Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

+3
Evalynn
kwebbeltje
Kaboutertje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 5:10

Een vriendin en haar man passen nu 16 dagen op mijn konijntje terwijl ze een operatie moest ondergaan.
Nu wil ik haar (+ man) graag bedanken als wij terug komen van vakantie voor het oppassen.
Ik weet dat ze graag samen uit eten gaan bij humpreys dus daar wou ik een bon van geven.
Lijkt jullie dit een leuk idee om ze te bedanken of vinden jullie dit te overdreven?
Ik weet niet zo goed wat voor bedrag ik dan moet geven want je koopt dan als het ware een dinercheque waar een bedrag op komt te staan. Een menu kost daar 24,95 per persoon maar dan zit er nog geen drinken bij.

Of ik twijfel om een grote mooie bos bloemen te kopen. Wat zouden jullie doen? Ik ben ze wel heel erg dankbaar want dankzij hun hoef ik me niet druk om het beestje te maken en het zou in de toekomst natuurlijk weer fijn zijn als het ooit voor komt.

Ik twijfel een beetje of het niet overdreven is en wat voor bedrag ik dan moet nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  Kaboutertje di 4 jun 2013 - 5:20

Een bedankje is leuk bedacht en attent. Ik zou persoonlijk geen diner bon geven.. Zou ik wat te duur vinden. Want dan moet je dat gelijk voor 2 personen doen vind ik, en dan is het al 50 euro.

Dan zou ik eerder een bos bloemen doen met een leuk kaartje ofzo. smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  kwebbeltje di 4 jun 2013 - 5:24

Ik zou ook een mooie bos bloemen geven.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 5:28

Ik denk ook dat ik dat doe anders wordt het ook wel erg duur.
Bedankt voor jullie advies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  Evalynn di 4 jun 2013 - 5:37

Een bos bloemen lijkt me genoeg. Het gaat meer om het gebaar. En 50 euro is wel erg veel!
Misschien is het wel grappig om er een knuffel konijntje bij te doen. Voor het geval ze je konijntje gaan missen. Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. 253468018
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  *Lookie* di 4 jun 2013 - 8:56

Je hebt ook wel leuke eet-bonnen voor lagere bedragen, zoals ontbijt en lunchbonnen. Iig van Bongo. Hema heeft ze ook.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  Dora di 4 jun 2013 - 18:57

Met eventueel een leuk souvenirtje van de plek waar jullie zijn geweest.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  Moira di 4 jun 2013 - 21:02

Mijn buren en wij zorgen onderling voor elkaars dieren als we op vakantie gaan. Meestal nemen we een klein souvenirtje mee voor elkaar.

Het komt ook wel eens voor dat mijn buren niet kunnen als wij weg zijn en dan komt er een familielid langs. Die geef ik wel een leuk cadeau of maak ik een pakketje voor hun eigen dier.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  Green_Pepper di 4 jun 2013 - 21:54

Dora schreef:Met eventueel een leuk souvenirtje van de plek waar jullie zijn geweest.

Dat wilde ik ook zeggen! Zou mij ook leuk lijken als ik op iemands huisdier moest passen.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje. Empty Re: Vriendin + man cadeau geven voor oppassen op mijn konijntje.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum