gekneust stuitje
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
gekneust stuitje
Hallo dames,
Ik heb tijdens de bevalling mijn stuitje gekneust. De 1e week was echt drama met zitten en kon eigenlijk alleen maar liggen. Daarna ging het per dag steeds iets beter en was het bijna weg. Nu is het alleen sinds gister weer heel heftig terug. Kan weer bijna niet zitten. Als ik lig en me omdraai dan krijg ik vaak een pijnscheut richting mn heup/rug.
Zijn hier dames die dit ook hebben gehad? Hoe verliep het bij jullie en wat hebben jullie eventueel gedaan om het herstel te versnellen?
Ik heb tijdens de bevalling mijn stuitje gekneust. De 1e week was echt drama met zitten en kon eigenlijk alleen maar liggen. Daarna ging het per dag steeds iets beter en was het bijna weg. Nu is het alleen sinds gister weer heel heftig terug. Kan weer bijna niet zitten. Als ik lig en me omdraai dan krijg ik vaak een pijnscheut richting mn heup/rug.
Zijn hier dames die dit ook hebben gehad? Hoe verliep het bij jullie en wat hebben jullie eventueel gedaan om het herstel te versnellen?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: gekneust stuitje
Clapperdie schreef:Hallo dames,
Ik heb een gekneusd door een val van de trap ik denk een week of 8 terug... Ik heb ook een paar dagen gehad dat het beter ging en daarna weer ruk... Kon er weinig aan doen, behalve denken aan hoe ik ging zitten, opstaan en liggen :s
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het gekneusd toen ik een jaar of 8 was, het is ook nog wel eens verbrijzeld genoemd maar dat lijkt me niet eigenlijk. Het is altijd een zwakke plek gebleven. Volgens mij kun je er weinig aan doen behalve heel goed opletten en beheerst bewegingen maken.
Gast- Gast
Ik heb het jaren terug gehad met skeeleren. Geen idee wat ik toen gedaan had. Kon in ieder geval een tijd geen spijkerbroek aan.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb mijn stuitje ook gekneusd met de bevalling. Ze hadden me gelijk al gewaarschuwd dat het zomaar en jaar kon duren tot het over is. En dat klopt wel. Het is nu 11 maanden later en heb nu overdag geen last meer. Heb wel nog last als ik lang heb gezeten en opsta en als ik ongesteld ben. (gek eigenlijk)
Volgens mij kun je er verder niets aan doen. Moet echt vanzelf genezen. Erg vervelend is het wel!
Sterkte!
Volgens mij kun je er verder niets aan doen. Moet echt vanzelf genezen. Erg vervelend is het wel!
Sterkte!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben in 2005 tijdens het skiën ontzettend hard op mijn stuitje gevallen. Tot op de dag van vandaag voel ik hem nog regelmatig als ik niet goed zit, of te lang op een bepaalde manier. Heel erg vervelend!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
...
Daar ben ik mooi klaar mee dan..
Vervelend dat jullie er allemaal zo'n last van houden. Ik ben benieuwd hoe het verloop bij mij gaat zijn dan.
Misschien toch maar zo'n donutkussentje aanschaffen
Vervelend dat jullie er allemaal zo'n last van houden. Ik ben benieuwd hoe het verloop bij mij gaat zijn dan.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:...
Dat heeft mij niet echt geholpen.. Het is nl eigenlijk voor je vagina als je daar hechtingen hebt.. Je moet een hoefijzervorm hebben, dat ontziet je stuitje.
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Met paardrijden heb ik het gekneusd.
Het paard schrok van een harde knal en ik kwam met een enorme smak terug in het zadel.
Dat is volgens mij al een jaar of 7/8 geleden en ik heb er nog steeds last van.
Het paard schrok van een harde knal en ik kwam met een enorme smak terug in het zadel.
Dat is volgens mij al een jaar of 7/8 geleden en ik heb er nog steeds last van.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Na 3 jaar nog last van stuitje.
» Pijn aan stuitje
» au.. mijn stuitje!
» Wat te doen bij een gekneusd stuitje??
» ik blijf last van mijn stuitje houden..
» Pijn aan stuitje
» au.. mijn stuitje!
» Wat te doen bij een gekneusd stuitje??
» ik blijf last van mijn stuitje houden..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: