au.. mijn stuitje!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
au.. mijn stuitje!
denk je ook op het eind er nog "even" door je zwangerschap heen te huppelen heb ik sinds een kleine week last van mijn stuitje wat steeds erger word.
Ik kan vanavond ook gewoon niet meer zitten, belachelijk maar het doet echt pijn!
herkenbaar en wie heeft de tip? Anders word het lang staan tot dat de baby er is
Ik kan vanavond ook gewoon niet meer zitten, belachelijk maar het doet echt pijn!
herkenbaar en wie heeft de tip? Anders word het lang staan tot dat de baby er is
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: au.. mijn stuitje!
Ik kreeg de tip om m'n bekkenbodemspieren aan te spannen en weer te ontspannen. En goed rechtop zitten.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
ik had t in de kraamweek doordat ik half rechtop zat in bed. Hier hielp goed rechtop zitten ook goed.
Gast- Gast
echt recht opzitten doe ik normaal nu al anders zit er direct een kontje in mijn ribben te draaien.
met je bekkenbodemspieren aanspannen maakt het dan niet uit hoe je staat, ligt, zit?
met je bekkenbodemspieren aanspannen maakt het dan niet uit hoe je staat, ligt, zit?
kwak- Ratel
Misschien wat meer echt plat gaan liggen? In ieder geval zorgen dat er geen druk op je stuitje komt.
Gast- Gast
nou ja, dan maar nog een week of 4 blijven liggen !Ik bestel alvast een bed bij de vegro...
ik merk het ook als ik loop of sta maar als ik zit is het het ergst. Het begon vandaag vanmiddag toen ik in de stad liep met D. en het werd steeds erger de loop van de dag.
ik merk het ook als ik loop of sta maar als ik zit is het het ergst. Het begon vandaag vanmiddag toen ik in de stad liep met D. en het werd steeds erger de loop van de dag.
kwak- Ratel
Bij mijn dochter heb ik er aan het eind van de zwangerschap ook last van gehad. Hier hielp het om heel rechtop te zitten of juist op 1 bil te gaan zitten/hangen of blijven staan inderdaad . Zo'n donutkussen heb ik toen ook nog geprobeerd, maar dat hielp helemaal niet, deed juist meer pijn om op zo'n ding te zitten. Het was meteen over toen ik bevallen was.
Nu heb ik er sinds juli helaas opeens last van gekregen en hang ik veel scheef op de bank en ik heb een speciaal fietszadel gekocht omdat fietsen niet meer ging.
Nu heb ik er sinds juli helaas opeens last van gekregen en hang ik veel scheef op de bank en ik heb een speciaal fietszadel gekocht omdat fietsen niet meer ging.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er halverwege mijn zwangerschap last van gehad. Ben hier toen mee naar de fysio geweest. Mijn stuitje en bekken stonden scheef. Zij heeft ze toen recht gezet. Ik kreeg idd de tip mee om rechtop te zitten en echt op je billen. Ook in een tuinstoel zitten geen idee waarom, maar het hielp wel. Omdat ik niet zo groot ben hielp het ook om een opstapje/bankje onder mijn voeten te zetten. Zo zat ik rechter. Na 31 weken moest ik plat en geen last meer van gehad(had een andere reden).
Alleen nu wel heel erg. Ben ongesteld en weet niet hoe ik moet gaan zitten. Heb dit anders nooit zo erg.
Alleen nu wel heel erg. Ben ongesteld en weet niet hoe ik moet gaan zitten. Heb dit anders nooit zo erg.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had (heb ) het na mijn bevalling gehad. Wat goed hielp was een harde ondergrond. Dus geen lekkere zachte indeuk bank of stoel. Daarin werd het alleen maar erger.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» ik blijf last van mijn stuitje houden..
» Na 3 jaar nog last van stuitje.
» gekneust stuitje
» Pijn aan stuitje
» Wat te doen bij een gekneusd stuitje??
» Na 3 jaar nog last van stuitje.
» gekneust stuitje
» Pijn aan stuitje
» Wat te doen bij een gekneusd stuitje??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: