Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

+8
Tsjip
love
Sorella
Angela_1986
Chocolate Cookie
Rush
Pien
Caroow
12 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 2:22

Vertel! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Caroow di 16 aug 2011 - 2:25

Whatsapp: Al die moeite doen, stomme procedure. En de tandarts neemt de hele dag al niet op.

Tweet: Ik moet weer werken en dan schijnt de zon opeens weer wel. Beetje jammer.

Sms: Hoi.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Pien di 16 aug 2011 - 2:26

wat zijn het toch 2 schatjes bij elkaar ----> whatsapp van een collega
wil je me zo even bellen na je werk? ----> laatst verstuurde sms naar mn man
kan ik morgenochtend langs komen met M samen? kunnen we misschien lekker gaan wandelen met de kids? ----> laatst gekregen sms van mn zus

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 2:26

Sms ontvangen: Wijffie, ik probeer je te bellen..maar je hebt geen bereik. Welke grot zit je? Wink

Sms verstuurd: Laat maar, ik krijg alleen de gemiste oproepen door. Geen grot!


Whatsapp ontvangen: Pfff...die smoes hadden ze nooit geloofd op je werk de dag na Lappendag.
Whatsapp verstuurd: Omg whahahaha, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Gelukkig staat t ook in de krant!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Rush di 16 aug 2011 - 2:31

Sms ontvangen van m`n vriend; Papa aan het helpen, wat wil je eten vanavond? Love.

Laatste whatsapp ontvangen van een vriendin; We horen vanavond nog wel even.

Laatste tweet (die niet persoonlijk of een reactie op is); Met 180 door de tunnel. Misselijk!!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Chocolate Cookie di 16 aug 2011 - 2:36

Laatste sms: Oke, leuk! Maar dat komt wel goed. Desnoods volgende maand. Hoe is het gisteren in de tattooshop afgelopen of ben je niet meer geweest? Ik moet zo oppassen dus heb helaas geen tijd om je te bellen nu. X (van een nichtje/vriendin)
Laatste WA: Nee hoor (A) (van Jordana)

Gebruik mijn twitter niet :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 2:39

Laatste sms: Lief mamsje! Ja was wel schrikken ja! Raar ook dat we niets gemerkt hebben. Ik zal van de week jullie huis lekker schoonmaken. Heb gister het gras nog een keer gemaaid! Gaat alles goed daar? Poes is een beetje eenzaam, steeds als ik er ben komt ze heel erg knuffelen, dat vind ik dan wel weer leuk haha! kus!

Heel verhaal naar mijn moeder, die op vakantie is haha.

Laatst verstuurde ping: Haha ja joh, waarom nodig je me niet uit.
Laat gekregen ping: Ik werd er wakker van dus ik weet het ook niet meer zo goed.

Was blijkbaar vannacht in mijn slaap aan het praten volgens mijn vriend.

Laatst verstuurde whatsapp: Je moet me nog wel even helpen met het debacle, maar komt goed!

Twitteren doe ik bijna nooit, maar toevallig zaterdag: Joejoe! Loveland! Echt wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 2:48

Sms verstuurd: Je bent een lieverd ! Hopelijk zie ik je komende week samen met V. Dat zou wel heel leuk zijn.
Sms Ontvangen: 100 euro moet idd lukken in je eentje. Als je hulp nodig hebt of een luisterend oor je weet me te vinden !

Whatsapp verstuurd: Is goed !!!
Whatsapp ontvangen: Okajjj xxxx

Ping verstuurd: Veel plezier vanmiddag
Ping ontvangen: Thnxx

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 2:50

Laatst ontvangen groepswhatsapp: Klopt
Laatst verstuurde groepswhatsapp: Jammer dat ze nog niet stuk zijn Wink

Laatst ontvangen persoonlijke whatsapp: Precies, ouwe fiets!
Laatst verstuurde persoonlijke whatsapp: Heel erg waar, dan win ik zeker!

Laatst ontvangen sms: How are youuu? Hoe gaat het t leren? Kus
Laatst verstuurde sms: Hé **, ben morgenavond niet thuis. Hoe was je date met je Belg? Wanneer heb je nog meer tijd? Xx

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Angela_1986 di 16 aug 2011 - 3:12

Laatst ontvangen sms: Fijne vakantie! Groetjes *naam*

Laatst verstuurde sms: Dank je! Maar hoeft al niet meer, heb er hier op 't werk nog eentje gevonden. X
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Sorella di 16 aug 2011 - 3:14

Ik heb alleen sms! Van mijn beste vriendin:

Heey dinnetje ben je weer terug VERTEL hoe was het ik las op je hyves dat je naar het ziekenhuis moest :s ????? Xxxxxxxx
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 3:17

Ik sms alleen, ik heb geen smartphone. Mijn laatst ontvangen sms:

Van vriend: "Ja *** was hier, we hebben allebei een stukje taart gehad en koffie. Xxx" ( Ik kwam thuis en zag koffiekopjes en gebakschoteltjes op tafel staan en smste mijn vriend daarover )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  love di 16 aug 2011 - 3:19

Laatst ontvangen Whatss app : ja die heb ik wel
Laatst gestuurde Whatss app : Ok dan , wordt geregeld

(ga bbq-en donderdag , en of ik nog wat moest meenemen)

Laatst gestuurde sms : Hoi Mam , denk je aan de koffers? xxx
Laatst ontvangen sms : Hee, bedankt voor je lieve sms!! Ben echt dolblij!! Liefs

Laatste twitter : @.... ben benieuwd!!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Tsjip di 16 aug 2011 - 3:20

Laatst verstuurde smsje: Hebben we bij de wagen wat aan de oude koelkast van mijn ouders? (Naar mijn vriend)
Laatst ontvangen smsje: Goedemorgen heb vraag houd je mama van boeda groetjes tot zaterdag (Van mijn ex-buuf die niet zo goed is in de Nederlandse taal)

Laatst verstuurde WA: Lieverd! Er zijn weer 2 proefdrukken van de trouwkaarten binnen! Ze zijn erg mooi! Ben benieuwd wat jij ervan vindt! (Naar mijn vriend)
Laatst ontvangen WA: Zal ze straks eens goed bekijken Wink

Tweet: Geniet ervan de komende maanden! Na je LIO kan het lang duren voordat je je eigen klas weer hebt. Wink (Naar iemand in mijn timeline die afgelopen maanden met haar LIO is begonnen.)

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 3:23

Sms van broer: Hij doet het al.
Sms naar broer: Goed bezig! Veel kijkplezier!

Laatste Whatsapp heb ik gelukkig net verwijderd. angel

Laatste tweet: Flitser op de A* t.h.v. *. Mij hebben ze in ieder geval gepakt.
Antwoord van collega op de tweet: Oeps.


Laatst aangepast door Maura op di 16 aug 2011 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Lavendel di 16 aug 2011 - 3:24

Sms ontvangen van vriendin: Haa lieverds! Hebben jullie donderdag of vrijdag tijd voor een eetdate?? Ben heel benieuwd naar *Lavendels* scriptie verhalen en ***'s vakantie verhalen!! Kus!

Sms gestuurd naar zus: Adres opa en oma naar mijn zus op vakantie. (Dan kan ze het semi verplichte jaarlijkse vakantie kaartje sturen)

Groeps Whatsapp ontvangen 2 vriendinnen: Ja ik kan t ook prima met jullie vieren, alleen dan kom ik later, rond een uur of 10. Kan alleen niet mee eten dus whats the bigg fuzz?

Groeps Whatsapp verstuurd 2 vriendinnen: Kun je morgen niet hardlopen, vind Evi vast niet erg voor een keertje, als je het lief vraagt.

Persoonlijke Whatsapp ontvangen van vriend: Zou ik een korte broek aankunnen naar de appie Wink

Persoonlijke Whatsapp verstuurd naar vriend: Ja!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Burn di 16 aug 2011 - 3:44

Laatste Whatsapp gekregen: Je eigen niet proberen op te vreten he!
Laatste Whatsapp gestuurd: *engeltje*

Laatste sms gekregen: Ga je niet meeten? Dan ik kies ik voor donderdag om te Walibi-en!
Laatste sms gestuurd: Dat is top zusje! Hopen dat m'n knie het dan volhoudt!

Laatste tweet gekregen: Ik had geverfd!
Laatste tweet gestuurd: Wat was je dan vanmiddag?

Sms en Tweet was naar m;n zusje!
Whatsapp was van Jordana!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:30

Tweet: Mijn nek kraakt zo hard en zo vaak dat ik er onpasselijk van word...
SMS: Slaap lekker lieffie, tot morgen! Ga je wel m'n handje vasthouden? Ik haat prikken! Wat eten we morgenavond? xxx

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Toet di 16 aug 2011 - 12:41

Sms ontvangen: Jo, waar hang je uit? Apfelkorn staat koud.
Sms verzonden: Ik hang achter het stuur, ben er over 5 minuten!

Whatsapp verzonden: Waarom had je me nou ook alweer gebelt? Ben het alweer vergeten.. Gaan we nog een keer varen van de week? Waterskies rotten bijna weg en nu is het EINDELIJK mooi weer.

Whatsapp ontvangen: Haha muts! Dat vertel ik toch net, was een foutje, perongeluk. Als het zo'n weer blijft gaan we morgen en vrijdag sowieso varen, ben je een van die dagen vrij? Bel maar even!

Tweet: Geen 24 graden meer op de slaapkamer, geen hard matras, geen herrie van de drukke straße, geen snurkende kamergenoten.. Lekker thuis in mijn eigen bed.
En, die hoort erbij: Kamergenoten klinkt wel onaardig trouwens, alsof ik ze niet ken, mijn eigen vriendinnen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 20:42

Laatste ontvangen sms: 'Bel even als tie weg is!' (van mijn moeder, ik moest haar bellen zodra de dominee, die op bezoek was bij mij, weg was).
Laatst verstuurde sms: 'Hey! Gezellig! Hangt alleen wel even af van K., hij is nu ziek. Wat willen jullie? Bij ons thuis of bij jullie? Laat maar ff weten. Kus!' (Aan vriendin die vroeg of we vrijdag af willen spreken)

Laatst ontvangen whatsapp: 'Ik verveel me op de wc en toen dacht ik aan je :P'
Laatst verstuurde whatsapp: 'Whahahahahahahahaha'

(Van en naar Reva Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. 166342 )

En Tweeten doe ik niet aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 21:34

Muhaha, ik dacht echt aan je, Lexus...

Sms verstuurd: probeer hem anders omver te fluiten?
Sms ontvangen: Ga ik doen, Einstein. Nog andere tips?

Whatsapp verstuurd: Over 60 jaar zit ik gewoon met mn laptop in bejaardenhuis hoor. Onze generatie heeft slechts digitale geraniums tzt (scheelt ook water).

Whatsapp ontvangen: Dan krijgen we statussen als 'M. (Afwezig) wekelijkse wasbeurt' en 'P. (Bezet) gebit omspoelen' vrees ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:14

SMS ontvangen (van m'n vader): YESS!! Mont Ventoux bedwongen in 2.08u zonder afstappen!! En aan de steilste kant he, met de laatste km 11% en windkracht 5 tegen. Ben wel 10 kilo afgevallen inmiddels smile
SMS verstuurd (aan m'n vader): Wat gaaf, gefeliciteerd! Echt heel knap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Sterre wo 17 aug 2011 - 22:23

SMS (vriend): ontvangen: "Hey lieffie! Is het gelukt met de verkoop? X. (naam) en Y. (naam) zijn er om half 7 vanavond. Ik haal wel even wat fris en bier straks. Kusss"
Verstuurd: "Ja, waren aardige mensen. Ze vonden ons uitzicht trouwens mooi ;-). 18.30u is prima, hebben we genoeg tijd. Fijn dat je drank haalt! Kus"

Whats App (een vriendin): Verstuurd: Si, ook goed! Bij .. (afspreekplek) ? Succes zo!
Ontvangen: Yes!!

Tweet (Pompidom), verstuurd: asap! Eerst dozen weg, dan foto's. Oke, preview van de keuken dan [foto]
Ontvangen: Oeeeeeh ik ben jaloers, mooi!




Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:40

SMS
Verzonden aan vriend: "Ha! Ik heb gister een autokaart gekocht. Ik ga om half 2 weg, wat mij betreft kan de tijd ook niet snel genoeg voorbij gaan"

Ontvangen van vriend: "doe maar rustig aan, we hebben 30 min. vertraging.

Dat was afgelopen zondag, toen ik mijn vriend weer zou ophalen van het vliegveld. Toen hij die sms stuurde, was ik al onderweg, ben 1 uur vertrokken, ipv half 2 laughcry

Doe niet aan whatsappen en twitteren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:47

Ontvangen sms: Wanneer zie ik je weer?
Verzonden sms: Hier komt het weekend ook zon. Geniet van Frankijk.

Ontvangen whatsapp: Mag dat wel?
Verzonden whatsapp: Lorna's mogen dat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc. Empty Re: Jouw laatste sms, whatsapp, tweet etc.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum