Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Outfitjes voor een vollere lichaam...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Empty Outfitjes voor een vollere lichaam...

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:09

Zie net in een ander topic dat Punke'd het heerlijk vind om outfitjes te kiezen. Wellicht dat zij, en anderen, het leuk vinden om dingen in elkaar te frutselen voor meiden met maat 40/42 (lengte zeer klein)? smile

Och ja, en kan er ook wat in terugkomen met cognac kleurige laarsjes? angel angel angel

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Empty Re: Outfitjes voor een vollere lichaam...

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:12

shit ik moet net mijn computer verlaten voor mijn vriend haha.. (we hebben er op het moment maar 1 :P ) maar morgen na m'n werk ga ik kijken Very Happy.. dus als je nog even kunt wachten haha.

Gast
Gast

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Empty Re: Outfitjes voor een vollere lichaam...

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:13

Ik heb de tijd! Very Happy Tot morgen, ben benieuwd! Wink

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 9 sep 2011 - 22:18

Ik doe ook een poging!

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Lookk1

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Lookk2

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Lookk3

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Lookk4
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zininzon vr 9 sep 2011 - 22:33

Ik ben ook benieuwd...
Alleen de H&M, daar pas ik niet echt in. Heb maat 42/44 en ben 1.80. Als de kleding niet te strak zit, dan is het meestal wel te kort of passen m'n borsten er niet in.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:21

Dat jurkje is leuk!!! Die gaat gelijk mijn shoppingbag in! Very Happy

Edit; Waar vind ik hem? nerd

Edit2; Gevonden! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:33

Zininzon schreef:Ik ben ook benieuwd...
Alleen de H&M, daar pas ik niet echt in. Heb maat 42/44 en ben 1.80. Als de kleding niet te strak zit, dan is het meestal wel te kort of passen m'n borsten er niet in.

Dat ligt dan ook aan je bouw en de kleding die je daar past denk ik, want ik heb ook maat 42/44 en ben langer dan 1.80m en heb grote borsten, maar ik kan ontzettend goed slagen bij de H&M, en dan niet eens bij BIB (Big is beautiful).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:40

Kom ik even weer met mijn onkunde....

Past dit bij het jurkje?

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Blazer

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:43

Pippa schreef:

Dat ligt dan ook aan je bouw en de kleding die je daar past denk ik, want ik heb ook maat 42/44 en ben langer dan 1.80m en heb grote borsten, maar ik kan ontzettend goed slagen bij de H&M, en dan niet eens bij BIB (Big is beautiful).

Idd, ik ben 1.85 en H&M is mijn favo winkel! (Naast Esprit) Ik heb alleen wel maat 40/42.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:43

Ik vind dat net niet mooi qua kleur erbij, omdat de armstukken ook weer anders zijn qua kleur dan het jurkje.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:46

Pippa schreef:Ik vind dat net niet mooi qua kleur erbij, omdat de armstukken ook weer anders zijn qua kleur dan het jurkje.

Dat dacht ik al. smile

Echt ik word gek van het feit dat ik niet kan combineren. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:49

Maura schreef:
Pippa schreef:Ik vind dat net niet mooi qua kleur erbij, omdat de armstukken ook weer anders zijn qua kleur dan het jurkje.

Dat dacht ik al. smile

Hebben ze die blazer niet in het zwart? Dat kan er wel erg goed bij!

Gast
Gast

Bericht  Zininzon vr 9 sep 2011 - 23:55

Pippa schreef:

Wat dan??? :shock: Hahah
Het ligt ook wel aan mijn kledingsmaak, denk ik. Ik vind veel kleding daar truttig (ik ben meer het stoerdere/sportieve type). De kleuren die nu bij H&M hangen, vind ik ook niet echt leuk. Ik ben meer van de hardere kleuren en dan met name blauw en paars.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:56

Pippa schreef:
Maura schreef:

Dat dacht ik al. smile

Hebben ze die blazer niet in het zwart? Dat kan er wel erg goed bij!

Ja, die hebben ze wel. Passen mijn cognac kleurige laarsjes erbij of toch liever zwarte laarsjes?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 0:03

Ik zou voor zwart gaan. Maar je zou het jurkje moeten aanhebben qua kleur, en dan kijken of de schoenen kunnen, ik denk het niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 0:06

Trouwens; Ik wil me wel even verantwoorden i.v.m. mijn ticker. Ik ben aan het afvallen. En dat zet ik ook absoluut door. Maar de afgelopen week heb ik vijf werkdagen in ongeveer hetzelfde gelopen. Een spijkerrokje, legging, minnetonka's, zwart shirt, vest. Wel continu schoon, maar wel hetzelfde. Omdat ik in mijn nieuwe functie vaak tegen hogerhand aanloop, lijkt het mij handig om wat meer kleding in mijn nu nog maat te hebben, dan wat ik nu heb. Het staat ook wat serieuser natuurlijk. Dus ik moet mijn eigen wil, geen kleding van mijn maat veelvuldig in mijn kast hebben, aan de kant zetten en verder denken. En ik heb bedacht dat de spullen die ik nu koop over een half jaar nog steeds in de mode zijn en ze dan alsnog kan verkopen. Als ze in zeer goede staat zijn natuurlijk. smile

Dit is denk ik beter?

Outfitjes voor een vollere lichaam...  Setje

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 0:07

Ja, dat vind ik mooi! Al vind ik zulke schoenen niet mooi, omdat het jurkje dan vrij kort overkomt, maar dat is meer kwestie van smaak Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 0:47

Dank je wel, Pippa!

Ik ben zojuist mijn blauwe blazer misgelopen. Dus vanavond om 00.00u zit ik als eerste online om deze alsnog te scoren. Hij was gewoon binnen no time uitverkocht. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Saxy za 10 sep 2011 - 1:06

Dat jurkje vind ik ook super leuk!
Alleen ik mag niets meer kopen van mezelf.... ben donderdagavond op de koopavond behoorlijk los gegaan Embarassed
Als je het hebt Maura, krijgen we dan een 'eindresultaat-foto' ? :-)
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Jeanette za 10 sep 2011 - 1:41

Maura schreef:Dank je wel, Pippa!

Ik ben zojuist mijn blauwe blazer misgelopen. Dus vanavond om 00.00u zit ik als eerste online om deze alsnog te scoren. Hij was gewoon binnen no time uitverkocht. :shock:

Helaas wordt alles rond 06.00 uur bij gevuld. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 1:49

Jeanette schreef:
Maura schreef:Dank je wel, Pippa!

Helaas wordt alles rond 06.00 uur bij gevuld. Wink

Dan ben ik maandag heel erg vroeg wakker. :P Morgen gaat niet lukken haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 1:56

Saxy schreef:Dat jurkje vind ik ook super leuk!
Alleen ik mag niets meer kopen van mezelf.... ben donderdagavond op de koopavond behoorlijk los gegaan Embarassed
Als je het hebt Maura, krijgen we dan een 'eindresultaat-foto' ? :-)

Ik moet eerst mijn passpiegel ophangen haha. Maar ik doe mijn best. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: