wasmand op poten
+5
Plien84
Pien
Sarah1985
Ibbeltje
duckie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
wasmand op poten
ik heb ooit ergens eens een wasmand gezien op pootjes... nu vraag ik me af, is dat handig dat je niet zo hoeft te bukken telkens, of juist niet? wij heeft em en waar heb je hem gekocht?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: wasmand op poten
Op pootjes? Oow trouwens heb wel gezien idd volgens mij met zo'n uitklapbare pootjes. Ik heb hem niet en heb ook niet het idee dat ik dat mis.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
die hadden wij maar vond het niks., Als ik de was ophang zet ik het vaak op de wasbak, of buiten op de tuintafel hoef ik ook niet zo te bukken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ja precies Sarah zo doe ik het ook hahah
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb er een tijd terug volgens mij 1 bij de action gezien. Maar wat onhandig en een gammele poten. Als ik een volle mand zou hebben met bont wasgoed zouden die poten het niet eens houden volgens mij!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
haha ik vind het ook klinken als een onzinnge uitvinding:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Hebben ze ook wel een bij Lidl gehad, wat een ondingen, mn moeder heeft er 1. Ik erger me er dood aan, en ik weet zeker als ze hem heeft staan en Y. zou zich erbijv aan optrekken dat dat ding dan ook zo nog in elkaar valt. Dus nee, ik zet het altijd op onze bureau boven.
Gast- Gast
Ik heb er 1 en vind het wel heel fijn. Ik hoef niet zover te bukken bij het ophangen en de poten lijken misschien gammel maar zijn het niet, het houdt prima met een volle wasmand. De mijne komt bij de lidl vandaan, daar zijn ze soms in de aanbieding en de wasmand kan je helemaal inklappen, dat vind ik ook er handig.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Mijn moeder heeft er ook een en wil niets anders meer. Ze heeft veel last van haar rug dus ze vindt het ideaal.. Zelf zet ik mijn wasmand altijd op de strijkplank en buiten op de tuintafel.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Binnen zet ik hem op bed neer (voor de lage dingen ga ik ook op bed zitten met ophangen zodat ik niet hoef te bukken), hang het wasrek vol en rij hem naar zijn eindbestemming.
Buiten zet ik de wasmand op een tafel neer.
Vooral als je de trap op moet lopen, lijken mij de pootjes in de weg zitten.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dat is ook zo, maar je kan ze inklappen dus dan is het geen probleem meer.Dennenappel schreef:Binnen zet ik hem op bed neer (voor de lage dingen ga ik ook op bed zitten met ophangen zodat ik niet hoef te bukken), hang het wasrek vol en rij hem naar zijn eindbestemming.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik wil best een wasmand op poten, mits hij dan ook zelf richting wasmachine loopt.
Gast- Gast
Met zo'n ding buk je nog steeds lijkt mij. Het lijkt me in de praktijk alles behalve fijn.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wil best een wasmand op poten, mits hij dan ook zelf richting wasmachine loopt.
Hahaha +1!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: