Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

au.. mijn stuitje!

5 plaatsers

Ga naar beneden

au.. mijn stuitje! Empty au.. mijn stuitje!

Bericht  kwak vr 28 dec 2012 - 9:30

denk je ook op het eind er nog "even" door je zwangerschap heen te huppelen heb ik sinds een kleine week last van mijn stuitje wat steeds erger word.
Ik kan vanavond ook gewoon niet meer zitten, belachelijk maar het doet echt pijn!

herkenbaar en wie heeft de tip? Anders word het lang staan tot dat de baby er is Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

au.. mijn stuitje! Empty Re: au.. mijn stuitje!

Bericht  ekjir@M vr 28 dec 2012 - 9:33

Ik kreeg de tip om m'n bekkenbodemspieren aan te spannen en weer te ontspannen. En goed rechtop zitten.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 9:35

ik had t in de kraamweek doordat ik half rechtop zat in bed. Hier hielp goed rechtop zitten ook goed.

Gast
Gast

Bericht  kwak vr 28 dec 2012 - 9:36

echt recht opzitten doe ik normaal nu al anders zit er direct een kontje in mijn ribben te draaien.

met je bekkenbodemspieren aanspannen maakt het dan niet uit hoe je staat, ligt, zit?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 9:43

Misschien wat meer echt plat gaan liggen? In ieder geval zorgen dat er geen druk op je stuitje komt.

Gast
Gast

Bericht  kwak vr 28 dec 2012 - 9:46

nou ja, dan maar nog een week of 4 blijven liggen Wink!Ik bestel alvast een bed bij de vegro...

ik merk het ook als ik loop of sta maar als ik zit is het het ergst. Het begon vandaag vanmiddag toen ik in de stad liep met D. en het werd steeds erger de loop van de dag.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 28 dec 2012 - 9:47

Bij mijn dochter heb ik er aan het eind van de zwangerschap ook last van gehad. Hier hielp het om heel rechtop te zitten of juist op 1 bil te gaan zitten/hangen of blijven staan inderdaad Wink . Zo'n donutkussen heb ik toen ook nog geprobeerd, maar dat hielp helemaal niet, deed juist meer pijn om op zo'n ding te zitten. Het was meteen over toen ik bevallen was.
Nu heb ik er sinds juli helaas opeens last van gekregen en hang ik veel scheef op de bank en ik heb een speciaal fietszadel gekocht omdat fietsen niet meer ging.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sabje vr 28 dec 2012 - 10:03

Ik heb er halverwege mijn zwangerschap last van gehad. Ben hier toen mee naar de fysio geweest. Mijn stuitje en bekken stonden scheef. Zij heeft ze toen recht gezet. Ik kreeg idd de tip mee om rechtop te zitten en echt op je billen. Ook in een tuinstoel zitten geen idee waarom, maar het hielp wel. Omdat ik niet zo groot ben hielp het ook om een opstapje/bankje onder mijn voeten te zetten. Zo zat ik rechter. Na 31 weken moest ik plat en geen last meer van gehad(had een andere reden).
Alleen nu wel heel erg. Ben ongesteld en weet niet hoe ik moet gaan zitten. Heb dit anders nooit zo erg.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Clapperdie vr 28 dec 2012 - 10:05

Ik had (heb :nopompom: ) het na mijn bevalling gehad. Wat goed hielp was een harde ondergrond. Dus geen lekkere zachte indeuk bank of stoel. Daarin werd het alleen maar erger.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: