Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 19 van 20
Pagina 19 van 20 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20
Re: Het grote nachtouder topic
Nou echt wel! Ik zat er gister ook behoorlijk doorheen. Ook omdat we (kraamverzorgster en ik) het beiden niet zouden verwachten. Maar er zit een stijgende lijn in. Nu maar hopen dat morgen (komt de vk met weegschaal) weer wat gewicht bij gekomen is. Zijn temperatuur was ook elke keer erg laag, en die was vanacht rond de 37, en net 36,9 hopelijk blijft die ook zo zitten.Sanne schreef:Fijn dat hij weer is aangekomen, Silver. Geeft een goed gevoel hè?
Ik was binnen een week ook onder mijn startgewicht. Ik heb het afvallen weten te beperken tot een kilo of 3 onder mijn normale gewicht door echt veel te eten.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Geen kv gaan geven hoor! Bv is zoveel makkelijker als het eenmaal loopt. Veel vk's en kraamverzorgsters geven verkeerde adviezen, niet alles geloven!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Laat ik maar eens meedoen hier..
Net L gevoed en normaal slaapt hij direct na de voeding weer verder, maar nu lag hij in de wieg te kijken waarna hij nog even fijn zijn shirtje onder spuugde. Hij ligt nu (als mosterd na de maaltijd) nog even wat rechtop op schoot te hikken, als dat over is gaat hij terug naar bed.
Hij huilt gelukkig niet of zo (in tegendeel, hij heeft de grootste lol), maar liever lag ik nu weer lekker te slapen.
Net L gevoed en normaal slaapt hij direct na de voeding weer verder, maar nu lag hij in de wieg te kijken waarna hij nog even fijn zijn shirtje onder spuugde. Hij ligt nu (als mosterd na de maaltijd) nog even wat rechtop op schoot te hikken, als dat over is gaat hij terug naar bed.
Hij huilt gelukkig niet of zo (in tegendeel, hij heeft de grootste lol), maar liever lag ik nu weer lekker te slapen.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Vervelend Konijntje! Hopelijk heeft hij de rest van de nacht wel goed geslapen.
Hier alweer heel goed nieuws vannacht, want de kleine dame heeft weer doorgeslapen!! Ik hoor haar nu pas wakker worden en ik ben gisteravond rond 22.00 uur voor het laatst bij haar geweest, heerlijk!
Vorige nacht had ze helaas wel heel beroerd geslapen, toen heb ik van 1.00 uur tot 4.00 uur zowat met haar rondgelopen en was ze om half 6 weer wakker Maar ze had die dag redelijk wat suiker binnengekregen en man en ik hebben nu het idee dat het daar best eens door zou komen. We zijn bij haar zoveel makkelijker geworden dan bij onze oudste, die kreeg voor haar 2e vrijwel geen suiker. Maar als we met de jongste ergens op visite zijn, wordt al heel snel gezegd 'ok, geef haar maar een klein stukje' en dat wordt dan al snel van alles, waardoor ik dus 's nachts weer met een wakker en huilend kind zit. Nu maar hopen dat dat de reden is, ik ga er in ieder geval heel streng op letten vanaf nu, want zo'n nacht als vannacht wil ik vaker
Hier alweer heel goed nieuws vannacht, want de kleine dame heeft weer doorgeslapen!! Ik hoor haar nu pas wakker worden en ik ben gisteravond rond 22.00 uur voor het laatst bij haar geweest, heerlijk!
Vorige nacht had ze helaas wel heel beroerd geslapen, toen heb ik van 1.00 uur tot 4.00 uur zowat met haar rondgelopen en was ze om half 6 weer wakker Maar ze had die dag redelijk wat suiker binnengekregen en man en ik hebben nu het idee dat het daar best eens door zou komen. We zijn bij haar zoveel makkelijker geworden dan bij onze oudste, die kreeg voor haar 2e vrijwel geen suiker. Maar als we met de jongste ergens op visite zijn, wordt al heel snel gezegd 'ok, geef haar maar een klein stukje' en dat wordt dan al snel van alles, waardoor ik dus 's nachts weer met een wakker en huilend kind zit. Nu maar hopen dat dat de reden is, ik ga er in ieder geval heel streng op letten vanaf nu, want zo'n nacht als vannacht wil ik vaker
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Konijntje, sliep hij snel weer?
Pineco, wat fijn zeg! Dat zal je nu tijdens je zwangerschap goed kunnen gebruiken!
Klinkt best aannemelijk, van de suiker.
Hier weer dramaaaaa. 4 vette poepluiers, heel veel gedronken, om 04.15 klaar wakker, om 05.30 pas weer in slaap. En nu is hij ook een half uur alweer wakker.
Ik vind tig keer voeden echt niet erg, maar al dat gemuts er omheen.
Pineco, wat fijn zeg! Dat zal je nu tijdens je zwangerschap goed kunnen gebruiken!
Klinkt best aannemelijk, van de suiker.
Hier weer dramaaaaa. 4 vette poepluiers, heel veel gedronken, om 04.15 klaar wakker, om 05.30 pas weer in slaap. En nu is hij ook een half uur alweer wakker.
Ik vind tig keer voeden echt niet erg, maar al dat gemuts er omheen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is inderdaad heel vervelend Linda! Dat vond ik hier de laatste tijd ook. Eerst kwam ze wel heel vaak, maar dan dronk ze gewoon en viel ze tussen ons in weer in slaap. Dan wist ik 's ochtends niet eens hoe vaak ze eigenlijk had gedronken.
Maar de laatste weken/maanden was ze echt steeds klaarwakker zonder echte reden. Dus dan liep ik de hele tijd met haar rond totdat ze weer moe werd. Mede daardoor hadden we het idee dat het door de suiker kwam, want ze 'zondigde' pas sinds haar 1e verjaardag af en toe.
Maar de laatste weken/maanden was ze echt steeds klaarwakker zonder echte reden. Dus dan liep ik de hele tijd met haar rond totdat ze weer moe werd. Mede daardoor hadden we het idee dat het door de suiker kwam, want ze 'zondigde' pas sinds haar 1e verjaardag af en toe.
Pineco- Prater
Meer nachtbrakers?
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
De kinderen niet, maar ik wel.
Wat is er bij jou aan de hand?
Wat is er bij jou aan de hand?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tot 1 uur gewerkt, zoon opgehaald, gekolft en nu eindelijk in bed..
Caroow- Lady Post-a-lot
Neemt het nog toe Twellie?
Hier een zoon al vanaf 1 uur aan het spoken. Het lijkt erop alsof hij weer in slaap is gevallen dus ik ga ook proberen nog wat uurtjes te pakken.
Succes Twellie!
Hier een zoon al vanaf 1 uur aan het spoken. Het lijkt erop alsof hij weer in slaap is gevallen dus ik ga ook proberen nog wat uurtjes te pakken.
Succes Twellie!
Mrs. Jansen- Fluisteraar
Hier nog een nachtbraker! Helaas komt dat niet door mijn dochter, maar door de buikbaby.
Ik ben sinds vannacht opgenomen in het ziekenhuis i.v.m. placenta praevia wn een lichte bloeding. Ik moet nu minimaal 24 uur blijven. Ik kan nu dus niet slapen Gelukkig is wel alles oke met de baby op het moment.
Ik ben sinds vannacht opgenomen in het ziekenhuis i.v.m. placenta praevia wn een lichte bloeding. Ik moet nu minimaal 24 uur blijven. Ik kan nu dus niet slapen Gelukkig is wel alles oke met de baby op het moment.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Mwah, ik ben nu een beetje bang dat het weer met een sisser af gaat lopen en ik drie uur weer naar bed kan zonder weeën.Mrs. Jansen schreef:Neemt het nog toe Twellie?
Succes Twellie!
Slaap goed!!
Twellie- Ratel
Oh schrikken zeg! Worden jij en de baby goed in de gaten gehouden?Star007 schreef:Hier nog een nachtbraker! Helaas komt dat niet door mijn dochter, maar door de buikbaby.
Ik ben sinds vannacht opgenomen in het ziekenhuis i.v.m. placenta praevia wn een lichte bloeding. Ik moet nu minimaal 24 uur blijven. Ik kan nu dus niet slapen :(Gelukkig is wel alles oke met de baby op het moment.
Twellie- Ratel
Duimen dat dit het echte werk is twellie!
Star balen meid
Star balen meid
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pineco en Linda, toen L moe werd ging hij wel huilen en heeft mijn man nog even met hem op de arm gelopen, toen ging hij wel lekker slapen.
Twellie, hoe is het nu? Wat is de reden dat je een keizersnede krijgt?
Star, wat schrikken zeg! Fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt.
Twellie, hoe is het nu? Wat is de reden dat je een keizersnede krijgt?
Star, wat schrikken zeg! Fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt.
koNijntje- Prater
Dat is schrikken Star! Hoe gaat het nu? Sterkte in ieder geval
Hier geen hele vlekkeloze nacht gehad, maar uiteindelijk maar één keer hoeven opstaan. Dus ik ben best tevreden!
Hier geen hele vlekkeloze nacht gehad, maar uiteindelijk maar één keer hoeven opstaan. Dus ik ben best tevreden!
Pineco- Prater
Fijn dat alles met de baby goed is Star. Hoe is het nu met jullie? Mag je vandaag naar huis?
Ik heb nog een paar uurtjes kunnen slapen. Om 5.30 was hij weer wakker.
Ik heb nog een paar uurtjes kunnen slapen. Om 5.30 was hij weer wakker.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
Hoe gaat het nu, star?
En met jou, twellie?
Zoon heeft vannacht een keer of 4 gedronken. Maar ik voedde hem en kon hem zo weer weg rollen en verder slapen. Op deze manier trek ik het wel. Gelukkig geen poepfestijnen. Om 05.45 was hij klaar wakker om de dag te beginnen. Valt mee tov de 04.15 uur van afgelopen weekend.
Vandaag weer werken.
En met jou, twellie?
Zoon heeft vannacht een keer of 4 gedronken. Maar ik voedde hem en kon hem zo weer weg rollen en verder slapen. Op deze manier trek ik het wel. Gelukkig geen poepfestijnen. Om 05.45 was hij klaar wakker om de dag te beginnen. Valt mee tov de 04.15 uur van afgelopen weekend.
Vandaag weer werken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
CTG was vanmorgen goed, verlies nog wat oud bloed. Mijn ijzergehalte is blijkbaar erg laag.
Bij een volgende bloeding gaan ze longrijpings spuiten geven, waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat het voor mij gevaarlijk wordt bij een eventuele flinke bloeding ivm lage ijzergehalte. Ik denk dat ze hem dan halen ... My god , hoop het zo van niet. Ik moet ter observatie in ieder geval tot morgen blijven.
Bij een volgende bloeding gaan ze longrijpings spuiten geven, waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat het voor mij gevaarlijk wordt bij een eventuele flinke bloeding ivm lage ijzergehalte. Ik denk dat ze hem dan halen ... My god , hoop het zo van niet. Ik moet ter observatie in ieder geval tot morgen blijven.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wat schrikken Star, sterkte!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jeetje Star, wat schrikken!
Vraag even goed wat nu het plan verder is, dan weet jij ook waar je aan toe bent!
Lig je aan het infuus?
Vraag even goed wat nu het plan verder is, dan weet jij ook waar je aan toe bent!
Lig je aan het infuus?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb gisteravond het raam open gezet en R lekker warm aangekleed en het heeft geholpen! Hij is alleen wakker geworden toen mijn vriend thuis kwam uit het werk, rond 1 uur. Dat is weer wat anders dan elke 3 uur. Ik ga zo aan het werk dus hopelijk voor mijn vriend blijft hij nog wel even slapen
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik snap er geen zak van. Ruben is nooit een goede slaper geweest en op zijn piekmoment was hij snachts 3 uur achter elkaar wakker. Wij trokken dit na 1, 5 jaar niet meer en hebben Sleepzz gekocht. Dit werkte super en vanaf dag 1 sliep hij door. Voor onze vakantie hebben we dit afgebouwd. Inbdebvakantie ging hij vaak laat naar bed en stonden we rond een uurtje of 9 op. Daar begon hij ook ineens dramatisch te reageren als 1 van ons naar het toilet ging en hem dus bij de andere ouder en de caravan achter liet. Wij dachten dat het kwam door de nieuwe omgeving maar hier doet hij het nu ook. Naar bed brengen is een regelrecht drama. Hij klampt zich vast aan ons (mij in dit geval) en snikt tranen met tuiten, echt intens verdrietig. Ik leg aan hem uit dat hij lekker gaat slapen (ik bereid hem ooknvoor en vertel hem dat we gaan tandenpoetsen, verhaaltje lezen en gaan slapen. Na een uur stoeien ging hij nu slapen. Maar nu ineens werd hij om 2 uur wakker en begon het hele verhaal opnieuw. Ik lig nu net weer in mijn bed en hij slaapt geloof ik weer. Is dit weer een fase of is hij ergens bang voor? Help.. Ik ga morgen weer Sleepzz halen, hier werd hij wel rustig van, misschien is dat een reden..?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep, wat vervelend dat hij nu thuis ook zo slecht slaapt!
De oudste hier is echt een slaapkop, maar maakte er vannacht een potje van (terwijl de jongste netjesl door sliep van 23-6). Sinds zondag slaapt T zonder speen en vannacht was het ineens huilen, huilen, huilen. Mijn man wilde na 5-10min de speen weer pakken, maar volgens T is die weg en als we die nu ineens pakken trapt hij er een tweede keer al helemaal niet meer in..
Dus getroost, wat water gedronken en rustig in bed. Maar toen maakte hij er een spelletje van toen papa weer kwam, gek doen, kletsen, spelen.. uiteindelijk is zijn we een uur bezig.geweest en toen ging hij weer slapen.. hopen dat dit eenmalig was!
De oudste hier is echt een slaapkop, maar maakte er vannacht een potje van (terwijl de jongste netjesl door sliep van 23-6). Sinds zondag slaapt T zonder speen en vannacht was het ineens huilen, huilen, huilen. Mijn man wilde na 5-10min de speen weer pakken, maar volgens T is die weg en als we die nu ineens pakken trapt hij er een tweede keer al helemaal niet meer in..
Dus getroost, wat water gedronken en rustig in bed. Maar toen maakte hij er een spelletje van toen papa weer kwam, gek doen, kletsen, spelen.. uiteindelijk is zijn we een uur bezig.geweest en toen ging hij weer slapen.. hopen dat dit eenmalig was!
koNijntje- Prater
Hier sinds afgelopen weekend ook een spookje. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar hij is opeens bang in het donker
Hij is voor middernacht opeens een keer of 3-4 wakker en 's morgens steeds vroeger (vanmorgen half 5) Het vervelende is dat ik het totaal niet meer gewend ben al dat gespook, dus ik ben kapot Mijn vriend werkt in de horeca, dus vooral 's avonds en 's nachts, dus die is er 's avonds niet en omdat hij pas rond 4 uur 's morgens in zijn bed ligt laat ik die maar liggen tot een uur of 7. Dan moet ik me toch echt klaar gaan maken om te gaan werken. We hebben al een klein nachtlampje geprobeerd maar dat werkt ook niet. Nu dus maar een nachtlampje van cars besteld in de hoop dat dat werkt.
Ik zal dit topic eens wat teruglezen als ik weer tijd over heb dankzij Y.
Hij is voor middernacht opeens een keer of 3-4 wakker en 's morgens steeds vroeger (vanmorgen half 5) Het vervelende is dat ik het totaal niet meer gewend ben al dat gespook, dus ik ben kapot Mijn vriend werkt in de horeca, dus vooral 's avonds en 's nachts, dus die is er 's avonds niet en omdat hij pas rond 4 uur 's morgens in zijn bed ligt laat ik die maar liggen tot een uur of 7. Dan moet ik me toch echt klaar gaan maken om te gaan werken. We hebben al een klein nachtlampje geprobeerd maar dat werkt ook niet. Nu dus maar een nachtlampje van cars besteld in de hoop dat dat werkt.
Ik zal dit topic eens wat teruglezen als ik weer tijd over heb dankzij Y.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 19 van 20 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!