Vraag mbt zwemshorts voor vrouwen.
+7
Caroow
Rush
marjoleinnn
Arwyn
Monte
Middleme
TukTuk
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag mbt zwemshorts voor vrouwen.
Vandaag heb ik er nl zo een gekocht, maar er zit niet zo gaasbinnen broekje in zoals die bij de mannen. Hoort het dan dat je er een strakke zwembroek onder moet dragen?
Gast- Gast
Re: Vraag mbt zwemshorts voor vrouwen.
Ja ik had hem altijd gewoon over mijn bikini.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij bestaan ze op die manier voor vrouwen niet eens! Ik deed het ook oer mn bikini..
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
+1 ik heb die nog nooit gezien voor vrouwen, dus zal wel niet bestaan. Ik doe altijd mijn bikinibroekje eronderMiddleme schreef:Volgens mij bestaan ze op die manier voor vrouwen niet eens! Ik deed het ook oer mn bikini..
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
A sexy Volgens mij draag je die inderdaad over je bikini broekje.
Gast- Gast
Klopt maar als ik een stuk over het strand ga lopen voel ik me toch wat prettiger in een short, helaasMama_van2 schreef:A sexy Volgens mij draag je die inderdaad over je bikini broekje.
Monte- Ratel
Volgens mij draagt zelf het overgrote deel van de mannen ook nog een boxer onder hun zwembroek. Zeker de jongere categorie. Ik zie altijd genoeg bjorn borgjes boven de zwembroeken uitkomen op het strand
Gast- Gast
Volgens mij wil je als vrouw ook helemaal niet zo'n gaasbroekje er in hebben..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja dat vind ik toch zo raar. Die doen gewoon een katoenen ''onderbroek'' onder hun zwemshort. Dat droogt toch voor geen meter? En voelt ook nog eens heel zwaar als het nat is.Punk'd schreef:Volgens mij draagt zelf het overgrote deel van de mannen ook nog een boxer onder hun zwembroek. Zeker de jongere categorie. Ik zie altijd genoeg bjorn borgjes boven de zwembroeken uitkomen op het strand
Monte- Ratel
Maar het is stoerrrrr!!!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Volgens mij wil je als vrouw ook helemaal niet zo'n gaasbroekje er in hebben..
Nou een anders soort van binnenbroekje mag ook. Oke dus gewoon over mijn bikinibroekje doen, dan weet ik dat. Bedankt allen!
Gast- Gast
Monte schreef:Ja dat vind ik toch zo raar. Die doen gewoon een katoenen ''onderbroek'' onder hun zwemshort. Dat droogt toch voor geen meter? En voelt ook nog eens heel zwaar als het nat is.Punk'd schreef:Volgens mij draagt zelf het overgrote deel van de mannen ook nog een boxer onder hun zwembroek. Zeker de jongere categorie. Ik zie altijd genoeg bjorn borgjes boven de zwembroeken uitkomen op het strand
Dus een echte onderbroek eronder. Misschien hebben ze er een van zo gladde stof ala bikini/zwembroekstof wat gauw droogt eronder aan.
Mijn man zei ook al dat jongens vaak zo wielrennersbroekje eronder doen, dat zie je ook bij voetballers oa.
Gast- Gast
Oh ja ik zie nu op internet dat je ook precies die boxers/onderbroeken in een zwemstofje hebt. Maar ze zien er precies hetzelfde uit als de katoenen. Dat maakt het al een stuk minder ergCaribbeanlover schreef:Monte schreef:Ja dat vind ik toch zo raar. Die doen gewoon een katoenen ''onderbroek'' onder hun zwemshort. Dat droogt toch voor geen meter? En voelt ook nog eens heel zwaar als het nat is.Punk'd schreef:Volgens mij draagt zelf het overgrote deel van de mannen ook nog een boxer onder hun zwembroek. Zeker de jongere categorie. Ik zie altijd genoeg bjorn borgjes boven de zwembroeken uitkomen op het strand
Dus een echte onderbroek eronder. Misschien hebben ze er een van zo gladde stof ala bikini/zwembroekstof wat gauw droogt eronder aan.
Mijn man zei ook al dat jongens vaak zo wielrennersbroekje eronder doen, dat zie je ook bij voetballers oa.
Monte- Ratel
Maar ook heel veel jongens doen er echt gewoon de katoenen boxers onder hoor!!
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ja, gewoon normale boxers idd. M`n vriend heeft er niks onder, dat vind ik pas raarmarjoleinnn schreef:Maar ook heel veel jongens doen er echt gewoon de katoenen boxers onder hoor!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn vriend heeft bij elke zwembroek een bijpassende boxer
Maar, dat gaas, dat zit toch voor geen meter? Ik zou als ik een short zou aanhebben gewoon mijn bikini eronder doen!
Maar, dat gaas, dat zit toch voor geen meter? Ik zou als ik een short zou aanhebben gewoon mijn bikini eronder doen!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Mijn vriend heeft bij elke zwembroek een bijpassende boxer
+1 Dat gaas is voor mannen toch alleen maar dat het allemaal op z'n plek blijft zitten, dus het lijkt me niet dat vrouwen dat nodig hebben
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Rush schreef:Ja, gewoon normale boxers idd. M`n vriend heeft er niks onder, dat vind ik pas raarmarjoleinnn schreef:Maar ook heel veel jongens doen er echt gewoon de katoenen boxers onder hoor!!
Mijn vriend draagt er ook niks onder, maar dat vind ik juist normaal. Die boxershort randjes erboven vind ik maar raar, is naar mijn idee vooral om stoer te doen. Ik draag ook geen string onder mijn bikini, dat vind ik eigenlijk hetzelfde als dat mijn vriend dus niks onder zijn zwembroek draagt.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Rush schreef:Ja, gewoon normale boxers idd. M`n vriend heeft er niks onder, dat vind ik pas raarmarjoleinnn schreef:Maar ook heel veel jongens doen er echt gewoon de katoenen boxers onder hoor!!
Mijn vriend draagt er ook niks onder, maar dat vind ik juist normaal. Die boxershort randjes erboven vind ik maar raar, is naar mijn idee vooral om stoer te doen. Ik draag ook geen string onder mijn bikini, dat vind ik eigenlijk hetzelfde als dat mijn vriend dus niks onder zijn zwembroek draagt.
Het schijnt dat zo'n netje schuurt en daarom doen ze (mijn man tenminste) er een boxer onder.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik heb wel mannenzwembroeken als korte broek gebruikt toen ik in het zwembad werkte, en dat netje knipte ik er dan helemaal uit, dat wil je niet hoor..Zit echt voor geen meter.
Mijn vriend draagt er een ballenknijper zwembroek onder zijn lange zwembroek. "vroeger" 10 jr geleden deed iedereen dat....
Mijn vriend draagt er een ballenknijper zwembroek onder zijn lange zwembroek. "vroeger" 10 jr geleden deed iedereen dat....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ja, daar draag je inderdaad je bikinibroekje onder.
Maar waarom wil je dat eigenlijk dragen? Ik vind ze bij vrouwen zelden tot nooit flatteus.
Maar waarom wil je dat eigenlijk dragen? Ik vind ze bij vrouwen zelden tot nooit flatteus.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Bikini's voor vollere vrouwen
» Leuke films voor mannen én vrouwen?
» Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop
» Handleiding Voor Zwangere Vrouwen (Herkenbaar en grappig)
» Bikini's voor vollere vrouwen
» Leuke films voor mannen én vrouwen?
» Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop
» Handleiding Voor Zwangere Vrouwen (Herkenbaar en grappig)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: