Zelfgemaakte bruiloftsbrunch
+5
Laced
Moira
Elliot
Marin
Funk
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zelfgemaakte bruiloftsbrunch
Dit weekend gaan mijn moeder, schoonvader en wij bij elkaar zitten om de bruiloftsbrunch die we aangeboden krijgen te bespreken. Ze gaan alles zelf maken. Kunnen dit beide erg goed. Mijn moeder is meer Italiaans georiënteerd en vegetarisch, schoonvader meer van de kaviaar, garnalencocktail etc, de wat luxere dingen dus.
Ik houd meer van de dingen die mijn moeder maakt maar we moeten toch een beetje een leuke mix vinden van beide denk ik.
Dit heb ik al bedacht:
Kannen sap/limonade
Koude pastasalade
Soep?
Sandwiches tonijn/kip/vlees
Quiche
Pestohapjes
Groenten met dip
Aardappelsalade
Verschillende soorten brood met tapenade
Wie vult mij aan?
Ik houd meer van de dingen die mijn moeder maakt maar we moeten toch een beetje een leuke mix vinden van beide denk ik.
Dit heb ik al bedacht:
Kannen sap/limonade
Koude pastasalade
Soep?
Sandwiches tonijn/kip/vlees
Quiche
Pestohapjes
Groenten met dip
Aardappelsalade
Verschillende soorten brood met tapenade
Wie vult mij aan?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Zelfgemaakte bruiloftsbrunch
Ooh wat leuk!
Ik zou ook inderdaad heel goed op de aankleding letten, dat alles mooi bij elkaar past. Mooie tafelkleden, kannen, glazen, servies en servetjes enzo. Dat het geen allegaartje is, maar goed op elkaar afgestemd. Dat is zo sfeervol!
Ik hou heel erg van verschillende crostini. Ik maak vaak een trio van crostini, eentje met gegrilde peer en gorgonzola, eentje met champignons en truffel, en eentje met rauwe ham met artisjok. Een goede mix voor ieder wat wils dus en het staat super leuk op een bordje.
Kleine bladerdeeghapjes doen het ook altijd goed. Met pittig gehakt, of spinazie en feta.
M'n vriend had vorige week deze tortilla wrap spiesjes gemaakt, super leuk voor bij de soep of gewoon om te eten. Wij hadden ze gevuld met kaas en ham.
Ik zou ook inderdaad heel goed op de aankleding letten, dat alles mooi bij elkaar past. Mooie tafelkleden, kannen, glazen, servies en servetjes enzo. Dat het geen allegaartje is, maar goed op elkaar afgestemd. Dat is zo sfeervol!
Ik hou heel erg van verschillende crostini. Ik maak vaak een trio van crostini, eentje met gegrilde peer en gorgonzola, eentje met champignons en truffel, en eentje met rauwe ham met artisjok. Een goede mix voor ieder wat wils dus en het staat super leuk op een bordje.
Kleine bladerdeeghapjes doen het ook altijd goed. Met pittig gehakt, of spinazie en feta.
M'n vriend had vorige week deze tortilla wrap spiesjes gemaakt, super leuk voor bij de soep of gewoon om te eten. Wij hadden ze gevuld met kaas en ham.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou ook fruitsalades erbij maken met o.a. mango, meloen, aardbeien et cetera et cetera.
Gast- Gast
Ik zie nu alleen maar hartige dingen voorbij komen. Misschien is het ook lekker om iets zoets aan te bieden? Muffins, scones, een taartje, zoiets?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Marin schreef:Ooh wat leuk!
Ja, dat is leuk, daar zorgt mijn schoonvader voor. Terwijl alles door elkaar ook wel weer iets heeft, lekker hippie. Maar dat bewaren we voor het feest van volgend jaar!
Je overige tips zijn ook erg leuk, daar ga ik zeker wat mee doen! Bedankt!
Guattari schreef:Ik zou ook fruitsalades erbij maken met o.a. mango, meloen, aardbeien et cetera et cetera.
Goeie, bedankt!
Elliot schreef:Ik zie nu alleen maar hartige dingen voorbij komen. Misschien is het ook lekker om iets zoets aan te bieden? Muffins, scones, een taartje, zoiets?
Ook een goed idee, nog niet aan gedacht!! Alleen eten we van te voren wel de bruidstaart. Zou het dan niet teveel worden?
Funk- Prater
Bedankt voor alle tips! We doen nu vooraf een simpel broodje, na het trouwen taart en champagne en dan als brunch dit:
Funk- Prater
Zitten lekkere dingen tussen! Ook leuk die kaartjes. Zijn ze zelf gemaakt?
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Wat leuk gemaakt die kaartjes!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Hee ben jij degene die dat comment op m'n weblog had achtergelaten?
De kaartjes zijn echt suuper leuk! Heb je ze via die website besteld of uiteindelijk via iets anders?
De kaartjes zijn echt suuper leuk! Heb je ze via die website besteld of uiteindelijk via iets anders?
Marin- Lady Post-a-lot
De kaartjes zijn via de blog van Marin besteld en die heb ik zelf bestempeld.
Funk- Prater
zulke kaartjes zoek ik ook nog voor aan een cadeau o.i.d. te hangen. Ik ga eens op Marin`s blog zoeken.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Wat een leuke kaartjes, leuke stijl voor een bruiloft.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Een andere forummrr maakt ze, Pommes. Als je m'n blog niet kunt vinden, kan ik haar webshop wel p.m. en naar je
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Een andere forummrr maakt ze, Pommes. Als je m'n blog niet kunt vinden, kan ik haar webshop wel p.m. en naar je
Oh dat wist ik niet eens wat leuk!
Funk- Prater
Die webshop was toch niet van Pommes?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pommes zoekt zulke kaartjes!Aziraphale schreef:Die webshop was toch niet van Pommes?
Ik vind het er erg mooi uitzien!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Nee Marin zegt dit tegen Pommes. Die zocht nog zulke labels.Aziraphale schreef:Die webshop was toch niet van Pommes?
Funk- Prater
pippi schreef:Nee Marin zegt dit tegen Pommes. Die zocht nog zulke labels.Aziraphale schreef:Die webshop was toch niet van Pommes?
Haha, duh! Komt door de avatars, ik raak in de bonen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hoelang blijft zelfgemaakte eiersalade goed?
» zelfgemaakte ' kunst '
» Lekkerste zelfgemaakte sladressing
» M'n eerste zelfgemaakte traktatie :)
» Zelfgemaakte satesaus/pindasaus
» zelfgemaakte ' kunst '
» Lekkerste zelfgemaakte sladressing
» M'n eerste zelfgemaakte traktatie :)
» Zelfgemaakte satesaus/pindasaus
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: