Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

+7
Zwerver
Lieke128
TGR
May
Lynn_
Zonnetje
InvisibleGirl23
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. - Pagina 2 Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  minoessepoes vr 25 feb 2011 - 0:09

Dat heb ik eigenlijk ook nooit gehad. Ik ben wel vaak van kapsel veranderd maar dat hing niet samen met een nieuwe periode in mijn leven.
Wel merk ik dat nu ik werk, ik de wat nettere kleding die ik op mijn werk draag ook in mijn vrije tijd vaker aan heb. En dat ik me wat volwassener ben gaan kleden, maar ja ik word natuurlijk ook ouder, maar ook omdat ik op mijn werk de jongste ben en dat niet echt wil uitstralen.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. - Pagina 2 Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:04

Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:
Jen_ schreef:
ABE schreef:Kleding en haarstijl doen me bijzonder weinig. Wanneer ik weer op gewicht ben en alles pas wat in mijn kast ligt, dan ben ik zelf ook een heel ander persoon.

Terwijl een ander kapsel + kleur bij jou echt wonderen zouden verrichten. Geheel los van je gewicht. Ja ik blijf het zeggen Very Happy
Volgens mij heeft ABE haar haren niet meer zo zwart tegenwoordig, maar ik kan het mis hebben.

Nee maar wel een andere harde kleur, knalrood, en volgensmij heeft die eigenwijzerd het daarna weer zwart gekleurd Very Happy

Haha! Ik denk, eens even kijken wat anderen te vertellen hebben, zie ik een discussie over mijn haarkleur. :P Nou ja, discussie is natuurlijk ook weer een groot woord. smile

Inmiddels is het al een maand niet meer knalrood en deze eigenwijzerd heeft haar haar ook niet zwart geverfd. smile Op dit moment ben ik Pipo qua kleuren in mijn haar. Het is vaal, kleurloos, kleurvol etc. :P De kleur die ik nu graag in mijn haar wil smeren is:

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. - Pagina 2 The-look

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:09

ABE schreef:
Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:
Jen_ schreef:
ABE schreef:Kleding en haarstijl doen me bijzonder weinig. Wanneer ik weer op gewicht ben en alles pas wat in mijn kast ligt, dan ben ik zelf ook een heel ander persoon.

Terwijl een ander kapsel + kleur bij jou echt wonderen zouden verrichten. Geheel los van je gewicht. Ja ik blijf het zeggen Very Happy
Volgens mij heeft ABE haar haren niet meer zo zwart tegenwoordig, maar ik kan het mis hebben.

Nee maar wel een andere harde kleur, knalrood, en volgensmij heeft die eigenwijzerd het daarna weer zwart gekleurd Very Happy

Haha! Ik denk, eens even kijken wat anderen te vertellen hebben, zie ik een discussie over mijn haarkleur. :P Nou ja, discussie is natuurlijk ook weer een groot woord. smile

Inmiddels is het al een maand niet meer knalrood en deze eigenwijzerd heeft haar haar ook niet zwart geverfd. smile Op dit moment ben ik Pipo qua kleuren in mijn haar. Het is vaal, kleurloos, kleurvol etc. :P De kleur die ik nu graag in mijn haar wil smeren is:

Ja die kleur is mooi ABE! Laar je het dan wel ff door een kapper doen? Mooie kleur, zal je goed staan denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 4:07

Jen_ schreef:
ABE schreef:
Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:
Jen_ schreef:

Ja die kleur is mooi ABE! Laar je het dan wel ff door een kapper doen? Mooie kleur, zal je goed staan denk ik.

Ik wilde het zelf gaan doen. Dit is 6 G van John Frieda. Kapper en ik gaan sinds het knalrode niet meer door één deur en dus moet ik op zoek naar een nieuwe kapper. Dat is wat moeilijk, aangezien ik meestal vasthoudt aan hetgeen dat ik ken. Komt tijd, komt er een nieuwe kapper. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 25 feb 2011 - 4:54

Hm ik herken het wel een beetje maar ik kom toch altijd weer terug op hetzelfde.

Qua kleding moet ik over een tijd echt wat gaan shoppen ( hekel aan!! ) want niks past meer. Over mijn haar twijfel ik al een tijdje. Blegh niks aan dat gedoe.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: