Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gekneust stuitje

5 plaatsers

Ga naar beneden

gekneust stuitje Empty gekneust stuitje

Bericht  Clapperdie di 3 apr 2012 - 22:39

Hallo dames,

Ik heb tijdens de bevalling mijn stuitje gekneust. De 1e week was echt drama met zitten en kon eigenlijk alleen maar liggen. Daarna ging het per dag steeds iets beter en was het bijna weg. Nu is het alleen sinds gister weer heel heftig terug. Kan weer bijna niet zitten. Als ik lig en me omdraai dan krijg ik vaak een pijnscheut richting mn heup/rug.

Zijn hier dames die dit ook hebben gehad? Hoe verliep het bij jullie en wat hebben jullie eventueel gedaan om het herstel te versnellen?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekneust stuitje Empty Re: gekneust stuitje

Bericht  SparklingEyes wo 4 apr 2012 - 0:34

Clapperdie schreef:Hallo dames,

Ik heb tijdens de bevalling mijn stuitje gekneust. De 1e week was echt drama met zitten en kon eigenlijk alleen maar liggen. Daarna ging het per dag steeds iets beter en was het bijna weg. Nu is het alleen sinds gister weer heel heftig terug. Kan weer bijna niet zitten. Als ik lig en me omdraai dan krijg ik vaak een pijnscheut richting mn heup/rug.

Zijn hier dames die dit ook hebben gehad? Hoe verliep het bij jullie en wat hebben jullie eventueel gedaan om het herstel te versnellen?

Ik heb een gekneusd door een val van de trap ik denk een week of 8 terug... Ik heb ook een paar dagen gehad dat het beter ging en daarna weer ruk... Kon er weinig aan doen, behalve denken aan hoe ik ging zitten, opstaan en liggen :s

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 1:31

Ik heb het gekneusd toen ik een jaar of 8 was, het is ook nog wel eens verbrijzeld genoemd maar dat lijkt me niet eigenlijk. Het is altijd een zwakke plek gebleven. Volgens mij kun je er weinig aan doen behalve heel goed opletten en beheerst bewegingen maken.

Gast
Gast

Bericht  woezel wo 4 apr 2012 - 3:10

Ik heb het jaren terug gehad met skeeleren. Geen idee wat ik toen gedaan had. Kon in ieder geval een tijd geen spijkerbroek aan.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Chelle wo 4 apr 2012 - 4:40

Ik heb mijn stuitje ook gekneusd met de bevalling. Ze hadden me gelijk al gewaarschuwd dat het zomaar en jaar kon duren tot het over is. En dat klopt wel. Het is nu 11 maanden later en heb nu overdag geen last meer. Heb wel nog last als ik lang heb gezeten en opsta en als ik ongesteld ben. (gek eigenlijk)
Volgens mij kun je er verder niets aan doen. Moet echt vanzelf genezen. Erg vervelend is het wel!

Sterkte!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mida4you wo 4 apr 2012 - 4:44

Ik ben in 2005 tijdens het skiën ontzettend hard op mijn stuitje gevallen. Tot op de dag van vandaag voel ik hem nog regelmatig als ik niet goed zit, of te lang op een bepaalde manier. Heel erg vervelend!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Clapperdie wo 4 apr 2012 - 4:47

:shock:...

Daar ben ik mooi klaar mee dan..

Vervelend dat jullie er allemaal zo'n last van houden. Ik ben benieuwd hoe het verloop bij mij gaat zijn dan.

Misschien toch maar zo'n donutkussentje aanschaffen Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SparklingEyes wo 4 apr 2012 - 5:18

Clapperdie schreef::shock:...

Daar ben ik mooi klaar mee dan..

Vervelend dat jullie er allemaal zo'n last van houden. Ik ben benieuwd hoe het verloop bij mij gaat zijn dan.

Misschien toch maar zo'n donutkussentje aanschaffen Wink

Dat heeft mij niet echt geholpen.. Het is nl eigenlijk voor je vagina als je daar hechtingen hebt.. Je moet een hoefijzervorm hebben, dat ontziet je stuitje.
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 3:49

Met paardrijden heb ik het gekneusd.
Het paard schrok van een harde knal en ik kwam met een enorme smak terug in het zadel.
Dat is volgens mij al een jaar of 7/8 geleden en ik heb er nog steeds last van.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: