Candy Crush Facebook
+57
xxjojootjexx
Katrien
Bolleke
GreenGrass
Maple
Auxo
Parel
JustMeDaan
Bimbam
Mrs. Jansen
Jasmine
Aagje!
Caro
Zonneschijn
Summerlovin
Stuiterbal
Tiana
sanne-84
Evalynn
Antibes
Red Velvet
Barbabella
Frappuccino
Atelier Madame
Puggle
Alex
Suusie
Sarah1985
Sterre
Rush
CarpeDiem
Sushi
rianne287
Jeanette
Macelka
Silke
Happydobby
Caroow
Arwyn
Taeda
blondje1313
Mees
Ilovethe90s
Sterrin_
Caramba
Bubbelicious
nina
FireButterfly
Zwerver
LDJ
Pink!
Lady4
JD
SarahKey
Zora
Mamsie
Shopaholic
61 plaatsers
Pagina 1 van 9
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Candy Crush Facebook
Stom spel is het ook, maar toch blijf ik ermee doorgaan. Zit nog steeds in 140, kom er maar niet doorheen. Maar het móet gewoon lukken.
Gast- Gast
Re: Candy Crush Facebook
Macelka schreef:eindelijk door level 65
Daar zit ik.nu in vast
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Woohoo ik heb m!Jaya schreef:Stom spel is het ook, maar toch blijf ik ermee doorgaan. Zit nog steeds in 140, kom er maar niet doorheen. Maar het móet gewoon lukken.
Gast- Gast
jeeeej hahaha ik heb net eindelijk 181 gehaald.Jaya schreef:Woohoo ik heb m!Jaya schreef:Stom spel is het ook, maar toch blijf ik ermee doorgaan. Zit nog steeds in 140, kom er maar niet doorheen. Maar het móet gewoon lukken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:jeeeej hahaha ik heb net eindelijk 181 gehaald.Jaya schreef:Woohoo ik heb m!Jaya schreef:Stom spel is het ook, maar toch blijf ik ermee doorgaan. Zit nog steeds in 140, kom er maar niet doorheen. Maar het móet gewoon lukken.
Moet vaker zeggen dat het niet lukt, dat helpt denk ik haha.
Gast- Gast
Zora schreef:SarahKey schreef:Na een paar dagen vast gezeten te hebben, heb ik net 165 gehaald. En nu doorgeschoten naar 167.
Hoe?!! Geluk? Heb je alleen gefocussed op de blauwe snoepjes of niet?
Boehoe ik heb 'm nog steeds niet gehaald Gisteren grootste anticlimax ooit met op het laatst nog maar 4 snoepjes
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wacht nog op kaartjes om naar episode 12 te gaan Ik heb nóg meer Candy Crushende facebookvriendjes nodig, want het gaat niet snel genoeg naar m'n zin
Gast- Gast
Gewoon eens een berichtje plaatsen op facebook wie het spel nog speelt. Heb ik met bubble witch saga gedaan en kreeg toen veel reacties. Die mensen heb ik toen een bericht gestuurd en ik kon weer door.
SarahKey schreef:Gewoon eens een berichtje plaatsen op facebook wie het spel nog speelt. Heb ik met bubble witch saga gedaan en kreeg toen veel reacties. Die mensen heb ik toen een bericht gestuurd en ik kon weer door.
Je kunt toch gewoon zien wie van je vrienden speelt?
Zora- Ratel
Zora schreef:SarahKey schreef:Gewoon eens een berichtje plaatsen op facebook wie het spel nog speelt. Heb ik met bubble witch saga gedaan en kreeg toen veel reacties. Die mensen heb ik toen een bericht gestuurd en ik kon weer door.
Ik niet zo duidelijk hoor, zijn er een heleboel die het heel af en toe spelen of na zoveel levels gewoon stoppen.
ohhh haat aan level 135!
is er iemand die deze voor me wil doen? ik kom er niet doorheen zeg, wat een rotlevel!
is er iemand die deze voor me wil doen? ik kom er niet doorheen zeg, wat een rotlevel!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb vannacht level 97 ineens gehaald! Zonder dat ik echt gekke dingen deed. Ik heb er bijna drie weken in vast gezeten. De gespikkelde snoepjes leveren je heel weinig op vind ik, de meeste pinten scoorde ik door een streepje en 'bomsnoepje' te combineren.SarahKey schreef:Theezakje13 schreef:Tiara schreef:SleepingBeauty schreef:Hoe speel je level 97 uit? Ik kom er echt niet door heen!!
Ik ook niet! Kom nooit door aan die punten! Iemand DE tip?
Heel vaak doen! ! Ik haalde hem ook steeds niet een ineens had Ik een keer genoeg punten. ..
Hier ook zo. Dat vind ik nog steeds het meest lastige level. Maar toen ik die eenmaal gehaald had ging het weer heel snel.
Je moet daar echt veel mazzel bij hebben, zorgen voor veel gestippelde snoepjes.
Wel apart hoor, weken krijg ik het niet voor elkaar en dan ineens haal ik het, zonder dat ik er echt moeite voor hoefde te doen,
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ohh pff wie heeft 172 bedacht
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik kom 191 maar niet door .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
SarahKey schreef:Zora schreef:SarahKey schreef:Gewoon eens een berichtje plaatsen op facebook wie het spel nog speelt. Heb ik met bubble witch saga gedaan en kreeg toen veel reacties. Die mensen heb ik toen een bericht gestuurd en ik kon weer door.
Ik niet zo duidelijk hoor, zijn er een heleboel die het heel af en toe spelen of na zoveel levels gewoon stoppen.
Ja, dat is wel zo idd
Zora- Ratel
Lady4 schreef:Ik heb vannacht level 97 ineens gehaald! Zonder dat ik echt gekke dingen deed. Ik heb er bijna drie weken in vast gezeten. De gespikkelde snoepjes leveren je heel weinig op vind ik, de meeste pinten scoorde ik door een streepje en 'bomsnoepje' te combineren.SarahKey schreef:Theezakje13 schreef:Tiara schreef:SleepingBeauty schreef:Hoe speel je level 97 uit? Ik kom er echt niet door heen!!
Ik ook niet! Kom nooit door aan die punten! Iemand DE tip?
Heel vaak doen! ! Ik haalde hem ook steeds niet een ineens had Ik een keer genoeg punten. ..
Hier ook zo. Dat vind ik nog steeds het meest lastige level. Maar toen ik die eenmaal gehaald had ging het weer heel snel.
Je moet daar echt veel mazzel bij hebben, zorgen voor veel gestippelde snoepjes.
Wel apart hoor, weken krijg ik het niet voor elkaar en dan ineens haal ik het, zonder dat ik er echt moeite voor hoefde te doen,
Frustrerend hè. Zit je te letten op hoe je het speelt en dan lukt het niet, doe je zomaar wat en dan speel je het level zomaar uit.
Gast- Gast
165 gehaald! Zomaar opeens! Finally een ander muziekje
Zora- Ratel
Ik zit vast in 285 met heeel veel anderen. Onhaalbaar is die level man, allemachtig
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad, dat level is gewoon echt niet leuk meer, volgens mij gewoon onhaalbaar zonder hulpjes.
Hoe kun je het voor elkaar krijgen om die onderste 3 dingen in 50 zetten 8x te raken!
Hoe kun je het voor elkaar krijgen om die onderste 3 dingen in 50 zetten 8x te raken!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Haha, nee, zo verslaafd ben ik niet, dat ik er statussen aan ga wijden om om levens en kaartjes te vragen. Dat vind ik echt niet tof, ook niet als anderen dat doen (of om buren vragen voor FarmVille etc etc).SarahKey schreef:Gewoon eens een berichtje plaatsen op facebook wie het spel nog speelt. Heb ik met bubble witch saga gedaan en kreeg toen veel reacties. Die mensen heb ik toen een bericht gestuurd en ik kon weer door.
Maar ik ben er. Zit nu in 160 geloof ik, ben al levens aan het sparen voor 165.
Gast- Gast
Lennox schreef:Haha, nee, zo verslaafd ben ik niet, dat ik er statussen aan ga wijden om om levens en kaartjes te vragen. Dat vind ik echt niet tof, ook niet als anderen dat doen (of om buren vragen voor FarmVille etc etc).SarahKey schreef:Gewoon eens een berichtje plaatsen op facebook wie het spel nog speelt. Heb ik met bubble witch saga gedaan en kreeg toen veel reacties. Die mensen heb ik toen een bericht gestuurd en ik kon weer door.
Maar ik ben er. Zit nu in 160 geloof ik, ben al levens aan het sparen voor 165.
succes
Zora- Ratel
Ik zit nu in level 37.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Lennox schreef:164. Bijna dus...
Kan best dat je 'm gewoon in 1x haalt hoor
Zora- Ratel
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Candy Crush Facebook
» Candy crush spel
» Op welke bn'er hebben jullie een 'crush'?
» Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?
» Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)
» Candy crush spel
» Op welke bn'er hebben jullie een 'crush'?
» Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?
» Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)
Pagina 1 van 9
Permissies van dit forum: