Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini's voor vollere vrouwen

+6
Melis_je
loura
Sushi
madam
Jeanette
Reva
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bikini's voor vollere vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Bikini's voor vollere vrouwen

Bericht  Exogenesis di 21 mei 2013 - 5:59

Ah, ik dacht eerst: dat is misschien wel wat voor m'n dikke tieten, maar mijn vetprobleem is slechts plaatselijk, dus hier heb ik voor mezelf niet zoveel aan. Maar wat een leuke site en wat een heerlijke vrouwen! Lekker vrolijk! Ik vind die galaxy-achtige badpakken/bikini's zo leuk!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini's voor vollere vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Bikini's voor vollere vrouwen

Bericht  Punk'd di 21 mei 2013 - 6:21

Exogenesis schreef:Ah, ik dacht eerst: dat is misschien wel wat voor m'n dikke tieten, maar mijn vetprobleem is slechts plaatselijk, dus hier heb ik voor mezelf niet zoveel aan. Maar wat een leuke site en wat een heerlijke vrouwen! Lekker vrolijk! Ik vind die galaxy-achtige badpakken/bikini's zo leuk!

Ik ook! Net als Tropical bikini's. En dan met een verstopt vogeltje erop ofzo Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini's voor vollere vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Bikini's voor vollere vrouwen

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 6:22

Melis_je schreef:
Rood schreef:Leukkk!

Kutje, ik moet ook nog een bikini/badpak kopen. Voor Barca. Instant depression. Neutral

Die met die polkadot! Echt wat voor jou. Ook in kleinere maten. Met roze of rode slippertjes en badlaken, hartstikke leuk.
Jaaaa die is echt superleuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini's voor vollere vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Bikini's voor vollere vrouwen

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 6:29

Oh help, ik dacht even dat je een grapje maakte, maar je bent serieus! Ik vind ze verschrikkelijk, die broekjes... Alleen dat bovenstukje in het fluor-roze vind ik leuk.

Heb het dan over de link in de OP.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini's voor vollere vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Bikini's voor vollere vrouwen

Bericht  Arwyn di 21 mei 2013 - 6:43

Die badpakken vind ik best leuk, maar die bikini's.. Nee..

Ik vind het trouwens echt stom dat sommige badpakken zo duur zijn.. Bikini's voor vollere vrouwen - Pagina 2 1270000679
Zie genoeg leuke, maar ik ga echt geen 100,-+ betalen voor een badpak dat ik misschien 5 keer per jaar draag.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini's voor vollere vrouwen - Pagina 2 Empty Re: Bikini's voor vollere vrouwen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum