Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

+22
Exogenesis
Beachgirl
Catwoman79
Feline
Atelier Madame
Arwyn
Mees
Sea of Trees
Sugarfall
Ilovethe90s
VanillaRose
Shopaholic
Razz
Sylvana
Urban Naked
Melis_je
Minx
Jerry
eigenwijs
La Senza
Antibes
Reeza
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Antibes wo 29 mei 2013 - 7:21

Reeza schreef:Duidelijk inderdaad..

De stof is alleen niet stug maar door het verzenden gekreukeld. Kleur is ook iets anders dan op de foto, zie plaatje. Maar het kan idd dat hij wat te groot is, ook al vraag ik mij af of ik nu opeens maat 38 zou hebben maarja...

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 DEPT_HS_Collection_008

Hmm, lastig, ik denk dat hij er gestreken al een stuk anders uit ziet inderdaad. Hoewel hij bij het model ook wel een beetje vormeloos/los is en miss dat dat bij "normale" mensen toch al snel minder mooi staat.

Lange rok vind ik wel leuk! Ik vind alleen zo'n onderrok die zichtbaar is en halverwege ophoudt niet mooi, maar dat zie je op zich wel meer op het moment. En er moet dan een korter truitje op inderdaad.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Reeza wo 29 mei 2013 - 7:21

Minx schreef:Doe hem eens boven je topje?

Dan zit ie heel hoog en het ziet er niet mooi uit want je ziet het shirtje dan zitten omdat de rok te erg doorschijnt.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Exogenesis wo 29 mei 2013 - 7:35

Mijn eerste gedachte bij je jurk: strijk hem eerst eens.

De rok: vind ik wel mooi! Lijkt me erg lekker zitten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Minx wo 29 mei 2013 - 7:44

Reeza schreef:
Minx schreef:Doe hem eens boven je topje?

Dan zit ie heel hoog en het ziet er niet mooi uit want je ziet het shirtje dan zitten omdat de rok te erg doorschijnt.

Vind dat je nu zo'n lang bovenlijf krijgt. Denk dat een kortere top of blouse oid mooier is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 7:44

Reeza schreef:Duidelijk inderdaad..

De stof is alleen niet stug maar door het verzenden gekreukeld. Kleur is ook iets anders dan op de foto, zie plaatje. Maar het kan idd dat hij wat te groot is, ook al vraag ik mij af of ik nu opeens maat 38 zou hebben maarja...

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 DEPT_HS_Collection_008

Echt zo'n jurk die leuk lijkt te zitten als je je armen zo houdt maar je ziet al bij haar ene arm dat hij niet mooi aansluit. Maakt zo vormloos... Jammer dat de bovenkant niet gewoon mooi aansluit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 8:05

Reeza schreef:Hier de maxi rok. Hij valt mooi tot op de grond, is dus half doorschijnend met een onderrok. Is dit wat?

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Foto-8LQIELMN-D

Ik zou je truitje niet zo ver omlaag trekken, juist in je rok doen. Ik heb deze rok in het zwart, en als ik hem aanheb heb ik hem met een strapless (strakke) top aan die ik er dan ook in stop.


Laatst aangepast door Babydoll op wo 29 mei 2013 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  eigenwijs wo 29 mei 2013 - 8:19



Urban Naked schreef:
eigenwijs schreef:Niet zo mooi.. behalve voor bv op het strand smile
Borstvoeding op het strand, lol

haha!!!bedoelde bijvoorbeeld! angel
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Sayuri wo 29 mei 2013 - 8:26

Eens met babydoll, zie ook de foto's die ik in je andere topic heb geplaatst. Een heel strak shirtje erop en in je rok kan superleuk staan!
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Reeza wo 29 mei 2013 - 8:26

Oh die heb ik wel babydoll, strapless zwart. Zou dat mooi staan? Want dan zie je dus wel een klein stukje van de top doorschijnen. Schijnt die van jou minder door?
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 8:27

Reeza schreef:Oh die heb ik wel babydoll, strapless zwart. Zou dat mooi staan? Want dan zie je dus wel een klein stukje van de top doorschijnen. Schijnt die van jou minder door?

Op dat roze denk ik dat beige of wit leuk staat, die van mij schijnt ook zo door.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  La Senza wo 29 mei 2013 - 8:40

Ik moest ff denken waar ik die jurk nou ook alweer van kende maar hij lijkt een beetje op de 'jurk' van de kleine zeemeermin die ze aantrekt als ze voor het eerst benen heeft.
Edit: je lange rok vind ik wel heel mooi!
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Mida4you wo 29 mei 2013 - 18:27

La Senza schreef:Ik moest ff denken waar ik die jurk nou ook alweer van kende maar hij lijkt een beetje op de 'jurk' van de kleine zeemeermin die ze aantrekt als ze voor het eerst benen heeft.
Edit: je lange rok vind ik wel heel mooi!

Haha nou je het zegt.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Blond wo 29 mei 2013 - 19:54

De groene jurk moet je terugsturen, hij doet echt niets voor je figuur. De maxirok kan wel leuk zijn denk ik, je bent mooi lang en dat accentueert de rok. Wel met een ander topje combineren.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!  - Pagina 2 Empty Re: Meningen gevraagd (aan-foto's) Update maxi rok pagina 2!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum