Jouw laatste miskoop!!
+8
M-G
PrimaBella
Chocolate Cookie
Caroow
Jeanette
Zora
Sneeuwvlok
Beachgirl
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jouw laatste miskoop!!
Wat is jouw laatste miskoop?
De mijne kan ik zo niet meer herinneren(ik maak altijd weloverwogen keuzes..), maar als hij bovenkomt drijven zal ik hem plaatsen!
De mijne kan ik zo niet meer herinneren(ik maak altijd weloverwogen keuzes..), maar als hij bovenkomt drijven zal ik hem plaatsen!
Gast- Gast
Re: Jouw laatste miskoop!!
Aioli vanmiddag in de supermarkt.... bah!! Vind t normaal erg lekker, maar dit merk is echt vies, ging zo de vuilnisbak in!
of bedoelde je kleding?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Mimpie schreef:Aioli vanmiddag in de supermarkt.... bah!! Vind t normaal erg lekker, maar dit merk is echt vies, ging zo de vuilnisbak in!of bedoelde je kleding?
Deze heb ik laatst ook gehad, en vond hem ook tegenvallen!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Mijn blauwe pumps. Ik vind ze heel erg mooi en ben ook heel erg blij met ze. Maar ehmz.... Ze zijn te klein!
Gast- Gast
ABE schreef:Mijn blauwe pumps. Ik vind ze heel erg mooi en ben ook heel erg blij met ze. Maar ehmz.... Ze zijn te klein!
Ohwww wat een bummer! Ze waren idd nog wel zo leuk!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:ABE schreef:Mijn blauwe pumps. Ik vind ze heel erg mooi en ben ook heel erg blij met ze. Maar ehmz.... Ze zijn te klein!
Ohwww wat een bummer! Ze waren idd nog wel zo leuk!
Het domme is gewoon dat ik ze kon ruilen. Maar ik vond ze gelijk zooooo leuk, dat ik de doos maar heb verscheurd. En als je wilt ruilen, dan moet dat in de orginele, onbeschadigde doos. Tja, domme ik.
Maar ik ben een diehard, dus ik ga ze gewoon "uitlopen"
Gast- Gast
Haha je pumps uitlopen dat wordt vast heel sexy :p Was het een andere maat dan je normaal hebt?
Zora- Ratel
Zora schreef:Haha je pumps uitlopen dat wordt vast heel sexy :p Was het een andere maat dan je normaal hebt?
Nee, gewoon maat 37. Van deze pumps had ik maat 38 moeten hebben.
Gast- Gast
ABE schreef:Zora schreef:Haha je pumps uitlopen dat wordt vast heel sexy :p Was het een andere maat dan je normaal hebt?
Ze staan nog steeds op de site en ook geen verzendkosten :p ik ga me er ook aan wagen
Zora- Ratel
Zora schreef:ABE schreef:Zora schreef:Haha je pumps uitlopen dat wordt vast heel sexy :p Was het een andere maat dan je normaal hebt?
Ze staan nog steeds op de site en ook geen verzendkosten :p ik ga me er ook aan wagen
Wel de goede maat bestellen he.
Ik probeerde het huidige paar aan mijn moeder te slijten, zodat ik zelf een maat groter kon kopen... Maar nee hoor, ze wilde niet meewerken. En om nu twee keer blauwe pumps te kopen? Dan is goedkoop alsnog duurkoop.
Gast- Gast
De zwarte zijn ook mooi Ik denk dat ik voor 40 ga dan. Heb normaal 39-40 dus dat lukt vast wel. 41 gaat me echt te ver, en heb ik ook echt nog nooit gehad volgens mij.
Zora- Ratel
Zora schreef:De zwarte zijn ook mooi Ik denk dat ik voor 40 ga dan. Heb normaal 39-40 dus dat lukt vast wel. 41 gaat me echt te ver, en heb ik ook echt nog nooit gehad volgens mij.
Officieel heb ik 37-38, dus ik denk dat je goed zit met 40. Zwart wilde ik in eerste instantie ook, maar mijn maat was/is uitverkocht.
Gast- Gast
Een vestje bij de Kruidvat. Hij leek leuk, maar de kleur stond me niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Milk & Fruit banaan, wat onwijs smerig, heb het in de prullenbak gegooid meteen.
En vorige zomer de harembroek, ding trek ik nóóóit meer aan:
Gast- Gast
Storm schreef:Milk & Fruit banaan, wat onwijs smerig, heb het in de prullenbak gegooid meteen.
Ik heb die krengen nooit gesnapt... Ik vind 't net MCHammers pyjama broek
Gast- Gast
Storm schreef:Milk & Fruit banaan, wat onwijs smerig, heb het in de prullenbak gegooid meteen.
Jaaaa ik ging echt bijna over mijn nek op de vroege ochtend. Bluh!! Had gedacht dat het vet lekker zou zijn
Zora- Ratel
Een nostalgisch/vintage hart met een ouderwetse knijper er aan vast. Ik dacht dat hij wel in mijn zelf gemaakte doosje zou passen maar hij bleek veel te groot te zijn. Ik heb hem gelijk weg gegooid.
Gast- Gast
een paar instappers van Esprit.
Ik heb een bult op mijn teen doordat ik mijn voet een keer gebroken heb. Nu dacht ik leren schoenen gekocht te hebben (verwachte ik stiekem voor 59,95), dan worden ze dus wijder en doet het na een paar keer dragen niet meer zeer.
Nu blijkt het kunstof te zijn, zitten ze net iets te strak. En heb ik schoenen die ik 1 x heb gedragen en niet meer aankan. grr
Ik heb een bult op mijn teen doordat ik mijn voet een keer gebroken heb. Nu dacht ik leren schoenen gekocht te hebben (verwachte ik stiekem voor 59,95), dan worden ze dus wijder en doet het na een paar keer dragen niet meer zeer.
Nu blijkt het kunstof te zijn, zitten ze net iets te strak. En heb ik schoenen die ik 1 x heb gedragen en niet meer aankan. grr
Gast- Gast
Zora schreef:Storm schreef:Milk & Fruit banaan, wat onwijs smerig, heb het in de prullenbak gegooid meteen.
Jaaaa ik ging echt bijna over mijn nek op de vroege ochtend. Bluh!! Had gedacht dat het vet lekker zou zijn
Dat is zo lekker bij pittig eten!
Ik kan me niet eens meer herinneren wat ik als laatste heb gekocht, dus ook geen miskoop..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik dacht als eerste; een miskoop, die heb ik niet!
Maar later schoot me ineens iets te binnen, maar dan al wel van een tijd terug.
Ik heb ooit bij de H&M een blazer gekocht, super mooi, beetje glazende stof. Maar nooit aangehad, want vond dattie mij te truttig maaktte. Hoewel ik hem nog steeds heb, kan hem echt niet weg doen. Daar vind ik hem weer te mooi voor
Ik heb ooit bij de H&M een blazer gekocht, super mooi, beetje glazende stof. Maar nooit aangehad, want vond dattie mij te truttig maaktte. Hoewel ik hem nog steeds heb, kan hem echt niet weg doen. Daar vind ik hem weer te mooi voor
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Ik dacht als eerste; een miskoop, die heb ik niet!
foto dan kunnen wij oordelen
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik dacht als eerste; een miskoop, die heb ik niet!
foto dan kunnen wij oordelen
Poeh, even kijken of ik die nog heb dan...
Chocolate Cookie- Ratel
Ik heb een foto kunnen vinden. Wel een oude foto natuurlijk
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was jouw laatste miskoop?
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Jouw laatste e-mail?
» N.a.v: Wat is jouw laatste FB post?
» Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Jouw laatste e-mail?
» N.a.v: Wat is jouw laatste FB post?
» Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: