Zeurtopic
+58
Reva
Roxi3
TukTuk
Caroow
nina
Sea of Trees
Marin
Marie
Tsjip
Exogenesis
Nyx
M@niek
Roza
L!ND@
bolus26
Aimee
Parel
Sorella
Kowalski
Ragazza
Shisha
SoGood
Jasmine
Bliss
Flower_L
Japie
Lejow
Thunder
Joan
Luce
girli
Pineco
Oasis
Mermaid
Charles
Ellusss
sawasdee
Manderijn
Burn
Poubelle
ellibre
nijntje4
Sam
Coco
Blond
xxjojootjexx
VeryCherry
Pommes
Saga
MiKa
Mees
Ooh La La!
Jeanette
mzcharlotte
Fortissimo
Rush
Jerry
Elliot
62 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zeurtopic
Ik moet nog 30 geschiedenistoetsen nakijken maar ik heb er geen zin in.... Nu toch maar beginnen want ze liggen al veel te lang.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil even zeuren over mezelf en voornamelijk mijn gebrek aan doorzettingsvermogen. Ik heb ontzettend veel motivatie om voor het einde van de zomer mijn bachelor-diploma te halen, maar kan deze motivate echt ontzettend slecht omzetten in hard studeren....
Ben al de hele dag een beetje aan het aanklooien: Terwijl mijn boek letterlijk onder mijn neus ligt, heb ik er nog geen letter in gelezen!
Ben al de hele dag een beetje aan het aanklooien: Terwijl mijn boek letterlijk onder mijn neus ligt, heb ik er nog geen letter in gelezen!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn haar is wild vandaag. En niet de goede 'rrr ' wild, maar gewoon, onhandelbaar, all over the friggin' place, wild.
Stom.
Stom.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zeker stom Bazinga. Je wilt toch gewoon lekker tijger-haar, roarrrr!
Ik heb ook echt zo'n off-dagje, ik voel het al in m'n lichaam. Hardlopen ging slecht, werk is stom, geen zin om zometeen wéér in die trein te stappen. Vanavond heerlijke jankfilm in m'n eentje, dat ga ik doen!
Ik heb ook echt zo'n off-dagje, ik voel het al in m'n lichaam. Hardlopen ging slecht, werk is stom, geen zin om zometeen wéér in die trein te stappen. Vanavond heerlijke jankfilm in m'n eentje, dat ga ik doen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb een gekke rode vlek op m`n voorhoofd met bultjes erin. Het lijkt wel kippenvel, maar dan dus al de hele dag.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou 't hangt nu alsof ik Simba in de pubertijd ben of zo.
Bazinga- Ratel
Rush, ik heb wel eens zulke rode plekjes op mijn arm. Voelt ook een beetje stug/droog. Ik denk altijd dat het een soort exceem is, maar geen idee of dat waar is eigenlijk..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Stel je niet zo aan zeikerd!Bazinga schreef:Nou 't hangt nu alsof ik Simba in de pubertijd ben of zo.
Elliot- Ratel
Elliot schreef:Stel je niet zo aan zeikerd!Bazinga schreef:Nou 't hangt nu alsof ik Simba in de pubertijd ben of zo.
Doe 's lief tegen mij, mens! Dit is toch een zeurtopic?!
ga lekker boxers oprapen jij..
Bazinga- Ratel
Alleen als ik daarna iets lekkers te eten van je krijg.Bazinga schreef:Elliot schreef:Stel je niet zo aan zeikerd!Bazinga schreef:Nou 't hangt nu alsof ik Simba in de pubertijd ben of zo.
Doe 's lief tegen mij, mens! Dit is toch een zeurtopic?!
ga lekker boxers oprapen jij..
Elliot- Ratel
Ik heb ook echt geen idee wat het is. Ik had het al gevoeld, maar dacht dat het gewoon wat droog was. Maar nu keek ik net in de spiegel en het glimt als een dolle. Vanavond maar wat zalf op smeren. Stom!Elliot schreef:Rush, ik heb wel eens zulke rode plekjes op mijn arm. Voelt ook een beetje stug/droog. Ik denk altijd dat het een soort exceem is, maar geen idee of dat waar is eigenlijk..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb eigenlijk niks te zeuren, heb best een lekker dagje
Maar als ik dan iets moet verzinnen baal ik dat het lijnzaad in de winkel op was, heb nu de olie mee genomen en die is niet echt lekker
Maar als ik dan iets moet verzinnen baal ik dat het lijnzaad in de winkel op was, heb nu de olie mee genomen en die is niet echt lekker
Gast- Gast
Ik heb genoeg te zeuren, maar bottom line is: ik zit er gewoon even helemaal weer doorheen. Er spelen zoveel dingen in mijn hoofd en in de directe omgeving dat ik het voor mijn gevoel even niet kan handelen. Elke dag voelt de laatste tijd als een rotdag. Kunnen jullie niks mee, maar het is soms lekker om er even uit te spugen. Bleh
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik herken het helaas helemaal.Luce schreef:Ik heb genoeg te zeuren, maar bottom line is: ik zit er gewoon even helemaal weer doorheen. Er spelen zoveel dingen in mijn hoofd en in de directe omgeving dat ik het voor mijn gevoel even niet kan handelen. Elke dag voelt de laatste tijd als een rotdag. Kunnen jullie niks mee, maar het is soms lekker om er even uit te spugen. Bleh
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik heb de afgelopen week weer last van m'n buik. Dacht dat ik had gevonden waaraan het lag maar blijkbaar is dat het toch niet. Maandag kan ik het gelukkig al uit laten zoeken maar ik ben er zo klaar mee.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik ben m'n studie meer dan zat!!!!!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik ben wel even klaar met mijn knie..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik moet maandag werken en mijn werkbroek kan maar net dicht Hopelijk val ik wat af door het werken en zit hij snel wat beter!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb een nieuwe telefoon en ben nu mensen aan het bellen terwijl ik nummers wil wissen.. niet handig!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik moet nog een review schrijven voor school en heb er zooo geen zin in.. En moet morgen af zijn
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik moet aan mijn scriptie werken, maar ik ben kapot van het werken en nog een beetje ontdaan door het nieuws van het overlijden van een oud klasgenoot (ernstig auto ongeluk). Hij mocht maar 27 jaar worden
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Sterkte Oasis.
Ik baal ervan dat het even niet zo lekker loopt op mijn werk. Het valt allemaal op te lossen en ik ga er ook hard aan werken maar nu is het even wat minder prettig (om het zacht uit te drukken).
Ik baal ervan dat het even niet zo lekker loopt op mijn werk. Het valt allemaal op te lossen en ik ga er ook hard aan werken maar nu is het even wat minder prettig (om het zacht uit te drukken).
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Wat heftig, sterkte Oasis!
Luce en SoT:
Ik baalde vanavond omdat mijn afspraak bij het consultatiebureau niet doorging, maar ze me dat niet hadden laten weten. Voor niks zo gehaast vanmiddag, baby wakker gemaakt en snel nog 'even' in bad gestopt, sta ik voor een gesloten deur
Luce en SoT:
Ik baalde vanavond omdat mijn afspraak bij het consultatiebureau niet doorging, maar ze me dat niet hadden laten weten. Voor niks zo gehaast vanmiddag, baby wakker gemaakt en snel nog 'even' in bad gestopt, sta ik voor een gesloten deur
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
nina schreef:Ik ben m'n studie meer dan zat!!!!!
Ik ook!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel, jij bent toch pas kort geleden begonnen? Valt het tegen? Jammer zeg!
Elliot- Ratel
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: