Even een blij momentje!
+6
Snoes
Kaninchen
Chocoholic
Zonneschijn
Willem
*Bloempje*
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even een blij momentje!
Sinds 1 mei zit ik zonder werk doordat ik een vast contract zou moeten krijgen en bij niemand doorging vanwege de bezuinigingen. Dit zag ik al aankomen en ben al vanaf februari actief aan het solliciteren, zonder resultaat helaas. Zelfs niet 1x op gesprek...
Maar...vandaag werd ik gebeld dat ze erg geïnteresseerd waren in mij en dat ik op gesprek mag komen a.s vrijdag! Blij blij blij! Hoop zo dat dit iets wordt!
Duimen jullie met me mee?!
Maar...vandaag werd ik gebeld dat ze erg geïnteresseerd waren in mij en dat ik op gesprek mag komen a.s vrijdag! Blij blij blij! Hoop zo dat dit iets wordt!
Duimen jullie met me mee?!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Re: Even een blij momentje!
Dat zijn fijne berichten. Hopelijk gaat het wat worden voor je. Succes!
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Dankjewel!
*Bloempje*- Fluisteraar
Super zeg! Heel veel succes met het gesprek en hopen dat het wat word!
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Goed nieuws joh! Ik duim voor je
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik duim voor je
Kaninchen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 47
Registratiedatum : 16-05-13
Veel succes morgen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel allemaal! Ik laat morgen hier even weten hoe het was! Om 14.00 uur heb ik het gesprek.
Vanmiddag eerst naar een speedmeeting met uitzendbureaus, georganiseerd vanuit het UWV. Ben benieuwd!
Vanmiddag eerst naar een speedmeeting met uitzendbureaus, georganiseerd vanuit het UWV. Ben benieuwd!
*Bloempje*- Fluisteraar
Over een kleine 1,5 uur heb ik m'n eerste sollicitatiegesprek sinds tijden! (om 14.00uur) Heb er heel veel zin in, maar de gezonde spanning begint nu toch ook wel te stijgen
Gister de speedmeeting met uitzendbureaus gehad via het UWV. Wat een aanfluiting was dat zeg! Ik helemaal netjes voorbereid, 10x cv geprint en ondanks dat er stond dat ik tussen half 4 en 4 uur verwacht werd, was ik er stipt om half 4. Dacht dat het wel aardig druk kon zijn...
Nou niet dus! Welgeteld 2 uitzendbureaus (de 3e was 's middags al vertrokken hoorde ik) en had in totaal 5 mensen voor me en nog 3 na mij. Meer was het niet...
Beide uitzendbureaus hadden wel complimenten over m'n goed uitziende cv, maar konden helaas niets voor mij betekenen omdat de een niets in de zorgsector deed en de ander richtte zich op de zorg beneden mijn niveau (letterlijke worden van die vrouw daar). Ik heb spw3+4 en sph(5) en zij richtten zich op verzorgende niv2 en wisten niet zo goed hoe ze mij daar in zouden moeten passen. Of ik dan maar even met het zorgloket van een andere regio wilde bellen om dit na te vragen.
Al met al...voelde goed dat ik geweest ben, maar of het nou echt nuttig was...nee. Niet wat ik ervan verwacht had.
Nu nog even wat eten en gereed maken voor vertrek! Ciao!
Gister de speedmeeting met uitzendbureaus gehad via het UWV. Wat een aanfluiting was dat zeg! Ik helemaal netjes voorbereid, 10x cv geprint en ondanks dat er stond dat ik tussen half 4 en 4 uur verwacht werd, was ik er stipt om half 4. Dacht dat het wel aardig druk kon zijn...
Nou niet dus! Welgeteld 2 uitzendbureaus (de 3e was 's middags al vertrokken hoorde ik) en had in totaal 5 mensen voor me en nog 3 na mij. Meer was het niet...
Beide uitzendbureaus hadden wel complimenten over m'n goed uitziende cv, maar konden helaas niets voor mij betekenen omdat de een niets in de zorgsector deed en de ander richtte zich op de zorg beneden mijn niveau (letterlijke worden van die vrouw daar). Ik heb spw3+4 en sph(5) en zij richtten zich op verzorgende niv2 en wisten niet zo goed hoe ze mij daar in zouden moeten passen. Of ik dan maar even met het zorgloket van een andere regio wilde bellen om dit na te vragen.
Al met al...voelde goed dat ik geweest ben, maar of het nou echt nuttig was...nee. Niet wat ik ervan verwacht had.
Nu nog even wat eten en gereed maken voor vertrek! Ciao!
*Bloempje*- Fluisteraar
Succes vanmiddag!
Snoes- Lady Post-a-lot
Succes!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe is je gesprek gegaan?
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan.
Snoes- Lady Post-a-lot
Daar ben ik dan!
Het was een erg fijn gesprek, goed gesprek ook. Heb alles vanuit mezelf, maar ook vragen van hun goed kunnen verwoorden. Enige waar ze een beetje over vielen was mijn recente ervaring met de doelgroep, dat is bij mij al even geleden omdat ik een overstap heb gemaakt en tussendoor nog studeerde. Ervaring was voor hen wel heel belangrijk omdat het een pittige doelgroep betreft, het zou dus een valkuil kunnen zijn. Toch wilden ze het absoluut een kans geven omdat ik onder andere al op meerdere locaties van de organisaties heb gewerkt in het verleden en zij dit toch wel interessant vonden.
Ze vertelden dat ik uit 35 brieven bij de 3 kandidaten behoorde die op gesprek mochten, dus dat is best goed. De andere 2 kandidaten waren ook vanmiddag aan de beurt en eind van de middag/begin van de avond zouden we al gebeld worden hoe of wat.
Helaas....ze zagen mij in deze functie nog niet direct bij hen op de locatie staan, inderdaad puur vanwege m'n ervaring. Wel zagen ze absoluut mijn gedrevenheid, wilskracht en motivatie voor deze functie en dat ik als persoon wel in het team zou passen.
Ze hebben nog een ronde lopen voor een andere functie, daarin wilde ze mij ook nog meenemen. Daar hoor ik volgende week meer over.
Niet positief en niet negatief dus. Wel weer een ervaring rijker en zit in elk geval weer in het proces van de gesprekken.
Houd jullie op de hoogte hoe dit afloopt!
Het was een erg fijn gesprek, goed gesprek ook. Heb alles vanuit mezelf, maar ook vragen van hun goed kunnen verwoorden. Enige waar ze een beetje over vielen was mijn recente ervaring met de doelgroep, dat is bij mij al even geleden omdat ik een overstap heb gemaakt en tussendoor nog studeerde. Ervaring was voor hen wel heel belangrijk omdat het een pittige doelgroep betreft, het zou dus een valkuil kunnen zijn. Toch wilden ze het absoluut een kans geven omdat ik onder andere al op meerdere locaties van de organisaties heb gewerkt in het verleden en zij dit toch wel interessant vonden.
Ze vertelden dat ik uit 35 brieven bij de 3 kandidaten behoorde die op gesprek mochten, dus dat is best goed. De andere 2 kandidaten waren ook vanmiddag aan de beurt en eind van de middag/begin van de avond zouden we al gebeld worden hoe of wat.
Helaas....ze zagen mij in deze functie nog niet direct bij hen op de locatie staan, inderdaad puur vanwege m'n ervaring. Wel zagen ze absoluut mijn gedrevenheid, wilskracht en motivatie voor deze functie en dat ik als persoon wel in het team zou passen.
Ze hebben nog een ronde lopen voor een andere functie, daarin wilde ze mij ook nog meenemen. Daar hoor ik volgende week meer over.
Niet positief en niet negatief dus. Wel weer een ervaring rijker en zit in elk geval weer in het proces van de gesprekken.
Houd jullie op de hoogte hoe dit afloopt!
*Bloempje*- Fluisteraar
Jammer dat je het voor deze vacature niet bent geworden, maar hopelijk is die andere vacature wel op jouw buik geschreven! Ik duim voor je dat je daarover positief nieuws krijgt volgende week.
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat 'n lieve reactie Snoes, dankjewel! :-)
*Bloempje*- Fluisteraar
Wat 'n lieve reactie Snoes, dankjewel! :-)
*Bloempje*- Fluisteraar
En, nog wat gehoord over die andere functie?
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb gister even gebeld naar de organisatie, zou namelijk eind vorige week bericht krijgen wanneer de gesprekken ingepland werden en ik me dus kon voorbereiden op een volgend gesprek. Krijg ik heel simpel te horen dat de vacature vervuld is met 1 van de 2 andere kandidaten en het zo druk was dat ze mij vergeten was te bellen of te mailen.
Erg slordig, er was mij toegezegd dat ik in de gespreksronde zou worden meegenomen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik al 2x eerder bij deze organisatie heb gewerkt op andere locaties en daar beide keren ook dit soort slordige zaken heb meegemaakt dat ik nu wel een beetje klaar ben met hun.
Erg slordig, er was mij toegezegd dat ik in de gespreksronde zou worden meegenomen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik al 2x eerder bij deze organisatie heb gewerkt op andere locaties en daar beide keren ook dit soort slordige zaken heb meegemaakt dat ik nu wel een beetje klaar ben met hun.
*Bloempje*- Fluisteraar
Bah.. Ongelofelijk hoe ze soms met mensen omgaan!!
Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Inderdaad zeg, wat ontzettend slordig. Jammer Bloempje, hopelijk vind je snel wat anders.
Snoes- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Trots momentje!
» Stress!! - momentje!
» Speciaal momentje
» Wat was jou fijne momentje van de dag?
» Oeps-momentje
» Stress!! - momentje!
» Speciaal momentje
» Wat was jou fijne momentje van de dag?
» Oeps-momentje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: