Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje?

+7
Green_Pepper
Punk'd
Toet
Nyx
Minx
Fortissimo
Rose
11 plaatsers

Ga naar beneden

Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje? Empty Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje?

Bericht  Rose do 30 mei 2013 - 7:52

Op de mijne:

Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje? T_p_detail?$im=1161739_P&$sh=1161739_P&defaultImage=default_vhs

Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje? T_p_100?$im=1161721_P&$sh=1161721_P&defaultImage=default_vhs
(Zwarte) Leren ballerina's

- Een leuk gekleurde enkellaarsje
- Leuke zwarte enkellaarsje
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje? Empty Re: Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje?

Bericht  Fortissimo do 30 mei 2013 - 11:18

Nog een paar all stars. Ben er nog niet uit welke kleur.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje? Empty Re: Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje?

Bericht  Minx do 30 mei 2013 - 11:27

Fijne sneakers met een goed voetbed om op te kunnen werken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nyx do 30 mei 2013 - 12:49

Ik ben eigenlijk voor het hele jaar wel voorzien. Het ligt even aan de zomer, en of deze nog komt, maar een paar sandaaltjes en zwarte ballerina's zou ik nog wel willen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Toet do 30 mei 2013 - 12:52

Witte All Stars, die moet ik nog even ophalen bij Punk'd Very Happy

Ik wil nog graag New Balance of Nike Air maar ik heb nu niet zo'n zin om zoveel geld uit te geven aan sneakers die bij mij toch snel naar de klote zijn. Dan hoef ik alleen nog een paar leuke sanaaltjes voor de zomer en dan ben ik voorlopig wel even voorzien.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Punk'd do 30 mei 2013 - 20:07

haha ja! Wanneer kom je nou Very Happy Ze liggen er nog hoor.

Ik wil zelf graag een paar Nike Free's en een paar nude kleurige platte standaaltjes met bandjes. Dan ben ik voor de zomer voorzien. (Who dat heb ik nog nooit kunnen zeggen!)

Heb dan een paar sandaaltjes met losse hak, een paar hoge wedges sandalen, platte sandaaltjes en sneakers. Verder nog mijn zwarte all stars die ik al jaren draag.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Green_Pepper do 30 mei 2013 - 20:20

Er zijn nog zoveel schoenen die ik wil hebben, maar ik moet echt even heel hard geld sparen voor vakantie en boeken voor volgend collegejaar.
- lage allstars (ik weet niet welke kleur)
- zwarte enkellaarsjes
- leren balerina's in een leuke kleur
- platte sandaaltjes
- zwarte pumps

Ik geef wel toe dat ik meer dan genoeg schoenen heb om de zomer door te komen nerd
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Pommes do 30 mei 2013 - 21:34

Deze, maar helaas kan ik ze nergens vinden Sad

Welke schoenen staan er nog op jouw verlanglijstje? Converse-all-star-huipil-hi-0
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Parisienne do 30 mei 2013 - 22:00

Ik wil graag nog mooie zwarte pumps. Hak niet te hoog, maar ook niet te laag. Ook moeten ze echt lekker zitten, zodat ik er wel een langere tijd op kan lopen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ragazza do 30 mei 2013 - 22:08

Ik zou graag nog een paar lage converse sneakers willen in grijs of blauw.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Ibbeltje do 30 mei 2013 - 23:04

Alls stars en hardloopschoenen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 23:09

Ik ben pas sinds kort All Stars-fan, vond ze eerst maar zo slap ogen, maar wist niet dat ze zó lekker liepen I love you

Ik heb nu de donkergrijze lage, maar in de toekomst komr er vast nog wel een paar bij.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: