Goedemorgen 1e pinksterdag !!
+10
Aziraphale
Mida4you
GreenGrass
Alex
Lejow
kajaka88
Fortissimo
Sanne
Pompoen
Stuiterbal
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen 1e pinksterdag !!
Goedemorgen meiden.
Hier een vroege ik ben helemaal van mijn padje af. Heb steeds het gevoel dat het maandag is omdat ik vandaag aan mijn nieuwe werkweek begin.
Een vroege vandaag en ben zo fit als een hoentje !
2 dagen vroege en dan een dagje vrij samen met mijn zoon eindelijk sinds lange tijd.
Fijne dag allemaal ik moet het pinksterweekend werken.
Hier een vroege ik ben helemaal van mijn padje af. Heb steeds het gevoel dat het maandag is omdat ik vandaag aan mijn nieuwe werkweek begin.
Een vroege vandaag en ben zo fit als een hoentje !
2 dagen vroege en dan een dagje vrij samen met mijn zoon eindelijk sinds lange tijd.
Fijne dag allemaal ik moet het pinksterweekend werken.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Goedemorgen 1e pinksterdag !!
Goeiemorgen!
Fijne werkdag vandaag!
Je lost me mooi af, mijn werkdag zit er bijna op, ik mag over een uurtje naar huis en dan mijn bedje in. Ik ben helemaal met de dagen in de war doordat het weekend is en ik nachtdienst heb. Denk steeds dat het nu zaterdag is.
Fijne werkdag vandaag!
Je lost me mooi af, mijn werkdag zit er bijna op, ik mag over een uurtje naar huis en dan mijn bedje in. Ik ben helemaal met de dagen in de war doordat het weekend is en ik nachtdienst heb. Denk steeds dat het nu zaterdag is.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Mijn dagen en nachten lopen zo in elkaar over dat ik ook de tel kwijt ben van welke dag het is. Maar zondag dus als ik 't goed heb .
Mijn dagen en nachten lopen zo in elkaar over dat ik ook de tel kwijt ben van welke dag het is. Maar zondag dus als ik 't goed heb .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Tussen jullie verwarde mensen heb ik gewoon het idee dat het zondag is.
Veel plezier met werken, Stuiterbal.
Ik ga niet veel bijzonders doen vandaag. Vanmiddag een verjaardag.
Veel plezier met werken, Stuiterbal.
Ik ga niet veel bijzonders doen vandaag. Vanmiddag een verjaardag.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen harde werkers!
Ik ben er zo vroeg af, omdat ik een kerkdienst moet begeleiden. Als ik ergens een hekel aan heb.....
Ik ben er zo vroeg af, omdat ik een kerkdienst moet begeleiden. Als ik ergens een hekel aan heb.....
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Goedemorgen..
Niks bijzonders hier op 1e pinksterdag, ze gaan onze oprit eruit halen vandaag. Over 2 weken wordt er begonnen met de bouw van de garage. Ik ben nog steeds niet fit, dus zal voornamelijk binnen blijven.
Niks bijzonders hier op 1e pinksterdag, ze gaan onze oprit eruit halen vandaag. Over 2 weken wordt er begonnen met de bouw van de garage. Ik ben nog steeds niet fit, dus zal voornamelijk binnen blijven.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goede morgen!
Dochter was 'lekker op tijd' wakker vandaag. Wij gaan vanmiddag even naar Blijdorp.
Verder gaan we onze koffers alvast een beetje inpakken, want dinsdag gaan we op vakantie!
Werkze Stuiter
Slaapze Artemis
Dochter was 'lekker op tijd' wakker vandaag. Wij gaan vanmiddag even naar Blijdorp.
Verder gaan we onze koffers alvast een beetje inpakken, want dinsdag gaan we op vakantie!
Werkze Stuiter
Slaapze Artemis
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goeiemorgen! Ik ga zo naar de kerk en vanmiddag naar de verjaardag van mijn tante. Vanavond is mijn man de hort op en gaan mijn dochter en ik poffertjes bakken en eten. Als zij op bed ligt ga ik eindelijk verder met het kijken van 'Once upon a time'.
Fijne dag allen!
Fijne dag allen!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen ik lig nog warm.
Straks naar de shell eco marathon!
Straks naar de shell eco marathon!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Goedemorgen! Vandaag wordt vast een luie dag. We hebben niets op de planning staan dus we zien wel. Dochter vindt het ook heerlijk om in haar pyama te lopen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen! Ik ben al bijna 3 weken vrij en ben erg in de war met de dagen (en heb zin om weer te gaan werken!).
Mijn man slaapt nog, ik ga zo een ontbijtje voor hem maken. We gaan vandaag even een stukje rijden en wat leuks toen. Ik denk naar het vestingstadje Bourtange. Ik wil graag met m'n Kever maar m'n vriend wil denk ik liever met de normale auto Die vertrouwt mijn oude bakkie niet.
Mijn man slaapt nog, ik ga zo een ontbijtje voor hem maken. We gaan vandaag even een stukje rijden en wat leuks toen. Ik denk naar het vestingstadje Bourtange. Ik wil graag met m'n Kever maar m'n vriend wil denk ik liever met de normale auto Die vertrouwt mijn oude bakkie niet.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Vanavond alleen verjaardag van Zonnetje op de planning en verder denk ik wel lekker ff naar buiten. Het is nu al prachtig weer. Ik heb alleen een beetje hoofdpijn, hopelijk trekt dat gauw weg.
Vanavond alleen verjaardag van Zonnetje op de planning en verder denk ik wel lekker ff naar buiten. Het is nu al prachtig weer. Ik heb alleen een beetje hoofdpijn, hopelijk trekt dat gauw weg.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goeiemorgen!
Ik was alweer om 6 uur wakker.
Zit lekker aan een ontbijtje op de bank met 24 kitchen aan.
Mijn vriend slaapt nog...
Om 11 uur gaan we zijn vader helpen verhuizen, dat zal wel een dagtaak worden.
Gelukkig morgen nog een vrije dag.
Ik was alweer om 6 uur wakker.
Zit lekker aan een ontbijtje op de bank met 24 kitchen aan.
Mijn vriend slaapt nog...
Om 11 uur gaan we zijn vader helpen verhuizen, dat zal wel een dagtaak worden.
Gelukkig morgen nog een vrije dag.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen!
Straks aan de studie en wat in het huishouden doen. Vanmiddag naar opa en oma, want ze "vieren" vandaag dat ze 55 jaar getrouwd zijn. Vanavond gaan we uiteten met familie.
Een fijne zondag allemaal!
Straks aan de studie en wat in het huishouden doen. Vanmiddag naar opa en oma, want ze "vieren" vandaag dat ze 55 jaar getrouwd zijn. Vanavond gaan we uiteten met familie.
Een fijne zondag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Wat een heerlijk weer! Vandaag de hele dag aan school werken, hopelijk tussendoor nog wel even naar buiten.
Fijne dag allemaal!
Wat een heerlijk weer! Vandaag de hele dag aan school werken, hopelijk tussendoor nog wel even naar buiten.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Even wachten tot mijn vriend terug komt van de kerk en dan croissantjes eten. Dan samen met mijn zoon douchen en op bezoek bij mijn lieve oma, ze is aan staar geopereerd
Fijne dag allen!
Even wachten tot mijn vriend terug komt van de kerk en dan croissantjes eten. Dan samen met mijn zoon douchen en op bezoek bij mijn lieve oma, ze is aan staar geopereerd
Fijne dag allen!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Maandag 2e Pinksterdag
» Goedemorgen!
» Goedemorgen!
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goedemorgen!
» Goedemorgen!