Ervaringen cytotec
+18
Sanne
Twellie
Joli86
Le Chat Noir
mzcharlotte
AnnaK
SarahKey
Luce
Blue flower
Wennes
Knillis
Jade
Merel
Amber-
Clapperdie
Muppetje
L!ND@
Weegschaal
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ervaringen cytotec
Ik ben ondertussen al een echte miskraam expert, maar het is de eerste keer dat ik het ga opwekken met cytotec. Dit omdat een arts me heeft aangeraden dit eerst te proberen. Een curettage is niet erg, maar ik heb er ondertussen al 4 gehad.
Ik moet 4 tabletten tegelijk inbrengen. Bij weinig resultaat moet ik dit na 48 uur herhalen. Ik heb 1x spontaan het vruchtje verloren, dus weet een beetje wat ik kan verwachten. Maar hoe waren jullie ervaringen; hoe snel begon het te werken, hoe lang duurde het?
Ik moet 4 tabletten tegelijk inbrengen. Bij weinig resultaat moet ik dit na 48 uur herhalen. Ik heb 1x spontaan het vruchtje verloren, dus weet een beetje wat ik kan verwachten. Maar hoe waren jullie ervaringen; hoe snel begon het te werken, hoe lang duurde het?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ervaringen cytotec
Geen ervaring mee, maar jeetje....ik ben hier een beetje stil van. Sterkte!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Hier werkte t binnen een paar uur. Nu ik weet hoe weeën voelen kan ik zeggen dat ik weeën kreeg. Daarna begon ik heel veel te bloeden. Alleen bij mij had het niet het gewenste effect en moest ik alsnog een curretage.
Sterkte meis, ik denk aan je, hopelijk valt t je mee
Sterkte meis, ik denk aan je, hopelijk valt t je mee
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik kreeg een paar uur na het inbrengen hevige rugpijn, net als wat muppetje zegt nu ik bevallen ben weet ik dat de pijn toen met weeen te vergelijken zijn. Na een paar uur verloor ik bloed. Ik was goed schoon door de tabletten.
Veel sterkte
Veel sterkte
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Geen ervaringen met cytotec, maar wel een dikke voor jou!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
!
Laatst aangepast door Merel op zo 1 sep 2013 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt
Merel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 31
Registratiedatum : 16-04-13
Merel ook heel veel sterkte!
Amber-- Ratel
Heel veel sterkte!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Merel sterkte ook
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik heb begin deze maand Cytotec gebruikt. Bij mij begonnen een half uur na het inbrengen de krampen, heel licht toen nog. Na 3,5/4 uur kreeg ik bloedverlies, leek alsof ik ongesteld was. Na 6 uur heb ik 2 uur lang heel veel buikpijn gehad, dat was echt niet grappig en te vergelijken met weeën (ik wil je echt geen angst aanjagen maar wel mijn ervaring vertellen en het niet mooier maken dan dat het was). Al die tijd had ik nog steeds bloedverlies maar verder verloor ik geen stolsels. Na 2 uur nam de buikpijn ineens af en had ik alleen nog wat krampen en bloedverlies. Ik heb toen een tijdje op bed gelegen en ineens voelde ik dat ik veel bloed verloor (meer dan daarvoor). Ik ben toen naar het toilet gegaan en daar verloor ik veel bloed en een soort van ei, gevuld met vocht. Maar dit kwam voor mij heel onverwachts en het viel in het toilet en ik kon er niet meer bij (sorry voor de details). Toen hield het bloeden gelijk op. Achteraf bleek dit het vruchtje te zijn, op internet lees je heel veel verhalen over stolsels ed. maar uiteindelijk vond ik een website van een verloskundigenpraktijk waarop stond dat je ook een soort bal gevuld met vocht kon verliezen.
Ik dacht in eerste instantie dat het niet geholpen had (toen wist ik nog niet dat die "bal" het vruchtje was). Ik moest de dag erna eigenlijk nogmaals 4 tabletten inbrengen maar dat durfde ik niet gezien de buikpijn van de eerste dag. Ik heb toen het ziekenhuis gebeld en gevraagd of ik mocht komen voor een echo en het inplannen van de curretage. Tijdens de echo bleek dus dat ik wel alles verloren was.
Op het moment zelf heb ik heel vaak gezegd dat ik dit nooit meer zou doen, dit kwam ook omdat ik zoveel buikpijn had en ik dacht dat het niet geholpen had. Toen ik hoorde dat het wel zijn werk had gedaan is mijn mening wel bijgesteld en zou ik de volgende keer weer voor deze pillen kiezen.
Sterkte, jij ook Merel! Het is zwaar, ik zag er zo ontzettend tegenop om die tabletten in te brengen, het ging compleet tegen mijn gevoel in. Maar achteraf gezien was dit wel de beste keuze die ik had kunnen maken.
En een advies: niet teveel op Google zoeken, dat heb ik wel gedaan en daar werd ik nog nerveuzer en banger van.
Ik dacht in eerste instantie dat het niet geholpen had (toen wist ik nog niet dat die "bal" het vruchtje was). Ik moest de dag erna eigenlijk nogmaals 4 tabletten inbrengen maar dat durfde ik niet gezien de buikpijn van de eerste dag. Ik heb toen het ziekenhuis gebeld en gevraagd of ik mocht komen voor een echo en het inplannen van de curretage. Tijdens de echo bleek dus dat ik wel alles verloren was.
Op het moment zelf heb ik heel vaak gezegd dat ik dit nooit meer zou doen, dit kwam ook omdat ik zoveel buikpijn had en ik dacht dat het niet geholpen had. Toen ik hoorde dat het wel zijn werk had gedaan is mijn mening wel bijgesteld en zou ik de volgende keer weer voor deze pillen kiezen.
Sterkte, jij ook Merel! Het is zwaar, ik zag er zo ontzettend tegenop om die tabletten in te brengen, het ging compleet tegen mijn gevoel in. Maar achteraf gezien was dit wel de beste keuze die ik had kunnen maken.
En een advies: niet teveel op Google zoeken, dat heb ik wel gedaan en daar werd ik nog nerveuzer en banger van.
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Geen ervaring, maar wel een beetje verdrietig door je topic..weer niet... Sterkte meis!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Bij mij deed het niks, schijnt ook te kunnen. Lees het vaker.
Sterkte
Sterkte
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Mij is de eerste spontane miskraam ook tegengevallen, vandaar dat ik er ook tegenop zie. Ik dacht toen al dat ik weeën had, weet het nu zeker nu jullie dit bevestigen. Ik heb het vruchtzakje toen wel op kunnen vangen. Dat moet nu weer, want ze gaan deze onderzoeken. Ik weet dus waar ik het voor doe! Ga ze zo inbrengen, heb nog even een goede nacht slaap gepakt.
Jij ook veel sterkte Merel!
Jij ook veel sterkte Merel!
Weegschaal- Kletskop
Sterkte meis!
Is je man bij je vandaag?
Is je man bij je vandaag?
Amber-- Ratel
Heel veel sterkte vandaag!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Ik heb bij de MA voor S cytotec gehad. Om 19:00 uur ingebracht en een dag later rond 17:00 uur begonnen de krampen. Tegen 21:30 kreeg ik zulke krampen dat ik niet meer stil kon zitten. Veel rondgelopen en gedoucht en tussen 22:00 en 23:00 uur voelde ik mij zo ellendig, ik zat op de wc en wou net mijn man roepen zodat hij de dokter kon bellen en floep toen kwam het vruchtje eruit. Dat uur vond ik het ergst, waren echt weeen achteraf gezien. Maar ik vond dit wel heel fijn want zo konden wij afscheid nemen van het vruchtje en een curretage blijft een ingreep met risico's.
Maar wat erg dat het alweer mis is Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Maar wat erg dat het alweer mis is Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Ik heb het meerdere keren gebruikt. Elke keer ging het ongeveer zo: De eerste keer vier tabletten en 48 uur erna weer. Het kwam bij mij niet meteen af. Ik vind het altijd moeilijk om pijn te herinneren. Ik weet dat ik erge buikpijn heb gehad, maar volgens mij was het te doen. Het is natuurlijk sowieso een rottig proces, maar ik vond het wel fijn dat ik thuis was. Ik heb drie dagen in bed een boek gelezen en films gekeken. Na die drie dagen was de pijn wel afgezwakt en daarna verloor ik ongeveer nog een kleine week wat bloed. Het hcg bleef, maar dat doet het altijd bij mij, nog wel een week a 4/5 in mijn lichaam, waardoor ik steeds twijfelde of ik schoon was. Maar dat bleek elke keer wel zo te zijn.
Veel sterkte!
Ik geloof dat ze cytotec verkiezen boven curretage in verband met het syndroom van Asherman.
Ik had laatst nog een bericht in het andere topic gestuurd over de medicatie die ik nu ga gebruiken (veel en zwaar) maar heb het weer verwijderd. Heb je het gelezen? Anders stuur ik je wel een pm.
Veel sterkte!
Ik geloof dat ze cytotec verkiezen boven curretage in verband met het syndroom van Asherman.
Ik had laatst nog een bericht in het andere topic gestuurd over de medicatie die ik nu ga gebruiken (veel en zwaar) maar heb het weer verwijderd. Heb je het gelezen? Anders stuur ik je wel een pm.
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
Hoe is het nu met je Weegschaal?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Heel veel sterkte Weegschaal, ik leef met je mee....
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Heel veel sterkte en kracht voor vandaag en de komende dagen. Wat moet dit een ontzettende moeilijke tijd voor jullie zijn!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
!
Merel- Fluisteraar
@ Anna; Idd Ashermann. Het is een kleine kans, maar bij zoveel curettages is de kans dat je het ooit krijgt ook groter. En mijn baarmoedermond is in een jaar tijd 5 keer geopend ivm curettages en een scopie, was ook niet echt gunstig. Ik heb jouw stukje helaas niet gelezen, zou je het willen pm-en? Ben benieuwd, wij gaan over 3 weken naar dr S!
@ Mzcharlotte; Ga jou heel binnenkort weer even een pm sturen!!
@ Merel; Geen probleem!! Ik heb alle keren stolsels verloren, en veel ook. Zelfs de keren dat ik alsnog gecuretteerd ben, dus ik denk wel dat je die moet verwachten. De enige keer dat ik het vruchtzakje spontaan verloor was dit 2 dagen na het verliezen van de stolsels en de krampen. Ik verloor op dat moment alleen nog bruin en daar kwam het zakje plotseling nog. Heb je een afspraak voor een controle echo gepland staan? Zelf mag ik woensdag laten kijken of ik schoon ben.
Hier beginnen wat krampjes te komen. Verlies nu ook wat rood bloed. Verder voel ik me rillerig en grieperig, schijnt ook bij de bijwerkingen te kunnen horen. Hoop dat het snel doorzet!
@ Mzcharlotte; Ga jou heel binnenkort weer even een pm sturen!!
@ Merel; Geen probleem!! Ik heb alle keren stolsels verloren, en veel ook. Zelfs de keren dat ik alsnog gecuretteerd ben, dus ik denk wel dat je die moet verwachten. De enige keer dat ik het vruchtzakje spontaan verloor was dit 2 dagen na het verliezen van de stolsels en de krampen. Ik verloor op dat moment alleen nog bruin en daar kwam het zakje plotseling nog. Heb je een afspraak voor een controle echo gepland staan? Zelf mag ik woensdag laten kijken of ik schoon ben.
Hier beginnen wat krampjes te komen. Verlies nu ook wat rood bloed. Verder voel ik me rillerig en grieperig, schijnt ook bij de bijwerkingen te kunnen horen. Hoop dat het snel doorzet!
Weegschaal- Kletskop
!
Merel- Fluisteraar
Hopelijk kom je er zonder al teveel lichamelijke klachten doorheen Weegschaal . En veel succes bij de bekende arts over drie weken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Cytotec
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Ervaringen LLL en VBN
» Bio oil, ervaringen?
» GHB ervaringen
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2