Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen bij een gekneusd stuitje??

+12
Jerry
Sorella
Sarah1985
Tyrael
Saga
sterremaan
meisje
Toet
Elliot
Snoopy
Lejow
Vanilla Queen
16 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen bij een gekneusd stuitje??  Empty Wat te doen bij een gekneusd stuitje??

Bericht  Vanilla Queen ma 20 mei 2013 - 12:54

Nou ik geloof dat ik mijn stuitje gekneusd heb, al dan niet gebroken Wat te doen bij een gekneusd stuitje??  1270000679
Ik ben kei hard op mijn kont gevallen toen ik uitgleed op het gras door mijn eigen hond die in volle vaart kwam aanrennen. BAM!
De val was hilarisch (incl. grijpen in de lucht), de uitwerking dus iets minder. Ik had nergens last van tot een uur na de val.

Ik kan redelijk rechtop zitten, achterover zitten is waardeloos. Opstaan is een hel en gáán zitten is ook lastig.
Om over windjes laten maar niet te spreken silent
Er komt dan zo'n stekende drukkende pijn daar.
Lopen gaat prima, voelt beurs alsof je op een blauwe plek drukt, maar het is te doen.
Ik lig nu heel saai vooral op mijn zij al 2 dagen een beetje tv te kijken, en om mezelf soepel te houden / niet stijf te worden, loop ik buiten rondjes met de aanstichter van dit probleempje.

Iemand ooit wel eens een gekneusd stuitje gehad?
Tips?
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen bij een gekneusd stuitje??  Empty Re: Wat te doen bij een gekneusd stuitje??

Bericht  Lejow ma 20 mei 2013 - 15:20

Oef, wat vervelend. Het herstel schijnt heel heeel lang te duren Sad.
Misschien helpt zon donut kussen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Wat te doen bij een gekneusd stuitje??  Empty Re: Wat te doen bij een gekneusd stuitje??

Bericht  Snoopy ma 20 mei 2013 - 17:51

Helaas is er niet zoveel aan te doen. Is bij mij ook gebeurd, enkele weken flink last gehad, daarna werd het minder. Maar jaren later kan ik nog steeds niet te lang zitten, vliegtuig is een hel.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 18:05

Op een zwembadje zitten schijnt te helpen..

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 20 mei 2013 - 19:23

Oh bah dat is echt heel naar! Mijn moeder heeft haar stuitje gebroken tijdens de bevalling van mijn zus en daar heeft ze nog steeds last van (mijn zus is nu bijna 27). Op een zwembadje zitten helpt goed omdat je het dan ontlast, maar verder is er weinig aan te doen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 19:34

Er is niks aan te doen. Ik ben een paar jaar geleden van de trap gevallen op mijn stuitje en dat heeft zeker 3 maanden pijn gedaan. Echt klote gewoon!

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 20 mei 2013 - 19:51

Oh dat is echt vervelend! Ik heb mijn stuitje een keer gekneusd en het heeft 7-8 maanden geduurd voordat het over was. Succes.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  meisje ma 20 mei 2013 - 20:03

Hier ook een gekneusd stuitje gehad.
Maanden heb ik er pijn aan gehad.
Heb ook zo'n zwemband gehaald en de eerste paar weken op gezeten.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Vanilla Queen ma 20 mei 2013 - 22:32

Ohjee Wat te doen bij een gekneusd stuitje??  394967
het is duidelijk ik ga even een zwembandje halen.

Bedankt voor de reacties :-)
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  sterremaan ma 20 mei 2013 - 22:54

Ooh he bah jeetje Vanilla, Je kunt er ook zo'n speciale ring voor huren bij de thuiszorg winkel.
Want ontlasten in het beste wat je kunt doen. En zorgen dat je op andere plekken geen problemen krijgt
Heel erg veel sterkte,

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Saga ma 20 mei 2013 - 23:03

Inderdaad op een zwembandje zitten, meer is er geloof ik niet aan te doen.
Ik heb er ook maanden last van gehad. Heel veel sterkte ermee!
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Tyrael di 21 mei 2013 - 21:02

Ik heb mijn stuitje een jaar of 15 geleden gebroken met schaatsen en ik heb echt een paar maanden flink last gehad met alles (lopen, zitten, liggen). Niet te lang achter elkaar op je kont zitten en idd een donut kussentje oid gebruiken. Tegenwoordig voel ik het trouwens nog, als ik lang gezeten heb of op een harde stoel zit omdat ie schijnbaar ook meer uitsteekt dan "gewone" stuitjes laughcry
Beterschap ermee!
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Sarah1985 di 21 mei 2013 - 22:44

ah dat is pijnlijk. inderdaad zwembandje halen. Ik ben jaren geleden gevallen erop en wou dat ik die tip toen gehad had.
Nadat ik een auto ongeluk heb gehad weer veel last van mijn stuitje. Ik kan nu niet lang op een gewone stoel zitten of lang in de auto zitten. Als we ver weg gaan zit ik vaak op een zwembandje in de auto

sterkte ermee

Laatst aangepast door Sarah1985 op di 21 mei 2013 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Vanilla Queen di 21 mei 2013 - 22:50

Nou ik heb een prachtige nijntje zwembandje gehaald Wat te doen bij een gekneusd stuitje??  394967 hopelijk gaat het nu snel de betere kant op.

Wat ik dus begrijp is dat het heel lang duurt (of kan duren) voordat je weer pijnvrij bent.

Stomme stuitjes! Wat te doen bij een gekneusd stuitje??  3079029344
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Sorella wo 22 mei 2013 - 8:46

Ik heb m'n stuitje eens gekneusd na een val van mijn paard. Ik heb ook wekenlang last gehad van bukken en zitten. En niezen/hoesten was ook heel pijnlijk Wat te doen bij een gekneusd stuitje??  394967 Sterkte!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jerry wo 22 mei 2013 - 9:38

1e jaar middelbare school op mn stuitje gevallen en héél veel pijn gehad, nu soms nog last van als ik verkeerd zit: ben nu 26... silent
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  lente wo 22 mei 2013 - 17:08

Een jaar of 10 geleden ben ik ook eens hard gevallen en heb toen ruim een half jaar last van m'n stuitje gehad.
Nu heb ik er sinds m'n bevalling weer last van, waarschijnlijk is ie verschoven oid. De gyn zegt dat dat lang kan duren...
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Mida4you wo 22 mei 2013 - 18:46

Ik heb helaas geen tips voor je en ik wens je er wel veel sterkte mee. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben in 2005hard op mijn stuitje gevallen tijdens het skien. Ik heb er tot op de dag van vandaag nog last van. Dat is voornamelijk met lange autoritten, verkeerd zitten en niezen... toen het gebeurde heb ik veel gelegen en dat verlichtte de pijn een beetje
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Aziraphale wo 22 mei 2013 - 20:06

Mijn stuitje is 15 jaar geleden een keer gebroken geweest en het blijft nu, bijna 15 jaar later, alsnog heel erg gevoelig. Echt irritant. Veel sterkte ermee!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Liadan do 23 mei 2013 - 5:38

Ik heb geen gekneusd of gebroken stuitje, maar wel opeens last van mijn stuitje gekregen vanaf vorig jaar juni. De eerste maanden had ik er heel veel last van, zitten ging niet makkelijk, ik hing schuin op 1 bil. En fietsen was een ramp, dat kon ik gewoon niet meer, deed teveel pijn.
Ik heb er inmiddels een stuk minder last van maar het blijft gevoelig. Fietsen kan ik inmiddels weer met een speciaal zadel gelukkig, gewoon zadel gaat nog niet.
Ik hoop dat het bij jou snel beter gaat, sterkte!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: