Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannend

+9
Roza
Sea of Trees
Kowalski
bolus26
Ibbeltje
Siem
Sterre
SDL
sonly
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Spannend - Pagina 2 Empty Re: Spannend

Bericht  Ibbeltje zo 19 mei 2013 - 19:41

Ach niet over nadenken Jip, dat zie je dan wel weer joh. Nu is ze op haar nummer gezet iig Very Happy Heel goed.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 23 mei 2013 - 17:50

Ik hou jullie ff op de hoogte: pester doet nu heel aardig tegen mij sinds het weekend. Kan daar lastig mee omgaan --> wanneer zal ze omslaan? Ik doe maar gewoon, maar merk dat ik niet het achterste van mijn tong laat zien.

Gast
Gast

Bericht  Ragazza do 23 mei 2013 - 19:40

Fijn dat dat weekend zo goed is gegaan, Jip! Misschien is dat weekend voor de pester wel een omslagpunt geweest. Is ze eindelijk tot inkeer gekomen. Hoop dat het nu over is met die pesterijen!
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Gast do 23 mei 2013 - 20:15

Durf je nog niet met haar te praten? Zij doet ook poeslief met een reden natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 0:20

Praten als in diepzinnig gesprek waarom ze doet zoals ze doet? Nee, ik hoef die confrontatie nu nog even niet aan te gaan. Heb momenteel even genoeg spanning door mijn werk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 22:45

En ja hoor...madame doet weer onaardig. Elke keer dat ik haar zie heeft ze wel iets negatiefs op te merken naar mij. Dat ik met x-benen fiets (??) waarom ik in hemelsnaam in een bikini (trainingsbikini) ga zwemmen, etc. Ik heb maar geantwoord dat ik al 14 jaar fiets zoals ik fiets en of ze vergeten was dat ze het 10jaar geleden ook al eens opmerkte. Dat ik een zwembikini leuk vind en dat als ik iets leuk vind ik dat gewoon aantrek.
Daarna ga ik toch weer over haar opmerkingen nadenken en word ik weer onzeker. Kutmens.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo vr 31 mei 2013 - 22:47

Laat.het.los.

Dat een volwassen vrouw op die leeftijd nog loopt te pesten op deze manier, zegt meer over haar dan over jou. Zo brugklas dit.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Luce vr 31 mei 2013 - 22:50

Heb je al eens op de man af gevraagd waarm ze denkt het recht te hebben om zo raar tegen je te doen?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 22:51

Ging dat loslaten maar zo makkelijk...

Nee, ik durf die confrontatie niet zo aan.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo vr 31 mei 2013 - 22:52

Maar waar ben je dan bang voor?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 22:56

Jip83 schreef:Ging dat loslaten maar zo makkelijk...

Nee, ik durf die confrontatie niet zo aan.

Je hebt gezien dat ze helemaal niet zo sterk is als dat ze in de eerste instantie overkomt. Bijt eens wat meer van je af, je kunt haar makkelijk hebben!

Gast
Gast

Bericht  Luce vr 31 mei 2013 - 22:57

Waarom niet? Ik denk dat dat het enige effectieve is. Zij is degene die hier fout zit en heeft blijkbaar nog steeds niet door dat ze het niet kan maken. Of wellicht wel, maar jij geeft je grenzen niet aan. Je hebt gewoon alle recht om jezelf boven haar te plaatsen zo. De enige die zich zal schamen is zij, want je wijst haar gewoon op haar gedrag.

Niet zo onzeker zijn en gewoon doen. Dit is je grens en daar hoeft zij gewoon niet over heen te gaan. Stel je grenzen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 22:59

Omdat ik bang ben dat zij 'iedereen' gaat ophitsen tegen mij of dingen gaat roddelen of dat het juist uitmond in een hele erge ruzie.

Maar ik kan dus gewoon zeggen: waarom zeg je dat? Of Let eens op jezelf?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 23:02

Jip83 schreef:Omdat ik bang ben dat zij 'iedereen' gaat ophitsen tegen mij of dingen gaat roddelen of dat het juist uitmond in een hele erge ruzie.

Nou ja, als je bang voor haar bent of de gevolgen dan zou ik niet zeggen ´let eens op jezelf´. Dan zou ik eerder zoiets zeggen als ´nou, dat komt ook niet echt vriendelijk over wat je nu zegt, ik fiets altijd al zo en ik vind dit gewoon fijner zwemmen, dat is toch niet erg?' Zoiets. Sowieso kun je iemand beter op een rustige, niet al te geïrriteerde toon aanspreken. Dat haalt het meeste uit naar mijn idee.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 23:05

Zus schreef:
Jip83 schreef:Omdat ik bang ben dat zij 'iedereen' gaat ophitsen tegen mij of dingen gaat roddelen of dat het juist uitmond in een hele erge ruzie.

Nou ja, als je bang voor haar bent of de gevolgen dan zou ik niet zeggen ´let eens op jezelf´. Dan zou ik eerder zoiets zeggen als ´nou, dat komt ook niet echt vriendelijk over wat je nu zegt, ik fiets altijd al zo en ik vind dit gewoon fijner zwemmen, dat is toch niet erg?' Zoiets. Sowieso kun je iemand beter op een rustige, niet al te geïrriteerde toon aanspreken. Dat haalt het meeste uit naar mijn idee.

Mijn opmerkingen van hierboven heb ik wel heul voorzichtig gezegd trouwens, niet zo bot als het er nu staat. Ik zou niet eens durven om bot te zijn Wink
Jouw idee is wel goed ja. Een zwembikini zwemt niet fijner, maar ik vind het gewoon leuk. En ik ben eindelijk het tijdperk voorbij dat ik bij het sporten iets niet aantrek omdat anderen er vanalles over kunnen vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 23:11

Ik denk dat ik er een geintje van zou maken als ze bv begint over die bikini. 'Oh, ik vind het wel leuk. Heb je er last van dan? Want dat zou ik niet willen! Wink'. En weet je, misschien bedoelt ze het allemaal ook niet eens zo gemeen maar is ze zelf te onzeker om in bikini te zwemmen of wijst ze je er op dat je wellicht een verkeerde houding met fietsen hebt en je daar nog in kunt verbeteren. Hoe weet je eigenlijk zeker dat ze deze dingen gemeen bedoelt? Want als je eenmaal iemand als gemeen ziet, dan lijkt vaak alles gemeen wat ze doen terwijl dat niet perse zo hoeft te zijn natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Luce vr 31 mei 2013 - 23:16

Ik zou haar gedrag gewoon benoemen. Dus zoiets als : 'waarom zeg je dat? Ik vind het niet fijn dat je dat zegt en snap ook niet waar het voor nodig is' Je wijst haar op haar gedrag en zegt ook meteen dat haar gedrag niet normaal is.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 23:18

Omdat het altijd zo verwijtend uit haar mond komt. Met vaak een gezichtsuitdrukking erbij die ik niet kan plaatsen, beetje arrogant achtig.

Ik kan het uiteraard ook verkeerd interpreteren. Ik zal haar bedanken als ze weer iets zegt over techniekdingen. En proberen ene oor in en andere oor uit. Misschien dat ik het dan wat makkelijker kan handelen zonder er een oordeel bij te hebben. Iets met mindfulness of zo Wink

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 31 mei 2013 - 23:37

Ik zou haar toch echt eens op haar nummer zetten: "Zeg ..., ik ben inmiddels wel een beetje klaar met dat gedrag van je. Ga lekker iemand anders lastig vallen om zo je eigen onzekerheden te verbloemen."

Misschien hard, maar volgens wel nodig. Ze kan nu veel te makkelijk over je heen bitchen en dat heeft ze heel goed in de gaten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 2:19

Ik ga eens proberen of ik dat durf Lady!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: