HTC One X eigenaren gezocht!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
HTC One X eigenaren gezocht!
Wie heeft nog meer deze telefoon in gebruik?
Het is een fantastisch ding, maar ik krijg niet mijn achtergrond foto erop! Als ik kies voor bv een foto uit mijn galerij van mijn hondje, dan ga ik naar de foto en doe instellen als...maar dan kan ik altijd maar een klein gedeelte van de foto gebruiken voor de achtergrond, terwijl ik gewoon de hele foto op de achtergrond wil.
Wie heeft dit ook, of weet hoe ik dat anders moet doen?
Het is een fantastisch ding, maar ik krijg niet mijn achtergrond foto erop! Als ik kies voor bv een foto uit mijn galerij van mijn hondje, dan ga ik naar de foto en doe instellen als...maar dan kan ik altijd maar een klein gedeelte van de foto gebruiken voor de achtergrond, terwijl ik gewoon de hele foto op de achtergrond wil.
Wie heeft dit ook, of weet hoe ik dat anders moet doen?
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Re: HTC One X eigenaren gezocht!
ik heb er 1. Bij mij pakt die wel de hele foto
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem ook.. en ook ik kan maar een gedeelte van een foto selecteren voor mijn achtergrond..
Geen idee hoe dat anders kan.
Geen idee hoe dat anders kan.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Is inderdaad maar beperkt, omdat hij anders niet past.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
En jij krijgt nooit zon vierkantje in beeld dat je een gedeelte van de foto moet selecteren?Sarah1985 schreef:ik heb er 1. Bij mij pakt die wel de hele foto
Waarom zou een hele foto niet passen, het uiteindelijke formaat past hij toch altijd aan aan de grootte van het scherm. Ik snap niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen...
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Oh ik weet het al ik kan mijn plaatje al kleiner gemaakt. Heb het even getest net met een andere foto daar krijg ik zn vierkantje
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het ook uitermate irritant, haha. Als iemand dé oplossing heeft zou dat geweldig zijn
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: