Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
+55
Oasis
Sugarfall
Prosecco
Zora
Lenster
Woezies
mzcharlotte
Shisha
Japje
Zeester
Kabouter
Luthien
Guus
Toet
Zwerver
RioolSpook
VeryCherry
Marie
Jeanette
Fiwen
Snoes
Schaapke
Bliss
Merai
Pien
Mermaid
Maaike
Puk
Mamsie
NerdChic
silly-one
GeKKiE
Shy
Caroow
Makamba
patjuhhh
Arwyn
Serena
Vanillivi
Chocolate Cookie
Lejow
ekiaam87
smooch
Océane
Krullebol
Lady4
Verona
xxjojootjexx
Sneeuwvlok
Tinkie
sterremaan
Pluk
Laced
Eva
Ugly Betty
59 plaatsers
Pagina 10 van 11
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Re: Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
-weg-
Laatst aangepast door Brennuss op ma 29 nov 2010 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je bent een mooi meisje Brennuss!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Prosecco schreef:
Wauw, dat is zeker een mooie foto! Je hebt ook helemaal geen make-up nodig met die enorme wimpers van je
thx Prosecco! Haha, dat is dus precies de reden waarom ik geen make-up draag
Gast- Gast
IrmaLaPoes schreef:Je bent een mooi meisje Brennuss!
Nou inderdaad! Je lijkt wel een beetje op Terkina Brennus!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wat lief om te lezen zeg! Dank jullie, ik word er blij van!
Gast- Gast
Mooie foto Brennuss, heb je je haar geverfd?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
*weg*
Dit is even een test of het me lukt. Heb meteen een vraagje. Op het oude forum oploadde ik foto's van een hyves album wat ik er voor had aangemaakt. Eens in de zoveel tijd leegde ik dat album, en waren meteen al mijn foto's op het forum ook verdenen. Vond ik erg handig, zo maakte het ook niet uit als ik gequote werd. Werkt dat hier ook zo?
Dit is even een test of het me lukt. Heb meteen een vraagje. Op het oude forum oploadde ik foto's van een hyves album wat ik er voor had aangemaakt. Eens in de zoveel tijd leegde ik dat album, en waren meteen al mijn foto's op het forum ook verdenen. Vond ik erg handig, zo maakte het ook niet uit als ik gequote werd. Werkt dat hier ook zo?
Laatst aangepast door Jen_ op wo 8 dec 2010 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen idee, maar wel een handige tip als het wel zou werken! :face:Jen_ schreef:[/img]
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Geen idee, maar wel een handige tip als het wel zou werken! :face:Jen_ schreef:[/img]
Ja toch? Vond het echt ideaal. Ik ga het nu gewoon zelf testen, net zo makkelijk Momentje...
Gast- Gast
Ik heb mijn foto uit mijn hyves album verwijderd, maar zie hem hier nog staan. Wellicht heeft het wat tijd nodig? Ziet iemand anders hem nog? Zou wel heel jammer zijn als het hier niet werkt.
Gast- Gast
Ik zie 'm nog!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja als je het via de link naar je Hyves plaatst zou je denken dat als de foto weg is, de url niet meer bestaat en de foto dus uiteindelijk ook wegvalt. Maar ik zie jouw foto gewoon nog en als ik bij eigenschappen kijk, zie ik ook een heel andere url staan dan naar je Hyves?
Gast- Gast
Brennus, hele mooie foto zeg, je ziet er leuk uit!
Jen, ik zie je foto ook nog steeds inderdaad!
Jen, ik zie je foto ook nog steeds inderdaad!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Het is wel een goede URL.. Hyves heeft tegenwoordig zulke URL`s bij foto`s in plaats van dat je direct je hyvespagina ziet enzo..Lagom schreef:Ja als je het via de link naar je Hyves plaatst zou je denken dat als de foto weg is, de url niet meer bestaat en de foto dus uiteindelijk ook wegvalt. Maar ik zie jouw foto gewoon nog en als ik bij eigenschappen kijk, zie ik ook een heel andere url staan dan naar je Hyves?
Gast- Gast
Snowflake schreef:Mooie foto Brennuss, heb je je haar geverfd?
Ja! Mijn eigen kleur is donkerblond. Ik ben gister weer even aan het kliederen geweest.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Het is wel een goede URL.. Hyves heeft tegenwoordig zulke URL`s bij foto`s in plaats van dat je direct je hyvespagina ziet enzo..Lagom schreef:Ja als je het via de link naar je Hyves plaatst zou je denken dat als de foto weg is, de url niet meer bestaat en de foto dus uiteindelijk ook wegvalt. Maar ik zie jouw foto gewoon nog en als ik bij eigenschappen kijk, zie ik ook een heel andere url staan dan naar je Hyves?
Wat jammer en gek dat het zo niet meer werkt! Het zou toch zo moeten zijn dat wanneer je de bron weghaalt de foto weg moet zijn. Donnaaa jij enig idee hoe het kan? Jij weet nogal veel van internet
Gast- Gast
Het zou inderdaad gewoon moeten werken zoals jij het altijd deed. Hoe het kan dat het nu niet werkt, geen idee.. Helaas
Laatst aangepast door _Donnaa op zo 28 nov 2010 - 23:06; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : -)
Gast- Gast
Nice pic. Jen_
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Jen, probeer hetzelfde truukje anders via photobucket. Ik denk dat Hyves je foto toch nog ergens op internet heeft staan terwijl jij hem verwijderd hebt... Niet echt handig, in dit geval.
Gast- Gast
Plant er ook maar eentje neer, al kijk ik wel wat boos haha. Moet nodig naar de kapper on mijn pony weer te laten knippen haha. Dat groeit echt uber snel..
Laatst aangepast door Jeanette op ma 29 nov 2010 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Leuke foto's allemaal.
Brennus, ik vind jou wel wat weg hebben van vivienne van den Assem
Mijn laatste foto, hoewel het wel een foto van een foto is dus de kwaliteit is niet super
Brennus, ik vind jou wel wat weg hebben van vivienne van den Assem
Mijn laatste foto, hoewel het wel een foto van een foto is dus de kwaliteit is niet super
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Mijn vriend en ik zijn een weekendje weg geweest, en hebben daar gister in een bos gewandeld, over het boom kroon pad. Dan loop je net zo hoog als de toppen van de bomen, echt supermooi!
We hebben ook nog een stuk gewoon door het bos gelopen, het was echt heel mooi daar:
En ook nog een foto waar ik op sta, ik kijk wel een beetje stom:
We hebben ook nog een stuk gewoon door het bos gelopen, het was echt heel mooi daar:
En ook nog een foto waar ik op sta, ik kijk wel een beetje stom:
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Woezies schreef:Marin schreef:Ooh joh dat is zo simpel.
Je kopieert gewoon de link (van de eigenschappen van de foto) en klikt op het img icoontje (afbeelding staat er bij als je met je muis er over heen gaat) en dan plak je daar je link. Je kunt ook gewoon [img] plak hier de link zonder de spaties [ /img] typen. Het is gewoon een standaard html code.
Sorry.. ik snap er niks van.. Waar vind ik die code dan als ik op eigenschappen klik? (foto hoeft niet online te staan begrijp ik?)
Moeten de foto's online staan als ik ze hier wil plaatsen?
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Woezies schreef:Woezies schreef:Marin schreef:Ooh joh dat is zo simpel.
Je kopieert gewoon de link (van de eigenschappen van de foto) en klikt op het img icoontje (afbeelding staat er bij als je met je muis er over heen gaat) en dan plak je daar je link. Je kunt ook gewoon [img] plak hier de link zonder de spaties [ /img] typen. Het is gewoon een standaard html code.
Sorry.. ik snap er niks van.. Waar vind ik die code dan als ik op eigenschappen klik? (foto hoeft niet online te staan begrijp ik?)
Moeten de foto's online staan als ik ze hier wil plaatsen?
Als ze al online staan weet ik niet precies waar je op moet klikken, bij google chrome is het iig afbeeldings-url kopieeren . Dan klik je op het 16e pictogram van links gezien en plak je de url. Als je op het 15e pictogram drukt kan je een foto van je computer selecteren en die uploaden, dan hoeft hij dus niet eerst online te staan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Mijn vriend en ik zijn een weekendje weg geweest, en hebben daar gister in een bos gewandeld, over het boom kroon pad. Dan loop je net zo hoog als de toppen van de bomen, echt supermooi!
]
Lijkt op mijn foto van vorig jaar daar:
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Fototopic over nieuwe dingen!
» Angels op het nieuwe forum?
» Nieuwe mensen op het forum?
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Je allereerste gemaakte foto in 2011 - topic
» Angels op het nieuwe forum?
» Nieuwe mensen op het forum?
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Je allereerste gemaakte foto in 2011 - topic
Pagina 10 van 11
Permissies van dit forum: