Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
+55
Oasis
Sugarfall
Prosecco
Zora
Lenster
Woezies
mzcharlotte
Shisha
Japje
Zeester
Kabouter
Luthien
Guus
Toet
Zwerver
RioolSpook
VeryCherry
Marie
Jeanette
Fiwen
Snoes
Schaapke
Bliss
Merai
Pien
Mermaid
Maaike
Puk
Mamsie
NerdChic
silly-one
GeKKiE
Shy
Caroow
Makamba
patjuhhh
Arwyn
Serena
Vanillivi
Chocolate Cookie
Lejow
ekiaam87
smooch
Océane
Krullebol
Lady4
Verona
xxjojootjexx
Sneeuwvlok
Tinkie
sterremaan
Pluk
Laced
Eva
Ugly Betty
59 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
Nee, op het andere forum ook Twixx. Ben nog niet zo lang actief.Mamsie schreef:twixx was jij trouwens eerst iemand anders?
Gast- Gast
Mijn nieuwste foto is niet een foto van mezelf, maar wel iets wat ik zelf gemaakt heb:
@ Mamsie: wat een schatje! Die haartjes ook! Ook jij ziet er inderdaad goed uit hoor!
@ Mamsie: wat een schatje! Die haartjes ook! Ook jij ziet er inderdaad goed uit hoor!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
mamsie, wat is S. al groot! Hij ziet er veel groter uit dan Y, of lijkt dat nu alleen maar zo?
Gast- Gast
@ Dromertje jaa hij is echt flink. Ik moet donderdag naar het Cb en ik ben echt zo benieuwd wat hij weegt. Maar goed zn geboorte gewicht was ook wel meer denk ik dan jou meisje, hij woog 3940 bij de geboorte.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
ja, hij was met de geboorte bijna een halve kilo zwaarder dan Y. Zij weegt nu trouwens 6.5 kg en 62 cm lang. S is nu 2 maanden toch? Toen woog ze 5.5 kg en 59cm
Gast- Gast
Aaaah Maaike, jouw pup blijft gewoon zo geweldig schattig om te zien!Maaike schreef:
Onze pup!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Youandi schreef:Dankje
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat deze het niet geworden is, want de andere (die zo rond 10 dec. in het blad komt) vind ik wat minder... Maar goed, nu heb ik wel een heleboel foto's van de fotograaf gekregen die ik overal voor kan gebruiken!
Echt? Ik heb mijn foto voor de Yes van deze week nog steeds niet van de fotograaf... En ik krijg er ook maar 1 , naar het schijnt.
Gast- Gast
Youandi schreef:Dankje
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat deze het niet geworden is, want de andere (die zo rond 10 dec. in het blad komt) vind ik wat minder... Maar goed, nu heb ik wel een heleboel foto's van de fotograaf gekregen die ik overal voor kan gebruiken!
ik heb daar helemaal niets meer over gehoord & ook m'n foto's nog niet gehad! (Was toch voor Volkskrant?)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Liva schreef:Youandi schreef:Dankje
Echt? Ik heb mijn foto voor de Yes van deze week nog steeds niet van de fotograaf... En ik krijg er ook maar 1 , naar het schijnt.
Liva, volgens mij was de Yes deze week uitverkocht bij de AH hier.. volgens mij wil iedereen jou zien in de yes:p
Gast- Gast
Wat een mooie foto's allemaal.
Hier een foto van mijn dochtertje toen ze 8 weken oud was (5 weken geleden). Ben helemaal verliefd op deze foto...
Hier een foto van mijn dochtertje toen ze 8 weken oud was (5 weken geleden). Ben helemaal verliefd op deze foto...
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
ekiaam87 schreef:Youandi schreef:Dankje
ik heb daar helemaal niets meer over gehoord & ook m'n foto's nog niet gehad! (Was toch voor Volkskrant?)
Nee, dit is gewoon een artikel voor in de Yes over 'rijke ouders'.... De fotograaf was echt heel leuk, Ernie... nogwat Heel aardige man (en zijn vrouw was ook mee).
Gast- Gast
Youandi schreef:ekiaam87 schreef:Youandi schreef:Dankje
Nee, dit is gewoon een artikel voor in de Yes over 'rijke ouders'.... De fotograaf was echt heel leuk, Ernie... nogwat Heel aardige man (en zijn vrouw was ook mee).
Is dat toevallig een licht getinte man met zwarte haren enzo, met een blonde vrouw? Schat in de 40...
Gast- Gast
Ik, een poosje terug, toen ik in het Efteling Hotel had geslapen in de Fata Morgana suite. We hadden er een heerlijke whirpool bij zoals je ziet haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Haha, cool Jeannette!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mooie foto's allemaal!! Ik probeer altijd van de foto's die me bij zijn gebleven wat te zeggen, maar ik vergeet altijd de namen van degenen die ze plaatsen
In ieder geval die van Wolletjes geloof ik, wat ben jij mooi! Echt puur natuur, ik vind je een knappe meid!
Enneeuh...ja! Powerbabe! Jij bent ook mooi, vooral je ogen ben ik jaloers op!
En uh.. kijk, dit bedoel ik dus.. die foto van die hond vond ik ook zo lief
In ieder geval die van Wolletjes geloof ik, wat ben jij mooi! Echt puur natuur, ik vind je een knappe meid!
Enneeuh...ja! Powerbabe! Jij bent ook mooi, vooral je ogen ben ik jaloers op!
En uh.. kijk, dit bedoel ik dus.. die foto van die hond vond ik ook zo lief
Gast- Gast
@Youandi: mooie foto!
Laatst aangepast door Birgit op zo 14 okt 2012 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Birgit schreef:@Youandi: mooie foto!
Ik ben vanavond naar Van Velzen geweest:
Mooie foto's! Ik ga morgen (inmiddels vandaag). Was het leuk?!
Gast- Gast
Heel leuk, hij houdt ook een voice of ... (plaats waar je bent) en het einde was helemaal geweldig
Er waren er trouwens ook een paar van The Voice. Ik heb sowieso Ben en Joan gezien.
Er waren er trouwens ook een paar van The Voice. Ik heb sowieso Ben en Joan gezien.
Gast- Gast
Gisteren bij Van Velzen zat Ben Saunders vlak bij ons in het publiek!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Leuke foto cookie!
dat gebit van hem ziet er alleen niet uit he
dat gebit van hem ziet er alleen niet uit he
Gast- Gast
Haha klopt, hij heeft een paar gouden tanden Thanks!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik vind die hele ben echt een verschrikkelijke verschijning! Ik zou er zo een cd van kopen, maar bij z'n clip zou ik wegzappen ben ik bang! :face:
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Waarom vind je hem een verschrikkelijke verschijning dan Marie?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Marie schreef:Ik vind die hele ben echt een verschrikkelijke verschijning! Ik zou er zo een cd van kopen, maar bij z'n clip zou ik wegzappen ben ik bang! :face:
Ik vind hem juist leuk, lekker uniek. Daarom onthouden ook zoveel mensen wie hij is, en dat is natuurlijk positief als je de voice of wilt winnen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind hem ook echt vreeselijk! Laatst stond er ergens van Ben Saunders weer vrijgezel, daar zullen veel vrouwen blij mee zijn. Nou, ik niet hoor hahahaha
Gast- Gast
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Fototopic over nieuwe dingen!
» Angels op het nieuwe forum?
» Nieuwe mensen op het forum?
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Nav, je allereerste forumnaam
» Angels op het nieuwe forum?
» Nieuwe mensen op het forum?
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Nav, je allereerste forumnaam
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: