Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooie / leuke midgetgolfbaan ?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Mooie / leuke midgetgolfbaan ? Empty Mooie / leuke midgetgolfbaan ?

Bericht  TukTuk za 1 jun 2013 - 20:57

Heeft er iemand nog tips voor een mooie / leuke midgetgolfbaan? Waar in NL maakt niet uit. Ik ken de Laage Vuursche, maar deze is behoorlijk prijzig en wil er een heel dagje uit van maken, dus wil eerst verder kijken of er niet ergens nog leuke banen te vinden zijn smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie / leuke midgetgolfbaan ? Empty Re: Mooie / leuke midgetgolfbaan ?

Bericht  Fjell za 1 jun 2013 - 21:41

Heb je al eens pitch & putt geprobeerd? Dat is 'echt' golfen maar dan met korte holes. Net weer wat anders dan midgetgolf maar ik vond het erg leuk en het is goed te doen voor onervaren mensen! Je hebt verspreid door Nederland veel banen. Ik ben in Kraggenburg en Leeuwarden geweest. Die in Kraggenburg vond ik erg mooi en je hebt er een leuk restaurantje en strandje bij.
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  TukTuk zo 2 jun 2013 - 6:16

Fjell schreef:Heb je al eens pitch & putt geprobeerd? Dat is 'echt' golfen maar dan met korte holes. Net weer wat anders dan midgetgolf maar ik vond het erg leuk en het is goed te doen voor onervaren mensen! Je hebt verspreid door Nederland veel banen. Ik ben in Kraggenburg en Leeuwarden geweest. Die in Kraggenburg vond ik erg mooi en je hebt er een leuk restaurantje en strandje bij.

Ah nee dat kende ik niet! Wel leuk, ga het zeker onthouden!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  lente ma 3 jun 2013 - 2:24

TukTuk schreef:
Fjell schreef:Heb je al eens pitch & putt geprobeerd? Dat is 'echt' golfen maar dan met korte holes. Net weer wat anders dan midgetgolf maar ik vond het erg leuk en het is goed te doen voor onervaren mensen! Je hebt verspreid door Nederland veel banen. Ik ben in Kraggenburg en Leeuwarden geweest. Die in Kraggenburg vond ik erg mooi en je hebt er een leuk restaurantje en strandje bij.

Ah nee dat kende ik niet! Wel leuk, ga het zeker onthouden!

Google anders ook eens op Kameryck... erg leuk en je kan er heerlijk lunchen/dineren etc!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  zwaai zwaai ma 3 jun 2013 - 5:42

In noordwijk zit ook een leuke golfbaan (de rollygolf geloof ik). Niet super luxe of mega gethematiseerd, maar wel gezellig aangekleed. Maar omdat het in noordwijk zit kan je ook gezellig naar het strand en de boulevard.
Ken je trouwens glowgolf al? Als het weer wat minder is kan je dat ook doen. Dat is binnen met alles met neonverf geschilderd en blacklight lampen. Is ook erg leuk om een keertje gedaan te hebben.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 5:53

zwaai zwaai schreef:In noordwijk zit ook een leuke golfbaan (de rollygolf geloof ik). Niet super luxe of mega gethematiseerd, maar wel gezellig aangekleed. Maar omdat het in noordwijk zit kan je ook gezellig naar het strand en de boulevard.
Ken je trouwens glowgolf al? Als het weer wat minder is kan je dat ook doen. Dat is binnen met alles met neonverf geschilderd en blacklight lampen. Is ook erg leuk om een keertje gedaan te hebben.

Oeh die ziet er ook heel leuk uit! Was die nog niet tegen gekomen tijdens het zoeken. Ben ook nog nooit in Noordwijk geweest, dus kunnen er dan een leuk dagje uit van maken Very Happy Bedankt voor de tip!

Glowgolf heb ik inderdaad wel eens gezien ja, wil dat ook nog eens gaan doen als het weer wat minder is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Ilovethe90s ma 3 jun 2013 - 6:41

Glowgolf is inderdaad leuk, heb ik vorig jaar met mijn collega's gedaan.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: