10 jaar samen!
+12
Sanne
M-G
Kalishi
Sterre
dees24
Juutjepetuutje
Parel
studiebol
Pitufo
Ella
Caresses
kwak
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 10 jaar samen!
Wat een ontzettend leuk idee, Kwak!
En misschien regelt hij wel iets voor de dag van het tienjarige jubileum zelf, dam heb je twee dagen feest
En misschien regelt hij wel iets voor de dag van het tienjarige jubileum zelf, dam heb je twee dagen feest
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
wat leuk dat je dat zo kunt regelen voor hem.
hoe regel je vrij bij zijn werk? dat vraag ik me dan weer af, ik zou niet weten hoe ik dat bij mijn man voor elkaar moet krijgen.
hoe regel je vrij bij zijn werk? dat vraag ik me dan weer af, ik zou niet weten hoe ik dat bij mijn man voor elkaar moet krijgen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken 1 van zijn collega's en heb aan hem gevraagd bij wie ik vrij moet vragen en dan mail ik die gewoon.
Ze doen nooit zo moeilijk op zijn werk dus dat komt wel goed.
Ze doen nooit zo moeilijk op zijn werk dus dat komt wel goed.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb ook ooit een dag vrij geregeld voor mijn vriend. Gewoon zijn baas opgebeld en het uitgelegd/gevraagd, was geen probleem.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
gelukt !
ticket wordt via mijn ouders betaald dus hij ziet niks dat er wat van de rekening af is.
vrij krijgen was lastig omdat hij dan als enige op de afdeling zit maar zijn collega wil stand by staan terwijl hij op de tt zit en in de agenda van mijn man staat dat hij een vergadering heeft haha!
heb er echt zin in, ben zo benieuwd naar zijn reactie!
ticket wordt via mijn ouders betaald dus hij ziet niks dat er wat van de rekening af is.
vrij krijgen was lastig omdat hij dan als enige op de afdeling zit maar zijn collega wil stand by staan terwijl hij op de tt zit en in de agenda van mijn man staat dat hij een vergadering heeft haha!
heb er echt zin in, ben zo benieuwd naar zijn reactie!
kwak- Ratel
Wat super leuk kwak! Waar heb je die rondvlucht geregeld, als ik vragen mag? lijkt mij nl. ook héél erg gaaf om eens met mijn man te doen!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Wat super leuk en origineel kwak. Ik ben nu al benieuwd naar de reactie van je man.
Laatst aangepast door LDJ op do 6 jun 2013 - 0:18; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ben erg benieuwd wat hij er van vind, zo verwacht hij het natuurlijk helemaal niet. Veel plezier!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Laced schreef:Wat super leuk kwak! Waar heb je die rondvlucht geregeld, als ik vragen mag? lijkt mij nl. ook héél erg gaaf om eens met mijn man te doen!
ik heb gegoogled (?) op uitje Deventer en toen las ik daar over een rondvlucht in Teuge.
dat is vanaf hier een uur rijden maar vanaf mijn man zijn werk "maar" 40 minuten en daar doen ze allemaal rondvluchten, je kan kiezen hoelang, van 15 min tot een uur dacht ik.
ik moet hier 84 euro voor betalen maar dan kunnen er 3 personen mee, wij gaan maar met zijn tweeen.
wel duur, maar ik vond dat het wel waard en ik vind gewoon dat mijn man minstens 1x moet hebben gevlogen !
nu nog 3 week wachten....
kwak- Ratel
Wat een leuk idee zeg. Dat zal hij vast leuk vinden!
Preston Palace ken ik inderdaad ook wel. Het blijft leuk maar niet verrassend als je er al va(a)k(er) geweest bent. Het uiteindelijke uitje zal vast wel succes worden! Veel plezier samen, leuk geregeld.
Preston Palace ken ik inderdaad ook wel. Het blijft leuk maar niet verrassend als je er al va(a)k(er) geweest bent. Het uiteindelijke uitje zal vast wel succes worden! Veel plezier samen, leuk geregeld.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 8 jaar samen!
» Cadeau 10 jaar samen...tips
» 2,5 jaar samen...wat doen??
» 1 jaar samen - uitje
» Bijna 1 jaar samen
» Cadeau 10 jaar samen...tips