Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat staat er op jouw verlanglijstje?

+31
Flippin' Bitch
Sterre
VeryCherry
Arwyn
Qiara
Coccinelle
Sarah1985
Gigi_
Blond
Zonnetje
Oasis
Caro
Jules
Jeanette
SuperGrover
Plien84
M-G
Susan
Rosa
VanillaRose
Mizz_S
loukie86
Roze Roos
Olijfje
Kabouter
Toet
Sneeuwvlok
Monte
Zininzon
Mamsie
IndianRose
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:03

En dan heb ik het niet over een dure auto of een bubbelbad. Gewoon realistische aankopen die je (binnenkort misschien) wel zou kunnen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:04

Nieuwe sneakers!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:05

= een nieuwe laptop, huidige is 4.5 jaar oud...
= een nieuwe telefoon (als mijn abonnement over is), verlengen met nieuwe telefoon is aantrekkelijker dan een SO.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:06

Euuhhh even denken Very Happy Normaal weet ik heel veel, maar nu scratch
Wel veel dingen nog nodig, maar das wat anders :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  IndianRose za 26 feb 2011 - 8:17

Dingen die ik nu zo kan bedenken zijn een nieuwe bestekset, glazen, schalen voor mijn vierkante servies, nieuwe zomerkleding, en als ik genoeg geld heb wil ik heel graag een nieuw autootje maar dat duurt nog wel even ben ik bang smile
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Home Sweet Home

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:19

Een zwangerschapstest half april smile

En verder een tripje naar New York en een paar dagen naar Barcelona. Beide nog nooit bezocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Mamsie za 26 feb 2011 - 8:22

Een nieuw kapsel.
Misschien dit badpak
Wat staat er op jouw verlanglijstje?  4055322

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:23

Deze Shabbies:


Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Shabbies01

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:23

Realistische aankopen kunnen we binnenkort sowieso niet doen haha.

Wat ik echt graag wil is een vaste baan voor minimaal 20/24 uur, oprechte betrouwbare vriendin(nen), eindelijk zwanger worden, en trouwen.
Omdat we nauwelijks geld hebben kan dat nu allemaal niet ( minus die vriendinnen, dat is natuurlijk een andere kwestie dan geld issues ghehehe ).

Ik geef niet om geld, maar als je het niet hebt is het wel iets wat enorm belangrijk voor je kan zijn. Geld maakt zeker wel gelukkig als je er te weinig van hebt. Teveel geld maakt volgens mij dan ook weer niet gelukkig.

Sorry, wilde het kort houden maar ik zit vanavond weer op mijn praatstoel Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Zininzon za 26 feb 2011 - 8:25

Allemaal dingen voor in mijn huis:
- een mooie klok
- een prullenbak voor in de keuken waar ik het afval in kan scheiden (die vind ik dus echt nergens)
- een leuke koektrommel
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Monte za 26 feb 2011 - 8:27

- Sneakers
- Camera
- Wat nieuwe boeken
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Sneeuwvlok za 26 feb 2011 - 8:29

Storm schreef:Deze Shabbies:


Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Shabbies01

Ik ben jaloers!!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:29

Uitzetspullen! (heb vandaag al aantal dingen gekocht)
Nieuwe laptop
Nieuwe telefoon
Gooische vrouwen seizoen 4 en 5

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Toet za 26 feb 2011 - 8:31

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Cr

Deze stijltang wil ik hebben, m'n vriendinnen zeiden gister dat ik hem voor m'n verjaardag kreeg, die is helaas pas over 9 maanden. Dus we zaten gister nog te grappen dat ik over twee maandjes maar een feestje moet geven en mijn twintigenhalfste verjaardag moet vieren. Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:01

Sneeuwvlok schreef:
Storm schreef:Deze Shabbies:


Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Shabbies01

Ik ben jaloers!!
Wacht maar even met jaloers worden tot ik ze echt heb Very Happy zit er nog niet in helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Kabouter za 26 feb 2011 - 9:04

Op dit moment staat een fotografiecursus eigenlijk bovenaan mijn lijstje. Ook ben ik heel erg aan het twijfelen of ik wel of geen autootje zal kopen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Olijfje za 26 feb 2011 - 9:07

Nieuwe (zomer)kleren. Veel. Ik heb werkelijk niets meer dat niet ouder is dan 3 jaar :shock: . Vrij ernstig.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Roze Roos za 26 feb 2011 - 9:08

Een laptop en een nieuw abbonement met BB
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  loukie86 za 26 feb 2011 - 9:10

Ik zou graag een weekendje weg gaan met mijn vriend. Maar aangezien ik nu met een studie bezig ben en geen vast inkomen heb zit dat er voorlopig niet aan.
loukie86
loukie86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 20
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Mizz_S za 26 feb 2011 - 9:12

Weinig, maar ik ben dan ook vorige week jarig geweest en heb superveel leuke kadootjes gekregen.
Mn vriend en ik willen wel binnenkort een dvd recorder kopen, en ik wil weer goudvissen... smile
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:17

Ik wil graag een ander kapsel en nieuwe sportkleren smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:30

Deze tas van Chick on a mssion. Hoop heb binnen 1.5 maanden te kunnen kopen, hij is namelijk best duur.
Wat staat er op jouw verlanglijstje?  6000.33.55-3

Hij is zoooo mooi en zo zacht I love you

Dit geweldige jurkje van Supertrash. Hij kan als rok, als top, je kunt hem kort dragen of als langere jurk, it's amazing!
Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Tubes de blauwe

En heb hele leuke sandaaltjes van Dr. Scholl gezien maar kan helaas geen plaatje vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  VanillaRose za 26 feb 2011 - 10:06

Op mijn verlanglijstje staan momenteel een complete inrichting en uitzet voor mijn toekomstige huisje wat ik hoop binnenkort toegewezen te krijgen(mag ook wel eens na bijna 10 jaar!!) Het volgende op mijn lijstje is een autootje, liefst een fiat punto.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:15

Oh ik wil trouwens ook wel graag zo'n grijze hoekbank. Zo'n visgraat stof ofzo. Maar dan wel pas over een jaar of 2, aangezien ik hier een destructief klein jongentje heb rond lopen nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Rosa za 26 feb 2011 - 10:20

Een leuke bijbaan, en dan lekker shoppen, laarzen, wat kleren, heb al zo lang niet meer een lekker dagje geshopt!
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum