Wasmand
+23
Atelier Madame
Sushi
Ilovethe90s
Ella
Sanne
Linnie1985
Ibbeltje
Highway
Pommes
Jeanette
Razz
GeKKiE
xxjojootjexx
Nyx
TukTuk
Zonneschijn
Aziraphale
silly-one
Mida4you
Zonnetje
Caroow
Linda
snowflakes
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wasmand
Atelier Madame schreef:Eigenlijk is het best een goed idee om 2 of meer wasmanden te hebben. Vet handig sorteren. Ik heb er maar 1tje en in het weekend ben ik altijd echt wel even beziger sorteren. Wij hebben er overigens 1 van curver.
Dat is het handige van een brede (zie plaatje wat ik postte ). Ik heb er maar 1 maar maak wel zeg maar hoopjes in de wasmand
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb 2 van deze 'containers' van de Xenos. Vind ze erg makkelijk. Er zit een deksel op en wieltjes. Heb ze nu al 3 jaar en ze zijn nog zo goed als nieuw.
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Ik heb zo'n soort mand als wasmand.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Atelier Madame schreef:Eigenlijk is het best een goed idee om 2 of meer wasmanden te hebben. Vet handig sorteren. Ik heb er maar 1tje en in het weekend ben ik altijd echt wel even beziger sorteren. Wij hebben er overigens 1 van curver.
Dat was ook precies de reden waarom ik er meer gekocht had Groen voor de handdoeken en ondergoed, grijs voor donkere kleding, roze voor gekleurde kleding en wit voor witte kleding.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een heel simpel, basic, plastic, lelijk wit geval. Zit wel een deksel bij, maar die gebruik ik nooit. Hij staat ook een tafeltje naast de wasmachine in de keuken en de theedoek hangt altijd over dat tafeltje om te drogen na gebruik. Hangt daardoor ook heel mooi deels voor de wasmand, dus toch niemand die hem ziet
Wij hebben er ook gewoon maar 1. Denk niet dat m'n vriend gaat onthouden welke was waarin moet, dus sorteren moet ik dan alsnog Daarnaast hebben wij met z'n tweeën niet zo heel veel was, dus die 5 minuutjes dat ik bezig ben met de juiste was in de machine doen..
Wij hebben er ook gewoon maar 1. Denk niet dat m'n vriend gaat onthouden welke was waarin moet, dus sorteren moet ik dan alsnog Daarnaast hebben wij met z'n tweeën niet zo heel veel was, dus die 5 minuutjes dat ik bezig ben met de juiste was in de machine doen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben er 3.
Degene die Zonnetje plaatste staat boven. Daarbij staat ook nog een wasmand van de Ikea waar we al het beddengoed in doen.
Beneden hebben we er nog eentje staan, maar daar kan ik geen plaatje van vinden. Ook een rieten iig.
Degene die Zonnetje plaatste staat boven. Daarbij staat ook nog een wasmand van de Ikea waar we al het beddengoed in doen.
Beneden hebben we er nog eentje staan, maar daar kan ik geen plaatje van vinden. Ook een rieten iig.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: