Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen...

+35
Ibbeltje
M-G
Lady Starstruck
ijsjemeisje
tienie31
Lejow
GreenGrass
Guusje
VeryCherry
Shisha
Bay
CCC
loura
ThinkPink
Slakje
Katrien
Jip
Caroow
Pommes
Punk'd
Kowalski
minoessepoes
mzcharlotte
Parisienne
Marin
Paper Crown
Minx
Lady4
xxjojootjexx
Green_Pepper
Rush
Middleme
Eris
Fortissimo
Ilovethe90s
39 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen... - Pagina 4 Empty Re: Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen...

Bericht  Ibbeltje vr 31 mei 2013 - 18:47

Fortissimo schreef:Tegenwoordig zijn huidskleurige, okergele/lichtbruine broeken helemaal hip. Hebben die meisjes serieus niet door dat het net lijkt alsof je in je blote reet loopt?! Echt, ik heb er vandaag weer een aantal flink staan uitlachen.
Of van die meisjes met een zwarte panty en een suuuperkort rokje er boven doen. Dat je zeg maar het broekje van de panty ziet zitten. Geen gezicht.

Oh die zag ik laatst ook en je zag erg goed de cellulitis er door heen bij dit meisje dat ik zag. Het tekende zo erg.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen... - Pagina 4 Empty Re: Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen...

Bericht  Pompoen vr 31 mei 2013 - 19:32

En nu niet allemaal weer die foto's quoten he, dan worc niet alleen Rood maar ook pompoentje boos...

Ik vind bruine schoenen onder een donker pakwel mooi,maar eigenljk vooral ondr een blauw pak!
Vindeen kortebroek metpanty of legging wel ok hoor, maar dan moet ie natuurlijk niet net wit zijn!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura vr 31 mei 2013 - 20:01

Ik vind bretels heel gaaf staan eigenlijk! Maar niet van die dikke maar wat dunnere. Mijn vriend wil ze ook kopen :cheering:
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Exogenesis di 4 jun 2013 - 6:38

Alle soorten Uggs, gecombineerd met wat dan ook:

Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen... - Pagina 4 Favo+uggs
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Moira wo 5 jun 2013 - 3:33

Pippa schreef:O ik vind het juist mooi als mijn vriend zijn donkerblauwe pak aan heeft met cognackleurige schoenen & riem! Staat sexy Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen... - Pagina 4 561177

Vind dat ook een mooi combi! Met een zwart pak dan weer niet zo.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Toet wo 5 jun 2013 - 22:48

Fortissimo schreef:Of dit! Een korte broek met een panty of legging of whatever. Dikke no-go!
Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen... - Pagina 4 Witteleggingspijkershort

Oef ja, ik vind dat ook heel lelijk tenzij je het gewoon GOED doet zoals op mijn foto hieronder. Dat vind ik wel super leuk (let niet op mijn rare houding haha, kreeg mezelf niet anders niet helemaal op de foto.) Dit moet je gewoon met een mooie dunne (10 of 15 den) panty doen, laarsjes erbij en een hip broekje. Maargoed, dat geldt wat mij betreft voor bijna alle combinaties met dikke leggins/pantys, ik vind daar dus echt niks aan. Legging icm slippers of ballerina's, ook al zoiets. Dan stopt eerst je legging, zie je ineens een stuk bloot en dan begint je schoen, ik heb dat altijd al een raar gezicht gevonden.

Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen... - Pagina 4 969463_586282324736234_2077033839_n
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: