Gezocht
+3
Tabbert
Middleme
bolus26
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezocht
Een niet zeurende man die zijn was niet laat slingeren, een rechter en een linker hand heeft, die attent en wat gespierd is, die kan koken, mee helpt in de opvoeding en het huishouding.
Hij moet veel geld hebben met een groot huis, mooi paard en een dikke auto onder kont. Ennnn een geweldige schoonmoeder.
Oh ja, en als hij van winkelen houdt is het helemaal geweldig.
Hij moet veel geld hebben met een groot huis, mooi paard en een dikke auto onder kont. Ennnn een geweldige schoonmoeder.
Laatst aangepast door Dolcis_ op zo 11 maa 2012 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Gezocht
Ik ken er een die redelijk in de buurt komt, maar die is al van mij .
Ontopic: succes!
Ontopic: succes!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Als je er twee vindt, wil ik er wel een van je over nemen (dan liever degene zonder paard )
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Je zoekt dus ook een nieuwe moeder?
Of een man die al bezet is?
(Aangezien hij een geweldige schoonmoeder moet hebben )
Of een man die al bezet is?
(Aangezien hij een geweldige schoonmoeder moet hebben )
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Een niet zeurende man die zijn was niet laat slingeren, een rechter en een linker hand heeft, die attent en wat gespierd is, die kan koken, mee helpt in de opvoeding en het huishouding.
Het dikgedrukte heb ik hier rondlopen, maar ik hou hem liever zelf
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dolcis_ schreef:Een niet zeurende man die zijn was niet laat slingeren, een rechter en een linker hand heeft, die attent en wat gespierd is, die kan koken, mee helpt in de opvoeding en het huishouding.
Ik heb 'm, behalve dat we nog niets op te voeden hebben.
Alhoewel, we hebben onze poes haha, die voedt hij vooral op!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou ja zeg, Caroow, ik vind dat je hem best aan mij kunt geven!
Oh nee, geen nieuwe moeder haha! Een leuke schoonmoeder voor mezelf Ik wil trouwens ook wel ruilen.
Rush, Hij weet dus in elk geval wat opvoeden in houdt. Dat is een groot pluspunt!
Oh nee, geen nieuwe moeder haha! Een leuke schoonmoeder voor mezelf Ik wil trouwens ook wel ruilen.
Rush, Hij weet dus in elk geval wat opvoeden in houdt. Dat is een groot pluspunt!
Gast- Gast
Je mag de paarden wel kopen hoor. Ik ben bang voor paarden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou, Dolcis, als ik hem zat ben zal ik aan je denken
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Nou, Dolcis, als ik hem zat ben zal ik aan je denken
Whaha, ik zie het gelijk voor me
Gast- Gast
Ik heb me suf gezocht, wereldwijd, maar volgens mij bestaat hij niet.
Laatst aangepast door Zusje op ma 12 maa 2012 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb er een die zelden zijn was laat slingeren, twee rechter handen heeft en ook nog eens goed kan masseren, attent is, oud-topsporter, houdt van koken, en hij maakt regelmatig schoon. Een groot huis heeft hij niet, een dikke auto ook niet, maar gezien zijn opleiding & huidige baan zit ook dat er op termijn wel in. Maar hoe tevreden ik ook met hem ben, aan jouw eisen zou hij niet voldoen. Z'n moeder geeft alleen maar problemen, hij is allergisch voor paarden, en winkelen vindt hij prima maar alleen zolang we gericht iets gaan kopen.Dolcis_ schreef:Een niet zeurende man die zijn was niet laat slingeren, een rechter en een linker hand heeft, die attent en wat gespierd is, die kan koken, mee helpt in de opvoeding en het huishouding.
Perfecte mannen bestaan niet, maar zo zal er ook over vrouwen gedacht worden
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: