Nieuw kapsel
+3
_Muppit
Monte
Lavendel
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuw kapsel
Ik heb suf, sloom, futloos, saai haar en ben het zat. Ik wil best iets anders maar wat? Kort, lang, blond, krullen, meer laagjes, pony.. Wat zou leuk zijn? Iemand tips? Ik heb nu donkerbruin lang haar en het is helaas heel erg stijl waardoor het sloom valt.
Even een lelijke pasfoto voor het idee:
..
Ik heb het nu vaak zo (alleen alweer een heel stuk langer maar dat is ook saai )
..
Even een lelijke pasfoto voor het idee:
..
Ik heb het nu vaak zo (alleen alweer een heel stuk langer maar dat is ook saai )
..
Laatst aangepast door Lavendel op wo 1 feb 2012 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nieuw kapsel
Ik heb ook dat probleem. Ik heb lichter haar(qua kleur) en iets korter(omdat lang echt niets is voor mij) en meestal laat ik er laagjes inknippen. Maar als het langer wordt dan mijn schouders zijn die er weer uit en wordt het stijl en saai. Dus ik ben wel benieuwd naar reacties.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik denk dat een bob misschien wel leuk zou staan! Tot kaaklengte ofzo en eventueel schuin geknipt?
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Ik dacht dat jij wat meer een rode gloed in je haar had joh! Maar het is gewoon chocoladebruin! Mooi hoor!
Ik zou denk ik iets van een lange lok in je gezicht laten vallen. Geen pony, maar een wat langere lok. En dan de rest iets korter in een bob.
Ik zou denk ik iets van een lange lok in je gezicht laten vallen. Geen pony, maar een wat langere lok. En dan de rest iets korter in een bob.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik denk dat zoiets wel bij je staat;
(Maar dan in je eigen haarkleur)
Of een mooie wat langere bob? Ik zou in ieder geval niet je haar kleuren, want die is al super mooi!
Of een mooie wat langere bob? Ik zou in ieder geval niet je haar kleuren, want die is al super mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zo'n bob:
Dat het van voren wat schuiner loopt, maarja er gaat best wel een stuk af dan, ik weet niet of dat een optie is..
Dat het van voren wat schuiner loopt, maarja er gaat best wel een stuk af dan, ik weet niet of dat een optie is..
Gast- Gast
Ik zou alles op 1 lengte knippen net op de schouder en een middenscheiding dragen. Daar heb jij echt een perfect gezicht voor. Ik zou juist geen laagjes knippen, dat heb ik zelf ook gedaan en na een paar uur is mijn haar ingestort en hangt het er nog zieliger bij dan als alles netjes op 1 lengte geknipt is.
Je kunt volgens mij beter werken met wat je hebt dan naar iets toe werken wat er niet is
Je kunt volgens mij beter werken met wat je hebt dan naar iets toe werken wat er niet is
Gast- Gast
Kapsel wat punk'd voorstelt lijkt me erg leuk! Je hebt best vol haar. Mooie meid ben je ook.
Gast- Gast
Kapsel wat Punk'd voorstelt is leuk! Dat van Yasmin ook, maar wel erg kort, en dat moet je willen (ik heb het vorig jaar zo laten knippen, na 3 dagen had ik spijt en zat ik met een kort kapsel). Kapsels van Jeanette zijn ook leuk, maar ik denk niet geschikt voor jouw haar.
Geen pony nemen, eventueel een lok is wel leuk. Mooie meid ben je!
Geen pony nemen, eventueel een lok is wel leuk. Mooie meid ben je!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik zou het zeker niet te kort knippen want ik vind dit lange je goed staan.
Wel zou ik wat lagen in gezicht laten knippen, dat maakt de contouren van je gezicht zachter.
Wel zou ik wat lagen in gezicht laten knippen, dat maakt de contouren van je gezicht zachter.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Ik zou het zeker niet te kort knippen want ik vind dit lange je goed staan.
Mee eens! Geeft al een heel ander gezicht!
Thanks voor de hulp ladies! ik weet al wel dat ik niet meer korter met laagjes moet doen want dat staat heel truttig bij mij. Ik zat nu te denken aan zoiets:
Nu nog even durven Elke keer als ik het korter heb wil ik het weer lang en andersom haha. Alleen een leuk korter kapsel heb ik nog nooit gevonden omdat ik toen altijd de fout maakte toch laagjes te nemen dus dat doe ik sowieso niet weer.
Nu nog even durven Elke keer als ik het korter heb wil ik het weer lang en andersom haha. Alleen een leuk korter kapsel heb ik nog nooit gevonden omdat ik toen altijd de fout maakte toch laagjes te nemen dus dat doe ik sowieso niet weer.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik vind je haar eigenlijk wel leuk zo maar snap het probleem met het slappe haar. Dat heb ik ook, zit het een kwartiertje leuk en dan hangt het weer langs mijn gezicht. Ik vind het idee van punk'd wel een goeie!
Gast- Gast
Ken je die kapper 'La Rosa de Cuba'? Daar geven ze altijd heel fijn advies vind ik en ze nemen ook echt de tijd. Een paar vriendinnen van me hebben daar ook totaal iets anders laten doen met hun haar en ik vind het bij allemaal leuk!
Gast- Gast
Ja, ik ben ook nieuwsgierig!
Soortgelijke onderwerpen
» Ook ik zoek een nieuw kapsel
» Ik wil een nieuw kapsel!!
» Nieuw kapsel.
» Nieuw kapsel