Vanaf welke leeftijd is ballorig leuk?
+5
Balloon
SarahKey
Manderijn
Jasmine
Jezzie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vanaf welke leeftijd is ballorig leuk?
Ballorig zit hier heel dicht bij.
Ik vroeg me af vanaf welke leeftijd dit leuk is voor kindjes.
Is het leuk als een kindje alleen kan kruipen? Of moet het kunnen lopen?
Ik vroeg me af vanaf welke leeftijd dit leuk is voor kindjes.
Is het leuk als een kindje alleen kan kruipen? Of moet het kunnen lopen?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Vanaf welke leeftijd is ballorig leuk?
Wij gaan wel eens naar Ballorig in W.ijhe. Het peutergedeelte is daar enorm groot, waardoor er ook voor de hele kleintjes ruimte is. Ik denk dat het zeker wel leuk is als kindjes alleen nog maar kunnen kruipen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Als ze kunnen kruipen is dat wel al leuk hoor!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Okee, dan kunnen we daar in de zomervakantie wel eens heen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wij zijn voor het eerst gegaan toen S ook nog niet los liep, al liep hij thuis al wel wat stapjes los. Hij was net een paar weken ervoor 1 geworden.
En hij heeft zich er prima vermaakt. Dus ik vind dat het best ook kan voor kindjes die goed kunnen kruipen.
En hij heeft zich er prima vermaakt. Dus ik vind dat het best ook kan voor kindjes die goed kunnen kruipen.
Jasmine, woon jij ook dicht bij Zwo.lle?
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Ik denk dat het best leuk is als ze goed kan kruipen. Je kan haar sowieso een keer in de ballenbak zetten of een keer samen van de glijbaan. Voordeel is dat je nog niet voor haar hoeft te betalen dus als het niet wat is ben je zo weg.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het dus totaal niet handig met onze zoon. Hij wil altijd in toestellen waar je pas in mag vanaf 4 jaar (dus echt klimtoestellen en ballenbakken).
Ik denk dat als we waren geweest toen hij kon kruipen dat het wel goed ging en hij in het gedeelte tot 4 jaar zou blijven maar nu werkt dat dus niet meer.
Ik denk dat als we waren geweest toen hij kon kruipen dat het wel goed ging en hij in het gedeelte tot 4 jaar zou blijven maar nu werkt dat dus niet meer.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor; is het bij jullie niet helemaal gescheiden dan?
In Amsterdam is het gedeelte voor grotere kindjes boven en voor kleintjes beneden. Ze kunnen er dus niet zomaar heen, ik vind het ideaal!
In Amsterdam is het gedeelte voor grotere kindjes boven en voor kleintjes beneden. Ze kunnen er dus niet zomaar heen, ik vind het ideaal!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind het leuk vanaf het moment dat ze een beetje kunnen klimmen en klauteren. Wij zijn voor het eerst geweest toen ze bijna één was en die leeftijd was wel geschikt.
Gast- Gast
aimee, waar ik ben geweest is het inderdaad niet gescheiden, het zit in dezelfde ruimte en als hij er dus uit klimt kan hij zo het andere gedeelte in (enorm irritant vind ik het)
Floor- Ratel
Balloon: ik woon tussen H.arderwijk en A.mersfoort. Heb vroeger wel altijd in de buurt van Zwolle gewoond.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik ging er heen toen mijn zoon rond kroop en zich op kon trekken en zo kon lopen, zo rond 1 jaar was hij geloof ik.
Mijn zoon wilt ook wel naar het grote gedeelte, ik ga dan met hem mee. Jaja, ik kruip er gewoon achteraan, prachtig vind hij dat! Maar niet heel de tijd hoor, gewoon een kwartier en dan weer naar het peuter gedeelte en dan later nog eens naar het grote gedeelte.
In het begin vond ik het ook onhandig, hij wil zijn zus achterna, maar ik heb het dus zo opgelost.
Lijkt me wel handig als het gescheiden is, maar anderzijds niet, want ik heb 1 kind dat in het kleine deel speelt en de ander in het grote deel, niet zo leuk voor mijn oudste als ik niet vlakbij ben.
Mijn zoon wilt ook wel naar het grote gedeelte, ik ga dan met hem mee. Jaja, ik kruip er gewoon achteraan, prachtig vind hij dat! Maar niet heel de tijd hoor, gewoon een kwartier en dan weer naar het peuter gedeelte en dan later nog eens naar het grote gedeelte.
In het begin vond ik het ook onhandig, hij wil zijn zus achterna, maar ik heb het dus zo opgelost.
Lijkt me wel handig als het gescheiden is, maar anderzijds niet, want ik heb 1 kind dat in het kleine deel speelt en de ander in het grote deel, niet zo leuk voor mijn oudste als ik niet vlakbij ben.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Floor schreef:Ik vind het dus totaal niet handig met onze zoon. Hij wil altijd in toestellen waar je pas in mag vanaf 4 jaar (dus echt klimtoestellen en ballenbakken).
Wij kruipen gewoon mee S mag bepalen waar hij heen wil en 1 van ons volgt. Nu is in Den Helder wel alles netjes gescheiden, maar het toestel wat in het peutergedeelte staat kunnen wij niet helemaal mee in. Dus dan maar bij de grote kinderen kant.
Oke. Ik kruip dus niet mee in de toestellen. Misschien dat mijn man dat zou doen maar ik kan het niet. Gelukkig komen we dus nooit bij zo'n speeltuin dus hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Floor- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Step leuk vanaf welke leeftijd?
» Vanaf welke leeftijd tv kijken?
» vanaf welke leeftijd?
» Vanaf welke leeftijd....
» vanaf welke leeftijd een trampoline
» Vanaf welke leeftijd tv kijken?
» vanaf welke leeftijd?