Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin

+15
Sophiee
Mysterious
Sun88
Beessie
Jezzie
Sanne
Susan
Pommes
Filoria
Parel
Dora
Star007
Manderijn
Pien
Lejow
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin - Pagina 2 Empty Re: Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin

Bericht  Sophiee do 30 mei 2013 - 21:42

In ons zwangerschaps/baby pakket zat een boek voor mijn vriend: Zo doe je dat, papa! Van Shawn Bean. Een superleuk boek met een knipoog. We hadden m meegenomen naar het ziekenhuis toen ik ingeleid werd. Als ''leesvoer'' voor mijn vriend. Op een gegeven moment stonden er 2 gynaecologen (die net papa waren geworden) met mijn vriend uit dat boek te lezen en te lachen. En dat terwijl ik de weeën aan het wegpuffen was.. Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin - Pagina 2 394967
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin - Pagina 2 Empty Re: Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin

Bericht  Parisienne do 30 mei 2013 - 23:45

Ik heb het dochtertje van mijn nicht haar eerste pop gegeven als kraamcadeau. Zo'n zachte Corolle pop. Vond mijn nicht superleuk, de pop kreeg ook gelijk een prachtig plekje in de babykamer. Nu is het haar lievelingspop smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Slakje vr 31 mei 2013 - 1:19

Wat leuk zeg! Jouw vriendin wordt goed verwend!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Lejow vr 31 mei 2013 - 4:25

Mysterious schreef:luiers! niet het leukste kado om te geven maar heel fijn om te krijgen :-)

We hebben met de babyshower al een luier motor gegeven Very Happy

Maar bedankt!
Ook mbt het ado slabbertje enzo als cadeau voor 'papa'.
Ik ga eens aan de shop!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annie24 vr 31 mei 2013 - 7:25

Lejow schreef:
Mysterious schreef:luiers! niet het leukste kado om te geven maar heel fijn om te krijgen :-)

Maar bedankt!
Ik ga eens aan de shop!

en ik ook geloof ik Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Blair vr 31 mei 2013 - 7:29

Misschien nog een kleine luiertaart erbij maken?

Toevallig, mijn beste vriendinnetje ook 32 weken zwanger, zondag gaan we haar gegipste buik mozaieken, vandaag de buik met gips gedaan, twee dagen drogen en zondag gaan we dan aan de weer met de mozaiek tegeltjes. Zij krijgt een meisje dus ik ben al helemaal in me noppies sinds het nieuws, heb nooit meisjesspul kunnen kopen laughcry.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Lejow vr 31 mei 2013 - 8:28

Annie24 schreef:
Lejow schreef:

Maar bedankt!
Ik ga eens aan de shop!

en ik ook geloof ik Laughing

gna gna gna!!

Ja leuk he babydoll I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sanne vr 31 mei 2013 - 8:35

Babydoll schreef:
Toevallig, mijn beste vriendinnetje ook 32 weken zwanger, zondag gaan we haar gegipste buik mozaieken, vandaag de buik met gips gedaan, twee dagen drogen en zondag gaan we dan aan de weer met de mozaiek tegeltjes. Zij krijgt een meisje dus ik ben al helemaal in me noppies sinds het nieuws, heb nooit meisjesspul kunnen kopen laughcry.

Dat is ook een leuk idee zeg! Wat lief ook om zo met haar zwangerschap bezig te zijn.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: