Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

+17
Sterre
Dikkie_Dik
SparklingEyes
Blond
Rovine
Atelier Madame
Dikkie Dik
Inge
Zora
Polly
Lejow
Arwyn
Zonnetje
Jeanette
Roxy89
Kqip
Ringling
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Blond ma 28 feb 2011 - 3:20

Ik loop 32 uur per week stage en verdien 160 euro per maand.

Tijdens mijn LIO op de pabo werkte ik 3 dagen (di, woe, do) en toen kreeg ik 150 per maand.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 3:41

_Chance schreef:Ik loop 32 uur per week stage en verdien 160 euro per maand.

Tijdens mijn LIO op de pabo werkte ik 3 dagen (di, woe, do) en toen kreeg ik 150 per maand.

Ik kreeg niks Sad ...

Zowel tijdens mijn 10 maanden durende stage van ruim 10 uur per dag van de SPW (waarbij mijn klasgenoten WEL een vergoeding kregen) als mijn LIO.

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Blond ma 28 feb 2011 - 3:57

SparklingEyes schreef:
_Chance schreef:Ik loop 32 uur per week stage en verdien 160 euro per maand.

Tijdens mijn LIO op de pabo werkte ik 3 dagen (di, woe, do) en toen kreeg ik 150 per maand.

Ik kreeg niks Sad ...

Zowel tijdens mijn 10 maanden durende stage van ruim 10 uur per dag van de SPW (waarbij mijn klasgenoten WEL een vergoeding kregen) als mijn LIO.


Ik kreeg eigenlijk ook niets, de directrice werd zelfs kwaad toen ik erom vroeg. Uiteindelijk bleek het een regeling van de stichting te zijn die in het contract had staan dat ik recht had op 150 euro per maand. Maar een vriendin van me deed een betaalde LIO, en kreeg de helft van wat een afgestudeerde leerkracht kreeg (zo'n 800 euro per maand).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Dikkie_Dik ma 28 feb 2011 - 4:01

Ik kreeg 450 euro per maand tijdens m´n afstuderen.
Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 4:23

Dikkie_Dik schreef:Ik kreeg 450 euro per maand tijdens m´n afstuderen.

:shock:
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Sterre ma 28 feb 2011 - 4:34

Ik deed onderzoek bij en voor een bedrijf, en naast dat onderzoek deed ik nog wat extra klusjes. Tijdens mijn stage kreeg ik 260 euro p.m., maar toen het uitliep buiten mijn schuld om verdiende ik de laatste twee maanden meer via een uitzendbureau smile. Dat was goed geregeld!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Lynn_ ma 28 feb 2011 - 4:50

Ik kreeg tijdens mijn LIO stage (pabo) een vergoeding van 533 euro per maand + reiskosten. Was ontzettend fijn want daardoor kon ik mijn bijbaantje opzeggen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Toet ma 28 feb 2011 - 9:23

Lejow schreef:Heb nooit een cent gekregen voor mijn stages.
Bloed irritant als mijn klasgenoten, die een stage liepen in de gehandicaptenzorg, aan het zeuren waren als ze hun stagevergoeding nog niet binnen hadden.
Wij kregen (in het onderwijs) nooit wat...

Vind dat ze een stagevergoeding echt verplicht moeten maken, al is het 50 euro in de maand..
Je loopt je vaak je benen uit je lijf voor het bedrijf! En een stagiaire is natuurlijk een goedkope makkelijke oplossing..

Een goede stagiaire ja, maar er zitten ook heel veel slechte bij, vooral in een eerste jaars stagiaire gaat vaak véél meer tijd zitten dan dat je er voor terug krijgt. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg ook niet ik zeg niet dat dit erg is, maar het is dus lang niet altijd zo dat een stagiaire en goedkope makkelijke oplossing is.
En hoe vaak blijkt na een paar maanden stage niet dat de opleiding niet bij de persoon past? Dan heb je daar wel heel veel tijd en energie in gestoken en misschien wel helemaal niks voor terug gehad. Dus deze opmerking vind ik erg kort door de bocht.

Verder ben ik het met je eens dat stagevergoeding verplicht zou moeten zijn, ook al is het maar 50 euro idd.
Sowieso zou een reiskostenvergoeding verplicht moeten zijn, vind ik.

Ik heb ook twee jaar stage gelopen voor nop, de laatste twee keer was er een verplichte vergoeding van 250 euro bij een fulltime dienstverband, ik liep altijd 24 uur stage en met loonheffing er af hou ik ongeveer 100 euro p.m over.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Parisienne ma 7 maa 2011 - 6:03

Ik ben bezig met mijn afstudeerstage en krijg 350,- (bruto) per maand, voor 24 uur. Ben drie dagen op mijn stage aanwezig en werk daar alleen maar aan mijn scriptie. Hoef geen werkzaamheden daar te doen ofzo, zit daar puur voor mijzelf en mijn onderzoek & scriptie.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Fiwen ma 7 maa 2011 - 23:25

Ik krijg helemaal niks, mijn opleiding betaald zelfs de stageplek om mij stage te laten lopen. We krijgen overigens wel huisvesting als we buiten onze eigen woonplaats moeten stage lopen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding? - Pagina 2 Empty Re: Kreeg jij geld tijdens afstudeerstage een vergoeding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum