Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fietsstoeltje achter met bagagedragerbevest. ipv zadelbuis

2 plaatsers

Ga naar beneden

Fietsstoeltje achter met bagagedragerbevest. ipv zadelbuis Empty Fietsstoeltje achter met bagagedragerbevest. ipv zadelbuis

Bericht  Floor wo 29 mei 2013 - 7:19

Ik heb een fietsstoeltje gezien voor achterop wat ook een 5puntsgordel heeft maar niet zo duur is als een yepp stoeltje, die vind ik gewoonweg te prijzig.
Nu hebben ze het stoeltje met bagagedragerbevestiging maar ook met zadelbuisbevestiging. Ik vind altijd dat een kindje zo dicht achter je zit als het stoeltje aan de zadelbuis vast zit. Nu heb ik een moederfiets waar al een langere bagagedrager op zit. Is het dan ook zo dat ik het stoeltje wat 'verder naar achter' kan monteren, dus niet meteen kort tegen het zadel aan?

http://www.fietsstoeltjecenter.nl/product-gallery/274958/category-210498-alle-fietsstoeltjes/206610
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietsstoeltje achter met bagagedragerbevest. ipv zadelbuis Empty Re: Fietsstoeltje achter met bagagedragerbevest. ipv zadelbuis

Bericht  M@niek wo 29 mei 2013 - 8:04

Ik heb niet dat stoeltje. Maar wel met die bevestiging. Het is vannhet merk qwibbel (ofzoiets).
Ik vind het echt super ideaal! Vooral omdat icm mijn elektrische fiets, daarnaast stevig en makkelijk eraf te halen en op te zetten.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Fietsstoeltje achter met bagagedragerbevest. ipv zadelbuis Empty Re: Fietsstoeltje achter met bagagedragerbevest. ipv zadelbuis

Bericht  Floor do 30 mei 2013 - 0:48

qwibbel stoeltjes (ofzoiets Wink ) heb ik ook gezien op internet. Maar daar zit volgens mij geen 5puntsgordel in of wel?
Kan je het stoeltje dus met deze bevestiging ook wat verder naar achter monteren zodat onze zoon niet direct tegen mijn rug aan zit?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Floor do 30 mei 2013 - 0:49

http://hollandbikeshop.com/fietsstoeltje/qibbel-fietsstoeltje/qibbel-fietszitje-achter/

hier staan een aantal qibbel stoeltjes op. welke heb jij? (gaat me niet om de kleur maar om het model stoeltje) en hoe zit jouw kindje erin.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: