niet alleen aan mezelf en mijn gezin uitgeven, ik weet genoeg bestemmingen. Geen kasteel en auto's, nee. Al zou ik wel een beetje groter gaan wonen. Maar ik kan genoeg projecten verzinnen die ik zou willen financieren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier is mijn lijstje wat ik ermee zou doen. Wat is die van jullie?
1= Vrijstaand huis kopen met een redelijk stuk grond erbij, allemaal mooie apparatuur zoals je dat bij Cribs vaak ziet, designkeuken, klap eens in je handjes gordijnen die open gaan en licht.
2= Tuinman kopen, ehhh inhuren.......ik haat tuinieren.
3= Een hoop dieren nemen en dan alleen geredde die mishandeld geweest zijn ed.
4= Heel veel doneren aan dierenorganisaties/doelen.
5= Doneren aan de hartstichting omdat ik zelf wat aan mijn hart heb.
6= Doneren aan verschillende weeshuizen in India, omdat ik daar vandaan kom en die kids hebben amper wat.
7= Een auto natuurlijk.
8= Weggeven aan familie, ja ook schoonfamilie, maar alleen ouders, schoonzus en haar gezin dus niet alle bij behorende te grote familie!
9= Lekker op vakantie, hoeft geen wereldreis te zijn, Malediven, Bora Bora, Seychellen, zo''n bountybestemming.
10= Een bedrijf opzetten, iets creatiefs...............heb nl geen hersens .
11= Een zaal oid afhuren en een groot feest geven voor mensen waarvan ik wil dat die mogen komen.
1= Vrijstaand huis kopen met een redelijk stuk grond erbij, allemaal mooie apparatuur zoals je dat bij Cribs vaak ziet, designkeuken, klap eens in je handjes gordijnen die open gaan en licht.
2= Tuinman kopen, ehhh inhuren.......ik haat tuinieren.
3= Een hoop dieren nemen en dan alleen geredde die mishandeld geweest zijn ed.
4= Heel veel doneren aan dierenorganisaties/doelen.
5= Doneren aan de hartstichting omdat ik zelf wat aan mijn hart heb.
6= Doneren aan verschillende weeshuizen in India, omdat ik daar vandaan kom en die kids hebben amper wat.
7= Een auto natuurlijk.
8= Weggeven aan familie, ja ook schoonfamilie, maar alleen ouders, schoonzus en haar gezin dus niet alle bij behorende te grote familie!
9= Lekker op vakantie, hoeft geen wereldreis te zijn, Malediven, Bora Bora, Seychellen, zo''n bountybestemming.
10= Een bedrijf opzetten, iets creatiefs...............heb nl geen hersens .
11= Een zaal oid afhuren en een groot feest geven voor mensen waarvan ik wil dat die mogen komen.
Caribbeanlover- Ratel
Met 591 miljoen zijn er opeens heel veel mensen rijk in mijn familie.
Ik geef iedereen van de familie een aantal miljoen. Verder koop ik een gigantisch dikke auto. Ik koop een groot landhuis ergens in het noorden incl fontein en personeel. (Personeel om te strijken, wassen, stofzuigen, stoffen, mijn thee te verzorgen). Ik neem een bioscoopzaal, een bowlingpark, een zwembad, restaurant en kartbaan in huis. Ik wil ook een tennisbaan, squashbaan, buitenzwembad en paarden. Ik huur een styliste in en een visagiste. Dan koop ik nog maar een dikke auto. Ik knap mijn eigen auto op. Ik wil natuurlijk ook alle rechten van een bioscoop, zodat ik altijd de nieuwste films kan zien. Ik wil een bibliotheek met zo'n ladder dat heen en weer schuift. Ik zeg, met 591 miljoen weet ik van gekkigheid niet meer wat ik moet doen. Maar ach, dan wil ik ook alles wat ik kan betalen. En er wordt op niks beknibbeld.
Ik geef iedereen van de familie een aantal miljoen. Verder koop ik een gigantisch dikke auto. Ik koop een groot landhuis ergens in het noorden incl fontein en personeel. (Personeel om te strijken, wassen, stofzuigen, stoffen, mijn thee te verzorgen). Ik neem een bioscoopzaal, een bowlingpark, een zwembad, restaurant en kartbaan in huis. Ik wil ook een tennisbaan, squashbaan, buitenzwembad en paarden. Ik huur een styliste in en een visagiste. Dan koop ik nog maar een dikke auto. Ik knap mijn eigen auto op. Ik wil natuurlijk ook alle rechten van een bioscoop, zodat ik altijd de nieuwste films kan zien. Ik wil een bibliotheek met zo'n ladder dat heen en weer schuift. Ik zeg, met 591 miljoen weet ik van gekkigheid niet meer wat ik moet doen. Maar ach, dan wil ik ook alles wat ik kan betalen. En er wordt op niks beknibbeld.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Bios ed bij het huis wil ik ook, maar mijn was kan ik best zelf doen alhoewel dat wel lekker lui is om het te laten doen.
Oh ja, ik ga lekker shoppen alleen maar merken.
Oh ja, ik ga lekker shoppen alleen maar merken.
Caribbeanlover- Ratel
Oh, wat ik wel zou willen zijn een heleboel nieuwe tattoos, maar daar heb ik niet zó veel geld voor nodig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het ook wel willen hebben! Ik droom er vaak zelfs van
Ik zou een huis gaan bouwen voor mijn ouders en mijn gezin icl personeel aannemen, vakantiehuisje kopen in een warm land, een paar auto's kopen, hier en daar wat vet weg laten zuigen, ogen laten laseren, veel kleding en andere leuke spullen kopen, stoppen met werken, een restaurant opzetten, mijn familie en vrienden wat geld schenken, een deel aan goede doelen geven etc etc
Ik zou het wel weten hoor!
Ik zou een huis gaan bouwen voor mijn ouders en mijn gezin icl personeel aannemen, vakantiehuisje kopen in een warm land, een paar auto's kopen, hier en daar wat vet weg laten zuigen, ogen laten laseren, veel kleding en andere leuke spullen kopen, stoppen met werken, een restaurant opzetten, mijn familie en vrienden wat geld schenken, een deel aan goede doelen geven etc etc
Ik zou het wel weten hoor!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik zou werkelijk waar niet weten wat ik met dat geld zou moeten.. Natuurlijk heb ik wel een wishlist, maar dan heb ik aan 1 miljoen ook wel genoeg
Zo'n bedrag zou ik eerder over 390 mensen verdelen ipv aan 1 persoon geven..
Zo'n bedrag zou ik eerder over 390 mensen verdelen ipv aan 1 persoon geven..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nou lieve forummers, als ik een prijs win in de 100 miljoen, krijgt élk lid hier een ton van me.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
En dan te bedenken dat iemand haar voor liet gaan in de rij
Ik zou ook geen probleem hebben met zo een bedrag al weet ik wel dat een dergelijk bedrag een last kan zijn. Ik zou weeshuizen gaan financieren in Brazilië denk ik, naast de standaard dingen als huis, familie etc.
Ik zou ook geen probleem hebben met zo een bedrag al weet ik wel dat een dergelijk bedrag een last kan zijn. Ik zou weeshuizen gaan financieren in Brazilië denk ik, naast de standaard dingen als huis, familie etc.
Gast- Gast
Ik begrijp nooit zo goed waarom ze dat enorme prijzengeld niet verdelen in kleinere te winnen bedragen. Het is toch beter en leuker als er meerdere mensen een leuk bedrag winnen? En je hebt op die manier nog een grotere kans om te winnen ook.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Volgens mij is er wel eens onderzocht dat er meer loten verkocht worden als er 1 hele grote prijs is, dan wanneer er meerdere kleine prijzen zijn. Maar ik heb geen zin om een bron op te zoeken nu, dus pin me er niet op vast...
Gast- Gast
Jente schreef:Volgens mij is er wel eens onderzocht dat er meer loten verkocht worden als er 1 hele grote prijs is, dan wanneer er meerdere kleine prijzen zijn. Maar ik heb geen zin om een bron op te zoeken nu, dus pin me er niet op vast...
Ja, dat heb ik ook gehoord.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ow, en ik zou wel weten wat ik met het geld zou doen! Eerst mijn baan en huur opzeggen en op wereldreis gaan en alle landen ter wereld bezoeken (voor zover dat veilig is en anders huur ik gewoon security in). Natuurlijk mogen mijn vriend, ouders en zus ook mee. Daarna zou ik in de mooiste landen een huis kopen en lekker gaan genieten van mooi weer En als ik me verveel na een paar jaar reizen, pas dan ga ik bedenken of ik ook nog iets van een bedrijf wil beginnen ofzo.
Gast- Gast
Dat heb ik ook wel eens gelezen. De hebberigheid van mensen blijkbaar.
Ik zelf zou juist een lot kopen als er meerdere kleine prijzen te winnen zijn. Als je realistisch bent zou iedereen daar toch voor kiezen?
Ik zelf zou juist een lot kopen als er meerdere kleine prijzen te winnen zijn. Als je realistisch bent zou iedereen daar toch voor kiezen?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou ook niet echt weten wat ik met zóveel geld zou moeten doen, maar zou het wel willen hebben hoor.
Zou het gebruiken om mij en mijn geliefden een onbezorgd leven te geven.
Zou het gebruiken om mij en mijn geliefden een onbezorgd leven te geven.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Een huis van 85 miljoen dollar!
» Wat doe jij met 1 miljoen?
» Wedstrijd winnen - Readers Digist
» Wat zou je doen met een miljoen?
» Als ik de loterij zou winnen dan.....
» Wat doe jij met 1 miljoen?