Je zal maar 591 miljoen dollar winnen!
+24
Supertalentje
Bacio
Bliss
Antibes
Sam
Eris
Bazinga
Arwyn
Razz
Susan
Moira
Joan
Lady Starstruck
Caroow
Lady4
Marin
Chocoholic
Steep
Caramba
Rush
Siamsa
Nyx
VeryCherry
Caribbeanlover
28 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Je zal maar 591 miljoen dollar winnen!
http://www.nu.nl/algemeen/3493272/bejaarde-vrouw-84-in-vs-wint-460-miljoen-.html
Wel een apart/vreemd bedrag. Wat een bofkont!
Wel een apart/vreemd bedrag. Wat een bofkont!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 5 jun 2013 - 20:07; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Je zal maar 591 miljoen dollar winnen!
Ik zou zoveel geld niet eens willen hebben/krijgen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik dacht; Wat leuk, 591 euro. Maar het zijn miljoenen. Nog beter.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
591,00 heb ik ook nog wel op mijn rekening staan.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
$591,00?
Dat is niet zoveel
Dat is niet zoveel
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mag ik het dan hebben? Als je het wint, zeg je echt geen ''nee dat hoef ik niet geef maar aan degene die na mij dan zou winnen'' ofzo.VeryCherry schreef:Ik zou zoveel geld niet eens willen hebben/krijgen.
Ik zou natuurlijk een hoop doneren aan dierendoelen en uitdelen aan familie.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Mag ik het dan hebben? Als je het wint, zeg je echt geen ''nee dat hoef ik niet geef maar aan degene die na mij dan zou winnen'' ofzo.VeryCherry schreef:Ik zou zoveel geld niet eens willen hebben/krijgen.
Nou nee, ik zou dat echt niet willen. Ik zou niet weten wat ik met zó veel geld moet.
Ik weet er wel raad mee
Soms lijkt het me wel eens lekker om gewoon uit te kunnen geven zonder erbij na te denken.
Soms lijkt het me wel eens lekker om gewoon uit te kunnen geven zonder erbij na te denken.
Gast- Gast
Lijken mij best wel mooie bedragen.
Zou in ieder geval een nieuwe auto, of 3, gaan kopen. Ook zou ik samen met mijn vriend een wereldreis maken.
Ik zou het geld wel willen hebben.
Zou in ieder geval een nieuwe auto, of 3, gaan kopen. Ook zou ik samen met mijn vriend een wereldreis maken.
Ik zou het geld wel willen hebben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Oh, ik zou wel €1.000.000,- willen hoor, maar zó veel? Nee, daar kan ik echt niks mee.
VeryCherry schreef:Oh, ik zou wel €1.000.000,- willen hoor, maar zó veel? Nee, daar kan ik echt niks mee.
Dat vind ik zo jammer van een miljoen, als je al maar 1 cent hebt uitgegeven heb je al geen miljoen meer.
Gast- Gast
Als de belasting langs geweest is ook niet meerZazou schreef:VeryCherry schreef:Oh, ik zou wel €1.000.000,- willen hoor, maar zó veel? Nee, daar kan ik echt niks mee.
Dat vind ik zo jammer van een miljoen, als je al maar 1 cent hebt uitgegeven heb je al geen miljoen meer.
Laatst aangepast door Rush op wo 5 jun 2013 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Oh, maar dat zou ik helemaal niet erg vinden hoor
VeryCherry schreef:Caribbeanlover schreef:Mag ik het dan hebben? Als je het wint, zeg je echt geen ''nee dat hoef ik niet geef maar aan degene die na mij dan zou winnen'' ofzo.VeryCherry schreef:Ik zou zoveel geld niet eens willen hebben/krijgen.
Nou nee, ik zou dat echt niet willen. Ik zou niet weten wat ik met zó veel geld moet.
Dan wil ik je daar graag vanaf brengen haha
Caribbeanlover- Ratel
Rush schreef:Als de belasting langs geweest is ook niet meerZazou schreef:VeryCherry schreef:Oh, ik zou wel €1.000.000,- willen hoor, maar zó veel? Nee, daar kan ik echt niks mee.
Nee dat is ook weer zo Maar goed die komt pas om de hoek kijken zodra je inkomstenbelasting moet gaan betalen.
Gast- Gast
True.Zazou schreef:Rush schreef:Als de belasting langs geweest is ook niet meerZazou schreef:VeryCherry schreef:Oh, ik zou wel €1.000.000,- willen hoor, maar zó veel? Nee, daar kan ik echt niks mee.
Nee dat is ook weer zo Maar goed die komt pas om de hoek kijken zodra je inkomstenbelasting moet gaan betalen.
Tenzij de prijs niet kansspelbelasting vrij is, maar die bedragen zijn vaak niet zo enorm toch?
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, maar even serieus. Ik zou echt niet weten wat ik er mee zou moeten. Zou wel een huis willen kopen, maar ik hoef geen kasteel. Wil ook geen 86 auto's of zo en eigenlijk heb ik toch wel alles wat ik wil.
Zo'n groot bedrag hoef ik niet te winnen. Kom direct in een crisis terecht. Koop alles wat ik zie. Ik weet het zeker. Met vijf miljoen kan ik heel veel leuke dingen doen en nog een leuk leven lijden. Ik zeg; Geef mij vijf miljoen en ik heb genoeg.
Nyx- Kletskop
Ja dat denk ik ook!Nyx schreef:Zo'n groot bedrag hoef ik niet te winnen. Kom direct in een crisis terecht. Koop alles wat ik zie. Ik weet het zeker. Met vijf miljoen kan ik heel veel leuke dingen doen en nog een leuk leven lijden. Ik zeg; Geef mij vijf miljoen en ik heb genoeg.
Rush- Lady Post-a-lot
Lijkt me heerlijk! Geen geldzorgen meer voor mij en mijn familie/kinderen. Het niet hoeven na te denken als je iets wil kopen. Al vind ik het wel belangrijk om de waarde van geld en het ervoor werken door te geven aan mijn kinderen.
Ik zou voor nu stoppen met werken en pas als de kinderen naar de midselbare school zouden gaan weer willen werken. Wel zou ik vrijwilligerswerk willen doen, bijvoorbeeld in de sector waar ik nu werk (gehandicatenzorg).
Ik zou voor nu stoppen met werken en pas als de kinderen naar de midselbare school zouden gaan weer willen werken. Wel zou ik vrijwilligerswerk willen doen, bijvoorbeeld in de sector waar ik nu werk (gehandicatenzorg).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Rush schreef:Ja dat denk ik ook!Nyx schreef:Zo'n groot bedrag hoef ik niet te winnen. Kom direct in een crisis terecht. Koop alles wat ik zie. Ik weet het zeker. Met vijf miljoen kan ik heel veel leuke dingen doen en nog een leuk leven lijden. Ik zeg; Geef mij vijf miljoen en ik heb genoeg.
Maar dan wel liever leiden dan lijden.
Nyx- Kletskop
Met zoveel geld heb je wel een hoop andere zorgen hè. Iedereen is ineens je beste vriend en als je ze niks geeft laten ze je barsten.
Als ik miljonair zou zijn zou ik het niet eens laten weten aan mensen.
Als ik miljonair zou zijn zou ik het niet eens laten weten aan mensen.
Het zou toch veel leuker zijn als ze die 591 miljoen hadden opgesplitst in 591 delen? Dan kan je 591 mensen miljonair maken ipv nu 1 vrouw te-gek-voor-woorden-rijk.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Haha!Nyx schreef:Rush schreef:Ja dat denk ik ook!Nyx schreef:Zo'n groot bedrag hoef ik niet te winnen. Kom direct in een crisis terecht. Koop alles wat ik zie. Ik weet het zeker. Met vijf miljoen kan ik heel veel leuke dingen doen en nog een leuk leven lijden. Ik zeg; Geef mij vijf miljoen en ik heb genoeg.
Maar dan wel liever leiden dan lijden.
Rush- Lady Post-a-lot
Ze mocht kiezen of het ze bedrag verspreid over zoveel jaar (30 ofzo geloof ik) wilde hebben of gewoon in 1 keer (maar daar ging dan wel een groot gedeelte vanaf als ze het in 1 keer wilde hebben). Omdat ze al 83 is heeft ze voor de laatste optie gekozen.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Een huis van 85 miljoen dollar!
» Kabinet declareert 1,5 miljoen.
» Wat doe jij met 1 miljoen?
» Als ik de loterij zou winnen dan.....
» Wat zou je doen met een miljoen?
» Kabinet declareert 1,5 miljoen.