Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijna 1 jaar samen

+8
Caramba
Marsy28
Atelier Madame
Possom
Jente10
Snoes
Raindrop
Hoochie
12 plaatsers

Ga naar beneden

Bijna 1 jaar samen Empty Bijna 1 jaar samen

Bericht  Hoochie ma 3 okt 2011 - 3:48

Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel, wij zijn eind van de maand alweer een jaar samen. Het weekend ervoor gaan we een weekendje naar België en ik ben nog op zoek naar een klein cadeautje, maar daar ben ik mijn hersens nog even over aan het kraken smile

Doen jullie wat aan de dag dat jullie zoveel jaar bij elkaar zijn?

Laatst aangepast door Hoochie op ma 3 okt 2011 - 4:04; in totaal 1 keer bewerkt
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar samen Empty Re: Bijna 1 jaar samen

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 3:58

Om eerlijk te zijn niets.. Mijn vriend was zelfs de eerste 4 jaar op die dag in het buitenland, 3x op trainingskamp en 1x op wintersport met vrienden.

Alvast gefeliciteerd met jullie eerste echte jubileum trouwens Wink

Gast
Gast

Bericht  Raindrop ma 3 okt 2011 - 4:32

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd.

Dit jaar hebben we niks speciaals gedaan omdat we allebei moesten werken. We gaan er niet speciaal voor vrij vragen. Misschien wel als we bijvoorbeeld 5 jaar samen zijn en dat we dan een weekend of een paar dagen weggaan ofzo.
Mochten we wel vrij hebben dan gaan we meestal uit eten ofzo. Of een dagje weg oid smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes ma 3 okt 2011 - 4:34

Leuk Hoochie, de tijd gaat snel he!

Toen wij 1 jaar samen waren zijn we ook een (lang) weekend weg geweest. 4 dagen naar Duitsland geloof ik, maar dat viel ook juist in het weekend en toen was er zo'n superaanbieding (4 dagen met ontbijt voor 60 euro p.p.) dat we gelijk de maandag en dinsdag erna ook vrij genomen hebben.

Telkens toen we 2, 3 en 4 jaar samen waren zijn we uit eten geweest. Niet altijd op de dag zelf, maar meestal het weekend erna.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jente10 ma 3 okt 2011 - 4:41

Leuk! Gefeliciteerd! Very Happy Als er een jaar voorbij is, lijkt het echt snel voorbij te zijn gegaan. Dat had ik in ieder geval.

Mijn vriend en ik vinden het allebei om zulke dagen 'te vieren'. Wij hadden in juli 1 jaar en zijn toen een stuk gaan fietsen en hebben onderweg heerlijk gepicknickt in een bos. 's Avonds nog uit eten geweest wat ook heel leuk en gezellig was!

Fijn weekend in België! En succes met het bedenken/vinden van een cadeautje!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Possom ma 3 okt 2011 - 7:07

Gefeliciteerd!
Wij doen er wel altijd wat aan, meestal geven we elkaar cadeautjes en eten we wat lekkers (uit eten, bestellen of lekker zelf wat maken). Afgelopen keer waren we vijf jaar bij elkaar en hebben we best veel cadeautjes gegeven, ik vind dat ook wel iets om te vieren eigenlijk. Gelukkig vindt mn vriend dat ook smile
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Atelier Madame ma 3 okt 2011 - 10:27

Wij alweer bijna twee jaar! zijn met een naar lekker amsterdam in geweest im te shoppen en te winkelen. Gaan nu weer uit eten en weekend erna een nachtje weg!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marsy28 ma 3 okt 2011 - 11:44

Bij mijn ex, en ws straks ook bij mijn nieuwe vriend, maakte ik voor elk jaar een fotoboek met daarin de herinneringen van dat jaar. Ik heb er 6 gemaakt, ook al hebben we er nu niks meer aan. Bij ons eerste boek heb ik ook verteld hoe en waar we elkaar ontmoet hebben enzo. Het is even wat werk maar wel erg leuk als herinnering.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Caramba ma 3 okt 2011 - 18:30

Mijn vriend en ik doen eigenlijk niets bijzonders als we zoveel jaar samen zijn.
Het is nu alleen 2 keer voorgekomen dat wij met vakantie zijn als we zolang iets samen hebben.
Vorig jaar zaten wij in Frankrijk en dit jaar in Turkije. Die avond zijn we dan lekker uiteten geweest, maar dat hebben we beide vakanties standaard gedaan. Niets bijzonders eigenlijk. Het komt nu eenmaal zo uit. En het kan nu ook nog.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Rush ma 3 okt 2011 - 20:07

Marsy28 schreef:Bij mijn ex, en ws straks ook bij mijn nieuwe vriend, maakte ik voor elk jaar een fotoboek met daarin de herinneringen van dat jaar. Ik heb er 6 gemaakt, ook al hebben we er nu niks meer aan. Bij ons eerste boek heb ik ook verteld hoe en waar we elkaar ontmoet hebben enzo. Het is even wat werk maar wel erg leuk als herinnering.
Dan mogen wij nog heel wat foto`s maken haha. Heb nog geen eens een foto van ons samen :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Susan ma 3 okt 2011 - 20:49

Wij zijn dat weekend naar Berlijn geweest, was echt heel erg leuk, lekker met het vliegtuig en een leuk hotelletje op de Kurfürstendamm. Die maandag waren we echt een jaar samen, toen zijn we nog uit eten geweest bij het Prentenkabinet in Leiden, heel bijzonder en mooi restaurant.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  mzcharlotte ma 3 okt 2011 - 20:57

Wij waren in Frankrijk geloof ik, toen we een jaar samen waren. We doen nooit echt aan kado's of bloemen ofzo, we schreven wel vaak kaarten voor elkaar (nu wat minder). Ik weet zeker dat we dat toen hebben gedaan.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Joli86 wo 5 okt 2011 - 2:39

Bij 1 jaar heb ik als verassing een weekendje scheveningen geboekt.
Met 2, 3 en 4 jaar zijn we op dezelfde avond gaan uiteten.

Over 1,5 maand zijn we 5 jaar samen, ik hoop stiekem dat dit jaar mijn vriend s op zijn knietjes gaat... Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 2:43

Rush schreef:
Marsy28 schreef:Bij mijn ex, en ws straks ook bij mijn nieuwe vriend, maakte ik voor elk jaar een fotoboek met daarin de herinneringen van dat jaar. Ik heb er 6 gemaakt, ook al hebben we er nu niks meer aan. Bij ons eerste boek heb ik ook verteld hoe en waar we elkaar ontmoet hebben enzo. Het is even wat werk maar wel erg leuk als herinnering.
Dan mogen wij nog heel wat foto`s maken haha. Heb nog geen eens een foto van ons samen :P

Ik heb van de twee jaar dat we samen zijn ook maar nauwelijks foto's. Soms vind ik dat wel jammer, ik leg nooit iets vast.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: