Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.
+3
Evalynn
kwebbeltje
Kaboutertje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.
Een vriendin en haar man passen nu 16 dagen op mijn konijntje terwijl ze een operatie moest ondergaan.
Nu wil ik haar (+ man) graag bedanken als wij terug komen van vakantie voor het oppassen.
Ik weet dat ze graag samen uit eten gaan bij humpreys dus daar wou ik een bon van geven.
Lijkt jullie dit een leuk idee om ze te bedanken of vinden jullie dit te overdreven?
Ik weet niet zo goed wat voor bedrag ik dan moet geven want je koopt dan als het ware een dinercheque waar een bedrag op komt te staan. Een menu kost daar 24,95 per persoon maar dan zit er nog geen drinken bij.
Of ik twijfel om een grote mooie bos bloemen te kopen. Wat zouden jullie doen? Ik ben ze wel heel erg dankbaar want dankzij hun hoef ik me niet druk om het beestje te maken en het zou in de toekomst natuurlijk weer fijn zijn als het ooit voor komt.
Ik twijfel een beetje of het niet overdreven is en wat voor bedrag ik dan moet nemen.
Nu wil ik haar (+ man) graag bedanken als wij terug komen van vakantie voor het oppassen.
Ik weet dat ze graag samen uit eten gaan bij humpreys dus daar wou ik een bon van geven.
Lijkt jullie dit een leuk idee om ze te bedanken of vinden jullie dit te overdreven?
Ik weet niet zo goed wat voor bedrag ik dan moet geven want je koopt dan als het ware een dinercheque waar een bedrag op komt te staan. Een menu kost daar 24,95 per persoon maar dan zit er nog geen drinken bij.
Of ik twijfel om een grote mooie bos bloemen te kopen. Wat zouden jullie doen? Ik ben ze wel heel erg dankbaar want dankzij hun hoef ik me niet druk om het beestje te maken en het zou in de toekomst natuurlijk weer fijn zijn als het ooit voor komt.
Ik twijfel een beetje of het niet overdreven is en wat voor bedrag ik dan moet nemen.
Gast- Gast
Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.
Een bedankje is leuk bedacht en attent. Ik zou persoonlijk geen diner bon geven.. Zou ik wat te duur vinden. Want dan moet je dat gelijk voor 2 personen doen vind ik, en dan is het al 50 euro.
Dan zou ik eerder een bos bloemen doen met een leuk kaartje ofzo.
Dan zou ik eerder een bos bloemen doen met een leuk kaartje ofzo.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik zou ook een mooie bos bloemen geven.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ik denk ook dat ik dat doe anders wordt het ook wel erg duur.
Bedankt voor jullie advies!
Bedankt voor jullie advies!
Gast- Gast
Een bos bloemen lijkt me genoeg. Het gaat meer om het gebaar. En 50 euro is wel erg veel!
Misschien is het wel grappig om er een knuffel konijntje bij te doen. Voor het geval ze je konijntje gaan missen.
Misschien is het wel grappig om er een knuffel konijntje bij te doen. Voor het geval ze je konijntje gaan missen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Je hebt ook wel leuke eet-bonnen voor lagere bedragen, zoals ontbijt en lunchbonnen. Iig van Bongo. Hema heeft ze ook.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Met eventueel een leuk souvenirtje van de plek waar jullie zijn geweest.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn buren en wij zorgen onderling voor elkaars dieren als we op vakantie gaan. Meestal nemen we een klein souvenirtje mee voor elkaar.
Het komt ook wel eens voor dat mijn buren niet kunnen als wij weg zijn en dan komt er een familielid langs. Die geef ik wel een leuk cadeau of maak ik een pakketje voor hun eigen dier.
Het komt ook wel eens voor dat mijn buren niet kunnen als wij weg zijn en dan komt er een familielid langs. Die geef ik wel een leuk cadeau of maak ik een pakketje voor hun eigen dier.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Dora schreef:Met eventueel een leuk souvenirtje van de plek waar jullie zijn geweest.
Dat wilde ik ook zeggen! Zou mij ook leuk lijken als ik op iemands huisdier moest passen.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau voor zwangere vriendin
» leuk cadeau voor vriendin?
» Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?
» Cadeau tips voor zwangere vriendin?
» vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven?
» leuk cadeau voor vriendin?
» Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?
» Cadeau tips voor zwangere vriendin?
» vriendin gaat trouwen wat voor bedrag zouden jullie geven?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: