Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Homoseksualiteit in GTST

+12
Snoopy
Roze Roos
Jeanette
studiebol
smooch
Susan
boekenwurm83
Tazz
Guus
Pien
minoessepoes
Laquisia
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Homoseksualiteit in GTST - Pagina 3 Empty Re: Homoseksualiteit in GTST

Bericht  SuperGrover ma 28 feb 2011 - 5:39

Ik denk dat vooral voor mannen geldt dat 2 vrouwen geaccepteerder is dan 2 mannen. In het algemeen zal het wel redelijk kloppen, maar ik denk dat twee vrouwen vooral geaccepteerd is in films/tv, minder in real life.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 5:48

SuperGrover schreef:Ik denk dat vooral voor mannen geldt dat 2 vrouwen geaccepteerder is dan 2 mannen. In het algemeen zal het wel redelijk kloppen, maar ik denk dat twee vrouwen vooral geaccepteerd is in films/tv, minder in real life.

Het is wat vrouwen betreft overal meer geactepteerder dan 2 mannen.. Als men 2 vrouwen ziet zoenen, kunnen mensen veel sneller waarderen dan als het 2 mannen zijn..

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 28 feb 2011 - 5:54

plumke schreef:
SuperGrover schreef:Ik denk dat vooral voor mannen geldt dat 2 vrouwen geaccepteerder is dan 2 mannen. In het algemeen zal het wel redelijk kloppen, maar ik denk dat twee vrouwen vooral geaccepteerd is in films/tv, minder in real life.

Het is wat vrouwen betreft overal meer geactepteerder dan 2 mannen.. Als men 2 vrouwen ziet zoenen, kunnen mensen veel sneller waarderen dan als het 2 mannen zijn..

Ja, dat zeg ik toch ook? Maar ik denk dat als het je zoon/dochter/zus/broer betreft, dat het dan niks uitmaakt of je een jongetje of een meisje bent. Als je een niet zo openminded familie hebt, zullen ze het niet minder erg vinden dat je op hetzelfde geslacht valt als je toevallig een vrouw bent. Dan, in real life, is het verschil in acceptatie tussen homoseksuele mannen en vrouwen redelijk gelijk, denk ik.

Twee zoenende vrouwen vinden veel mensen wel spannend, maar twee vrouwen die een relatie aangaan, trouwen en die ook samenzijn als ze 70 zijn? Als de spanning weg is, is het denk ik minder belangrijk of het een man of vrouw is.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 10:25

Ik ben wat dit betreft ook wel erg pro-homo, moet ik eerlijk bekennen. Een van mijn beste vrienden is homo en ik vind het geweldig om met hem om te gaan. Ik zou bij een scene als gtst eerder beginnen te joelen van 'whooehoee homo's, yeah!' dan dat ik niet weet waar ik moet kijken. Niet dat ik gebiologeerd naar het scherm zal staren, maar dat doe ik bij geen enkel zoenend stelletje. Maar ja, ik heb echt een tik wat dat betreft - als ik homo's op tv zie, dan ga ik juichen. I'm a gay-lover :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 10:27

Darcy schreef:Ik vind twee mannen ook sexy Very Happy Maar ik ben blijkbaar een uitzondering :P

Nope. Ik vind het ook sexy. Maar dan moeten het wel mooie mannen zijn haha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: