Nieuw kapsel.
+11
Ugly Betty
Suus
xxDila
Eris
Zwerver
Jeanette
Pearly_maar
pitbullgup
Arwyn
Janelie
Toet
15 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Nieuw kapsel.
Ik heb zojuist een afsrpaak gemaakt bij de kapper.
Nu heb ik wel een kapsel in gedachte, maar ik ben benieuwd wat jullie vinden dus..
*weg*
Wat denken jullie?
Nu heb ik wel een kapsel in gedachte, maar ik ben benieuwd wat jullie vinden dus..
*weg*
Wat denken jullie?
Laatst aangepast door toetje_ op wo 1 dec 2010 - 23:58; in totaal 2 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Nieuw kapsel.
Oja, foto niet quoten a.u.b. haal hem zo weer weg.
Toet- Lady Post-a-lot
Super leuk kapsel! Ik denk dat het je wel leuk zal staan.. Ik zou het inderdaad wel ietsje langer laten
Laat je het resultaat ook nog zien.. tenminste als je er voor kiest om het zo te laten knippen haha.
Laat je het resultaat ook nog zien.. tenminste als je er voor kiest om het zo te laten knippen haha.
Gast- Gast
Ik ben meer fan van 'gewoon' lang haar, maar ik denk dat dit je wel zou staan. Je hebt hebt ongeveer dezelfde gezichtsvorm als degene met het kapsel. Succes!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Mooi meisje ben je!
Ik vind het kapsel ook leuk, denk dat dat je wel zou staan!
Ik vind het kapsel ook leuk, denk dat dat je wel zou staan!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Helemaal leuk! Ik zeg doen
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Janelie schreef:Ik ben meer fan van 'gewoon' lang haar, maar ik denk dat dit je wel zou staan. Je hebt hebt ongeveer dezelfde gezichtsvorm als degene met het kapsel. Succes!
Ik ga het ook nog moeilijk krijgen hoor, ben eigenlijk ook fan van lang haar.
Maar ik heb zulk rot haar, het is super dun en ik kan er echt niks mee. Als ik het net het geborsteld, zoals op de bovenste foto, zit het super mooi. Maar het gaat bij mij heel erg pieken, na een uur ziet het er niet meer uit.
Ook zit het altijd heel erg in de klit dus ik ben het nu gewoon zat
Toet- Lady Post-a-lot
Hmm je hebt wel heel mooi haar, dus ik twijfel, maar het kapsel dat je graag wilt vind ik ook heel mooi hoor! Het duurt alleen weer zooolang voordat je haar weer is aangegroeid, mocht je er spijt van hebben, dat je er wel goed over moet nadenken ga je 't doen?
Pearly_maar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 42
Registratiedatum : 30-11-10
Ja dat is ook waar ik over twijfel, ik heb m'n haar al eerder kort gehad en opzich groeit het best snel aan..
Ik denk wel dat ik het ga doen, ik twijfel hier al zo lang over. Ik ben zon schijterd wat haar betreft, ik heb het ook nog nooit geverft o.i.d.
En.. ik heb de afsrpaak al gemaakt, voor puntjes knippen ga ik altijd naar een thuiskapster, maar nu heb ik een afspraak gemaakt bij een vrij dure kapsalon, samen met mijn zus. Zonde om dan alleen puntjes te laten knippen.
Dus ikdenk.. dat ik het gewoon ga doen!
Ik denk wel dat ik het ga doen, ik twijfel hier al zo lang over. Ik ben zon schijterd wat haar betreft, ik heb het ook nog nooit geverft o.i.d.
En.. ik heb de afsrpaak al gemaakt, voor puntjes knippen ga ik altijd naar een thuiskapster, maar nu heb ik een afspraak gemaakt bij een vrij dure kapsalon, samen met mijn zus. Zonde om dan alleen puntjes te laten knippen.
Dus ik
Toet- Lady Post-a-lot
Echt een mooi kapsel en het zal je ook zeker goed staan! Gewoon doen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik zou dat model doen of iets anders... Als je dat kapsel net iets langer gaat dragen is het het net niet zeg maar.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Ja dat is ook waar ik over twijfel, ik heb m'n haar al eerder kort gehad en opzich groeit het best snel aan..
Dus ikdenk.. dat ik het gewoon ga doen!
Leuk joh! Voor wanneer heb je een afspraak? Laat je dan nog een na-foto zien, van het resultaat? Ben erg benieuwd..
Pearly_maar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 42
Registratiedatum : 30-11-10
Gewoon doen, ik ben ook van jou lengte naar een bobline gegaan en daarna nog korter. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik laat me haar nu wel weer groeien en zit nu wel even in een vervelende periode maar het is even kwestie van doorzetten. Ik denk dat jou een stuk volwassener maakt en je koppie gaat er veel meer uitpsringen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Mijn afsrpaak staat voor donderdag, ik zal daarna een foto laten zien!
Toet- Lady Post-a-lot
Nou het is eraf hoor! Ik ga straks een foto maken.
Toet- Lady Post-a-lot
Ben benieuwd hoe het geworden is.
Ben je er zelf blij mee?
Ben je er zelf blij mee?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben benieuwd! Bevalt het?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Woooooeh! Spannend!! Ben heeeel benieuwd
Zwerver- Ratel
Haha wat leuk al die reacties!
Sorry de foto komt morgen, ik heb net gewerkt dus het zit nu niet echt charmant.
Ik ben er wel blij mee, het is gelukkig niet super kort, al had het misschien best iets korter gemogen.. maar de stap was zo groot! Dus dat is iets voor de volgende keer.
Het is wel veel werk, voorheen deed ik niks aan mijn haar, ja borstelen dan. Nu moet ik het voor het goeie wel fohnen, in model brengen, haarlak er in enz.
Sorry de foto komt morgen, ik heb net gewerkt dus het zit nu niet echt charmant.
Ik ben er wel blij mee, het is gelukkig niet super kort, al had het misschien best iets korter gemogen.. maar de stap was zo groot! Dus dat is iets voor de volgende keer.
Het is wel veel werk, voorheen deed ik niks aan mijn haar, ja borstelen dan. Nu moet ik het voor het goeie wel fohnen, in model brengen, haarlak er in enz.
Toet- Lady Post-a-lot
Aaaaaawh
Ik wacht al de hele tijd tot je reageert
Ik wacht al de hele tijd tot je reageert
Zwerver- Ratel
Haha het kan echt niet, zou een schande voor t forum zijn
Bovendien lig ik lekker op de bank onder een fleece deken zonder camera binnen handbereik en ik heb eeeecht geen zin om op te staan :face:
Bovendien lig ik lekker op de bank onder een fleece deken zonder camera binnen handbereik en ik heb eeeecht geen zin om op te staan :face:
Toet- Lady Post-a-lot
Nou voor uit!
Morgen wel foto hea!
Morgen wel foto hea!
Zwerver- Ratel