Poes klaagt de godganze dag
+10
Dennenappel
Lady Starstruck
Beessie
Lejow
Sylvana
Caroow
Dolphinne
Artemis
Razz
Fortissimo
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Poes klaagt de godganze dag
Oké, ik word echt horendol van het beest. De hele dag loopt ze achter je aan, en alleen maar miauwen, miauwen, miauwen. Ze is verder niet ziek, en gewoon speels. Krijgt voldoende eten en drinken en ook is er voldoende vertier in huis.
Wie weet dé oplossing voor onze poes?
Wie weet dé oplossing voor onze poes?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Re: Poes klaagt de godganze dag
Heb je haar urine al nagekeken? Zit er geen bloed bij? Het kan dan zijn dat ze een blaasontsteking heeft. Onze kat toonde dat gedrag namelijk ook en na onderzoek had hij dus een blaasontsteking.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik heb van die korrels die verkleuren, en urine en ontlasting zijn gewoon normaal van kleur. Als ze bij ons zit op de bank is er niks aan de hand, miauwt ze niet en gaat ze gewoon liggen slapen. Maar zodra we opstaan komt ze weer achter ons aan en begint ze weer. Zou ze bang zijn dat we weggaan ofzo? Krijgt ze te weinig aandacht als we aan het werk zijn?
Kan een kat verlatingsangst hebben?
Kan een kat verlatingsangst hebben?
Fortissimo- Kletskop
BIj ons was het over na sterilisatie. Daarvoor was het ook geen doen, de hele dag gekerm. Ik heb ook weleens gedacht dat ze ziek was, maar ze was gewoon gefrustreerd en hitsig geloof ik. Nu al een paar maanden geen enkele last meer van, vanaf de operatie.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ze is al gesteriliseerd. Ze komt uit het asiel, dus weten niet wat haar voorgeschiedenis is. Zou het hiermee te maken kunnen hebben?
Fortissimo- Kletskop
Hier ook een kat die steeds als je opstaat achter je aan loopt. Vooral als je naar de keuken loopt.
Maar hij mauwt er gelukkig niet constant bij. Hier is het omdat hij dan of naar buiten wil (via de keukendeur) of hij wil op het aanrecht water drinken uit de kraan of hij wil geaaid/gekriebeld worden.
Maar hij mauwt er gelukkig niet constant bij. Hier is het omdat hij dan of naar buiten wil (via de keukendeur) of hij wil op het aanrecht water drinken uit de kraan of hij wil geaaid/gekriebeld worden.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ze last heeft van een sprongetje
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Ik denk dat ze last heeft van een sprongetje
Ik denk toch tandjes.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Sylvana schreef:Caroow schreef:Ik denk dat ze last heeft van een sprongetje
Ik denk toch tandjes.
krampjes?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Sylvana schreef:Caroow schreef:Ik denk dat ze last heeft van een sprongetje
Ik denk toch tandjes.
krampjes?
Of reflux?
Sylvana- Prater
Poesie is al 1,5 jaar, dus denk het niet moekes
Fortissimo- Kletskop
Sylvana- Prater
Sorry maar ik vind mezelf nog eerder een Milf dan een moeke
Caroow- Lady Post-a-lot
Alleen met maar met baby's bezig. Dus moekes
Het ging hier om een poes dames! En dan komen jullie wéér bij baby's uit! Moekes..
Het ging hier om een poes dames! En dan komen jullie wéér bij baby's uit! Moekes..
Fortissimo- Kletskop
Moeke I like to f uck?
Sylvana- Prater
Sylvana schreef:Moeke I like to f uck?
Caroow- Lady Post-a-lot
Of gewoon karakter?
Wij hebben twee sphynxen (naaktkatten) en die staan ook bekend om hun aanhankelijkheid, en hun praat grage karakter.
Of.. ze vind haar eten niet lekker c.q. wil graag wat lekkers? Dan beginnen de onze ook spontaan te gillen!
Of wellicht behoefte aan een (speel)maatje?
Wij hebben twee sphynxen (naaktkatten) en die staan ook bekend om hun aanhankelijkheid, en hun praat grage karakter.
Of.. ze vind haar eten niet lekker c.q. wil graag wat lekkers? Dan beginnen de onze ook spontaan te gillen!
Of wellicht behoefte aan een (speel)maatje?
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Onze poes doet dat ook. Alleen dan bij mijn vriend. Van mij moet ze niks weten. Soms hoor ik mijn vriend mopperend door het huis lopen met daarachter een kermende poes. Ik lig dan echt dubbel.
Ik heb geen idee wat de oorzaak is. Onze poes is ook kerngezond. Katten zijn gewoon raar soms haha.
Ik heb geen idee wat de oorzaak is. Onze poes is ook kerngezond. Katten zijn gewoon raar soms haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dit kon mijn topic wezen.
Mijne is precies zo, ze wil gewoon bij ons zijn dan is het goed. Wanneer we weg gaan of ze is in een andere kamer, tja dan gaat de sirene aan.
Mijne is precies zo, ze wil gewoon bij ons zijn dan is het goed. Wanneer we weg gaan of ze is in een andere kamer, tja dan gaat de sirene aan.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Zijn er toevallig ook mensen die een kat er bij hebben genomen om hier van af te zijn? Vriend gelooft namelijk niet dat dit zo is, terwijl ik het regelmatig hoor en ook op internet lees.
Fortissimo- Kletskop
Het zit zeker in de lucht ofzo, want mijn kattie zit ook de hele tijd maar te mauwen.
Erg leuk aks je probeert re studeren...
Erg leuk aks je probeert re studeren...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Onze kat is een pratende kat. Hij mauwt echt om alles. Prrrt echt op alles. Wanneer hij ergens op of af springt prrrt en mauwt hij vrolijk verder. Vandaag is de hond van mijn vader weer naar zijn eigen huis gegaan, nu ligt er nog iets van de hond, maar onze kat zoekt dat op om daar lekker op te gaan liggen. Denk dat hij de hond stiekem toch ergens mist, terwijl ze niet met (en zonder) elkaar kunnen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Fortissimo schreef:Zijn er toevallig ook mensen die een kat er bij hebben genomen om hier van af te zijn? Vriend gelooft namelijk niet dat dit zo is, terwijl ik het regelmatig hoor en ook op internet lees.
Jij had toch ook een rood katertje? Of gaat het nu om een poes?
Wij hebben drie katten. De jongste van bijna 2 miauwt vanaf het begin erg veel, hij is een 'pratertje'. Ik herken al z'n soorten gemauw en snap nu wat hij bedoelt, erg leuk Maar hij doet dit gelukkig niet constant... Ik heb eigenlijk geen tips verder. Kan wel zeggen dat je er een kat bij kunt nemen maar straks helpt het niets en zit jij met twee katten Alhoewel een maatje wel erg fijn voor ze kan zijn. Hoe oud is de poes?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Haha ik zou het niet erg vinden om twee poesjes te hebben hoor. Straks alle ruimte voor
Maar dat rode katertje woont bij mijn ouders. Ik woon sinds november samen en daar hebben we een eigen poesje in huis gehaald, want mijn ouders waren toch wel gehecht geraakt aan het katertje . Poes Guus kwam uit het asiel en waarschijnlijk was ze op dat moment +/- 1 jaar oud. Ze had toen al een nestje gehad met jonkies die een maand of 3/4 waren! Guus is nu dus waarschijnlijk 1,5 jaar oud.
Haar wegsturen werkt 5 seconden, deur dicht doen als je in de keuken bent maakt ook niet uit want ze blijft gewoon miauwen. Behalve als je met haar op de bank zit, dan is ze stil.
Maar dat rode katertje woont bij mijn ouders. Ik woon sinds november samen en daar hebben we een eigen poesje in huis gehaald, want mijn ouders waren toch wel gehecht geraakt aan het katertje . Poes Guus kwam uit het asiel en waarschijnlijk was ze op dat moment +/- 1 jaar oud. Ze had toen al een nestje gehad met jonkies die een maand of 3/4 waren! Guus is nu dus waarschijnlijk 1,5 jaar oud.
Haar wegsturen werkt 5 seconden, deur dicht doen als je in de keuken bent maakt ook niet uit want ze blijft gewoon miauwen. Behalve als je met haar op de bank zit, dan is ze stil.
Fortissimo- Kletskop
Hier ook een meneer zeur... Maar het is wel een beetje zijn karakter (brit) hij kletst om alles,als hij wakker word krijg ik een hele tirade,als hij honger heeft of wat lekkers wil,soms ook zomaar en ik klets wel terug hoor,zelfs als ik naar de slaapkamer ga,dan gaat hij gerust een half uur voor de deur mauwen en dan klinkt het net als 'halloooooo' Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan of er iets aan de hand kon zijn,hij is al zo sinds ik hem heb. Soms zeg ik wel eens tegen hem ' nee,kom op willem nu is het klaar,ff wieberen,en dan loopt ie gepikeerd weg. Het is soms net een hond....
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Man klaagt vrouw aan voor haar lelijkheid!
» poes kwijt
» Poes niet inenten
» Poes adopteren
» Mijn beauty van een poes...
» poes kwijt
» Poes niet inenten
» Poes adopteren
» Mijn beauty van een poes...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: