Goedemorgen Maandag 2e Pinksterdag
+16
Feline
Poubelle
Angela_1986
Rouxxxe
Kowalski
Ibbeltje
loura
girli
Snoes
Rovine
Caramba
Krullebol
slaatje
Marin
Happydobby
Silver
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Maandag 2e Pinksterdag
Goodmorning! Gaap!!!!!
Het is nog heel erg vroeg, maar beetje goed geslapen? Ik wel, helaas iets te kort wat niet helemaal de bedoeling was. Vandaag zijn we zo vroeg omdat we de 11stedentocht gaan fietsen. (240km) Dan is vroeg zijn wel nodig.
Jullie nog plannen op deze mooie dag?
Lekker slapen nog, en een fijne dag allemaal!
Het is nog heel erg vroeg, maar beetje goed geslapen? Ik wel, helaas iets te kort wat niet helemaal de bedoeling was. Vandaag zijn we zo vroeg omdat we de 11stedentocht gaan fietsen. (240km) Dan is vroeg zijn wel nodig.
Jullie nog plannen op deze mooie dag?
Lekker slapen nog, en een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen Maandag 2e Pinksterdag
Zo jij bent vroeg, ik zit in de nachtdienst, het is wel mijn laatste dus om 7 uur ga ik naar huis, slapen tot 12 uur en dan bij mooi weer even zwemmen. Verder niks want ik ben vaak brak na de nachtdienst.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wow lekker actief FF! Veel fiets plezier. Smeer je goed in!
Succes nog even happydobby en slaap lekker straks.
Ik ga ook nog even proberen te slapen. Was ineens super dronken gisteravond en ben nu al paar uur met kater klaarwakker. Maar morgenochtend / vanochtend moet ik gewoon werken dus zo toch nog maar even paar uurtjes proberen te slapen. En daarna gaan we nog even lekker Amsterdam in terrasjes pakken maar denk dat ik maar aan t fris ga. Wel zin in, maar hopelijk zo dus nog even slapen.
Succes nog even happydobby en slaap lekker straks.
Ik ga ook nog even proberen te slapen. Was ineens super dronken gisteravond en ben nu al paar uur met kater klaarwakker. Maar morgenochtend / vanochtend moet ik gewoon werken dus zo toch nog maar even paar uurtjes proberen te slapen. En daarna gaan we nog even lekker Amsterdam in terrasjes pakken maar denk dat ik maar aan t fris ga. Wel zin in, maar hopelijk zo dus nog even slapen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedmorgen.
Wow Ff, keep the spirit!!! Succes vandaag.
HD, werkze vandaag.
Marin, katers zijn niet fijn. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen en dat je kater wat minder is. Werkze ook vandaag!
Ik heb redelijk goed geslapen. Ben erg vroeg wakker omdat mijn lief net belde vanuit Amerika, al denk ik dat ik zo nog wel even ga slapen. Vandaag even wat opruimen in huis, en misschien strak even naar aanstaande opa fietsen om hem even te knuffelen. Verder geen plannen voor vandaag. Kan ik eindelijk even tot mezelf komen :-)
Fijne dag allemaal.
Wow Ff, keep the spirit!!! Succes vandaag.
HD, werkze vandaag.
Marin, katers zijn niet fijn. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen en dat je kater wat minder is. Werkze ook vandaag!
Ik heb redelijk goed geslapen. Ben erg vroeg wakker omdat mijn lief net belde vanuit Amerika, al denk ik dat ik zo nog wel even ga slapen. Vandaag even wat opruimen in huis, en misschien strak even naar aanstaande opa fietsen om hem even te knuffelen. Verder geen plannen voor vandaag. Kan ik eindelijk even tot mezelf komen :-)
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wow FF. Dat is een heel end fietsen, veel plezier!
Slaapse Happydolly
Marin, Hopelijk kun je nog beetje slapen!
Slaatje, je man helemaal in Amerika, voor werk?
Ik ga weer is aan de studie, gatsie geen zin. Vannacht heerlijk geslapen, dat wel. Mijn kamer is een stoomhok, dus hopelijk lukt het. Vanavond lekker bbq-en bij mijn ouders.
Fijne dag!!
Slaapse Happydolly
Marin, Hopelijk kun je nog beetje slapen!
Slaatje, je man helemaal in Amerika, voor werk?
Ik ga weer is aan de studie, gatsie geen zin. Vannacht heerlijk geslapen, dat wel. Mijn kamer is een stoomhok, dus hopelijk lukt het. Vanavond lekker bbq-en bij mijn ouders.
Fijne dag!!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ff ik wens je heel veel succes. Sta niet ergens aan de zijkant om je aan te moedigen. Is toch een gekkenboel in L'warden denk ik.
Wij gaan straks even over een markt en meer is er nog niet in de planning.
Wij gaan straks even over een markt en meer is er nog niet in de planning.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen! Ik zit te ontbijten.. Moet om 9u werken! Op naar de chaos,van lekker weer en iedereen die in het hotel wil slapen!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik was al om halfzeven wakker, de eerste nacht in mijn nieuwe huis. Ben net al even naar het oude gereden om nog wat spulletjes op te halen. Het is me overigens een raadsel waar de internetkabels gebleven zijn, maar in het oude huis had ik nog een extra setje liggen. Net aangesloten en nu ga ik zitten wachten tot de IKEA open is, aangezien mijn zomerdekbed ook spoorloos verdwenen is. Ga ik meteen kijken voor wat meubeltjes en accessoires.
Daarna even boodschappen doen (tenzij ik een supermarkt kan vinden die voor 4 uur open is) om alle basisdingen die ik achtergelaten heb daar aan te vullen. Verder wat uitpakken en de katten knuffelen, die hebben gisteren niet echt hun beste dag gehad.
Fijne dag iedereen!
Daarna even boodschappen doen (tenzij ik een supermarkt kan vinden die voor 4 uur open is) om alle basisdingen die ik achtergelaten heb daar aan te vullen. Verder wat uitpakken en de katten knuffelen, die hebben gisteren niet echt hun beste dag gehad.
Fijne dag iedereen!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, had alleen nog wel wat langer willen slapen.
Wij hebben vandaag weer een klusdag in ons huis, dus we gaan weer verder met renoveren.
Vanavond gaan we met ons tweetjes nog eens BBQ'en.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen, had alleen nog wel wat langer willen slapen.
Wij hebben vandaag weer een klusdag in ons huis, dus we gaan weer verder met renoveren.
Vanavond gaan we met ons tweetjes nog eens BBQ'en.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Succes Snoes en veel pleizer vanavond.
Krullenbol, mijn lief is met zijn broer in Amerika om route 66 te rijden. Ze doen daar een Harley tocht met een grote groep. Heel gaaf!!!!
Krullenbol, mijn lief is met zijn broer in Amerika om route 66 te rijden. Ze doen daar een Harley tocht met een grote groep. Heel gaaf!!!!
slaatje- Kletskop
Goedemorgen!
Ik ga vanmiddag met een vriendin op de fiets naar een pinkstermarkt. We zullen nog wel ergens op een terras terecht komen.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga vanmiddag met een vriendin op de fiets naar een pinkstermarkt. We zullen nog wel ergens op een terras terecht komen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
slaatje schreef:Succes Snoes en veel pleizer vanavond.
Wat gaaf he, klinkt altijd zo stoer he, route 66. Hopelijk geniet hij ervan! ( gaat vast wel lukken )
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen!
Ik heb lekker een beetje uitgeslapen op mijn vrije dag. Zometeen een to do lijstje maken, want ik heb veel te doen. Nadeel van een vrije dag is dat ik vaak het huishouden moet doen.
Fijne dag iedereen!
Ik heb lekker een beetje uitgeslapen op mijn vrije dag. Zometeen een to do lijstje maken, want ik heb veel te doen. Nadeel van een vrije dag is dat ik vaak het huishouden moet doen.
Fijne dag iedereen!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ga straks weer lekker werken Nog 2 dagen en dan heb ik 2 weken vakantie
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Krullebol schreef:slaatje schreef:Succes Snoes en veel pleizer vanavond.
Wat gaaf he, klinkt altijd zo stoer he, route 66. Hopelijk geniet hij ervan! ( gaat vast wel lukken )
De vlucht was trouwens wat minder. Ze moesten in Atlanta overstappen op het toestel dat hen naar LA zou brengen. Maar dat toestel was kapot. Ipv 8 uur in de avond (amerikaanse tijd) kwamen ze pas om 2 uur snachts aan. Toen moesten ze nog 2 uur met de bus en om acht uur zaten ze al aan het ontbijt. Zijn broer is nog maar net bijgekomen van het nieuws dat wij gaan trouwen, dus hij vertelt het hem nog niet. De afleiding kan hij dus goed gebruiken. haha.
slaatje- Kletskop
Voor mij een hele goede morgen
Ben tante geworden van een meisje K.ate
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 27 mei 2012 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Voor mij een hele goede morgen
Gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk! Mama en kindje gezond?
Laatst aangepast door Kowalski op zo 27 mei 2012 - 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Ibbeltje schreef:Voor mij een hele goede morgen
Gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk! Mama en kindje gezond?
Dank je en ja helemaal gezond (oow wil je even in de naam een . zetten na de K ? net als ik gedaan heb, heb nl net ff veranderd haha)
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goeiemorgen!
Ik heb net gedoucht en ontbeten, ga zo m'n spullen bij elkaar zoeken en dan stap ik in de auto op weg naar m'n ouders. Ga vandaag heerlijk bij hun in de tuin zitten, aangezien ik zelf geen buiten heb. Nog even lekker genieten van het mooie weer. Blijf er vanavond ook gezellig eten.
Fijne dag all!
Ik heb net gedoucht en ontbeten, ga zo m'n spullen bij elkaar zoeken en dan stap ik in de auto op weg naar m'n ouders. Ga vandaag heerlijk bij hun in de tuin zitten, aangezien ik zelf geen buiten heb. Nog even lekker genieten van het mooie weer. Blijf er vanavond ook gezellig eten.
Fijne dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd Ibbeltje!
Ik was om 9.00 uur wakker en aangezien het een beetje warm wordt in mijn slaapkamer ben ik er maar uitgegaan. Ben relaxed aan het wakker worden, wat in 'n tijdschrift gelezen, serie terug gekeken en 'n rammelaar in elkaar aan het zetten. Verder heb ik al wat was opgehangen en de volgende zit er nu in.
Vandaag heb ik een rustige dag denk ik, nog wat poetsen, de auto opruimen en verder hoef ik niets
Fijne dag meiden
Gefeliciteerd Ibbeltje!
Ik was om 9.00 uur wakker en aangezien het een beetje warm wordt in mijn slaapkamer ben ik er maar uitgegaan. Ben relaxed aan het wakker worden, wat in 'n tijdschrift gelezen, serie terug gekeken en 'n rammelaar in elkaar aan het zetten. Verder heb ik al wat was opgehangen en de volgende zit er nu in.
Vandaag heb ik een rustige dag denk ik, nog wat poetsen, de auto opruimen en verder hoef ik niets
Fijne dag meiden
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Goedemorgen!
Ik zit al helemaal klaar om even de zon in te gaan!
Vanavond ga ik voor het eerst in m'n moeders auto rijden, ben heel benieuwd!
Gisteren heb ik een rondje gedaan in de mega-bak van m'n zwager, dat ging op zich wel goed alleen bij het parkeren ging het bijna mis, parkeerde bijna tegen 'n boom!
Hopen dus dat dat vanavond niet gebeurt!
Ik zit al helemaal klaar om even de zon in te gaan!
Vanavond ga ik voor het eerst in m'n moeders auto rijden, ben heel benieuwd!
Gisteren heb ik een rondje gedaan in de mega-bak van m'n zwager, dat ging op zich wel goed alleen bij het parkeren ging het bijna mis, parkeerde bijna tegen 'n boom!
Hopen dus dat dat vanavond niet gebeurt!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Goedemorgen! Iedereen gaat weer lekker van t weer genieten dus
Ik mocht na 3 dagen eindelijk m'n bed even uit om te douchen. Zo fijn! Vandaag komt er weer wat visite, ik vereenzaam een beetje hier geloof ik. Maar heb al 3 bossen bloemen!
Verder wordt t een saai verhaal want ik maak niets mee!
Fijne 2e pinksterdag allemaal!
Ik mocht na 3 dagen eindelijk m'n bed even uit om te douchen. Zo fijn! Vandaag komt er weer wat visite, ik vereenzaam een beetje hier geloof ik. Maar heb al 3 bossen bloemen!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Goedemorgen! Iedereen gaat weer lekker van t weer genieten dus
Wat fijn dat er mensen langskomen, kan me voorstellen dat het eenzaam is! Zou me kapot vervelen denk ik..!
Hoe is het verder met je?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Goedemorgen!! Genieten van de laatste vrije dag en dan weer aan het werk. Dat vind ik zo'n domper na dit heerlijke weer. Heb nog niets op de
planning staan vandaag. Wordt wss een luie zondag-dag
planning staan vandaag. Wordt wss een luie zondag-dag
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen 1e pinksterdag !!
» Goedemorgen Maandag
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!