Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 17 van 20
Pagina 17 van 20 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20
Re: Het grote nachtouder topic
Na een uur en drie kwartier is Ruben weer in slaap. Nu ik nog.. Hij is ziek (zie mijn topic), maar hij had tot vannacht nergens last van. Arm knulletje lag met zijn koortsige lichaam tegen mij aan en het zweet drupte van hem af. Net toch maar pcm gegeven.. Ik hoop voor hem dat hij ff kan slapen.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wat hebben er weer veel kindjes slecht geslapen.
Hier eindelijk een betere nacht!! Mijn man heeft gisteren een mobiele airco gekocht. Je krijgt er natuurlijk nog niet alle warmte mee weg en als hij weer uit staat loopt ds temperatuur weer iets op maar luuk zijn kamer was niet zo benauwd meer. Hij ging om 19.45 heerlijk slapen. Geslapen tot 04.00. Fles gedronken, meteen bij ons in bed gelegd en toen sliep hij door tot 05.45. Zo'n goede nacht hebben we lang niet gehad, heerlijk!!
Hier eindelijk een betere nacht!! Mijn man heeft gisteren een mobiele airco gekocht. Je krijgt er natuurlijk nog niet alle warmte mee weg en als hij weer uit staat loopt ds temperatuur weer iets op maar luuk zijn kamer was niet zo benauwd meer. Hij ging om 19.45 heerlijk slapen. Geslapen tot 04.00. Fles gedronken, meteen bij ons in bed gelegd en toen sliep hij door tot 05.45. Zo'n goede nacht hebben we lang niet gehad, heerlijk!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen. Maar kennelijk heb ik dan door de bewegingen heen geslapen, want meneer/mevrouw ligt nu andersom.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
slapen jullie kindjes nou door de warmte ook zo slecht? mijn dochter word 3x per nacht wakker van de dorst en slaapt dan weer verder. voor deze hitte sliep ze door en mijn zoontje gaat later naar bed door de warmte tis net een sauna op zn kamer.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
loesje schreef:slapen jullie kindjes nou door de warmte ook zo slecht? mijn dochter word 3x per nacht wakker van de dorst en slaapt dan weer verder. voor deze hitte sliep ze door en mijn zoontje gaat later naar bed door de warmte tis net een sauna op zn kamer.
Hier hetzelfde, ze is heel snel wakker en 's ochtends al om 6.00 uur terwijl het altijd 8.00 uur was. Het is ook 30 graden op haar kamertje, ik krijg het gewoon niet koeler!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:loesje schreef:slapen jullie kindjes nou door de warmte ook zo slecht? mijn dochter word 3x per nacht wakker van de dorst en slaapt dan weer verder. voor deze hitte sliep ze door en mijn zoontje gaat later naar bed door de warmte tis net een sauna op zn kamer.
Hier hetzelfde, ze is heel snel wakker en 's ochtends al om 6.00 uur terwijl het altijd 8.00 uur was. Het is ook 30 graden op haar kamertje, ik krijg het gewoon niet koeler!
Hrie precies zo. Weer elke nacht een fles. 's avonds moeilijk in slaap komen. 's nachts snel wakker en als hij wakker is lukt het bijna niet meer om in slaapt te komen en 's ochtends weer heel vroeg wakker. Afgelopen nacht was de eerste nacht sinds een week ongeveer dat hij na de fles in iedergeval weer in slaap is gevallen en we daar geen twee uur mee bezig waren. Maar wel weer om 05.45 wakker!
Amber-- Ratel
Hier was het ook belabberd vannacht. N werd wakker en we dachten dat ze dorst had, dus wat water gegeven en madame heeft vervolgens nog een uur lang liggen zingen, gillen van plezier en weet ik allemaal.
Zij was stil.....wordt R wakker.
Zij was stil.....wordt R wakker.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hier gaat t erg wisselend. De ene daggaat t goed, de andere dag niet. 'Snachts wisselt t ook, of nou ja 'sochtends heelvroeg. Dacht dat t door haar vooruitgang in bewegingen kwam, maar ik hoop nu ook t weer (vond 8uur 'sochtends iets fijner dan 6-7uur)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ng iemand wakker hier? Ik zit al sinds defles van 22 uur met een overstuur meisje. Net getempt ze heeft 37.8. geef haar zometeen nog maar een fles en dan hoop ik dat ze lekker gaat slapen daarna
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ja, nog wakker. Alleen is het vandaag mijn eigen schuld, de kinderen slapen heerlijk, dus ik moet maar gauw weer gaan;)
Succes met je meisje Poison!
Succes met je meisje Poison!
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Slaap lekker riliju.
Ik ben nog steeds wakker. Geef haar nu maar een fles. Hopen dat ze dan slaapt
Ik ben nog steeds wakker. Geef haar nu maar een fles. Hopen dat ze dan slaapt
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ja nachtouder present! Alleen wel met een leuke reden want we zijn onderweg naar Frankrijk! Ruben in zijn pyama gehesen en in de auto gezet. Die is nu lekker een filmpje aan het kijken
Steep- Kletskop
Fijne vakantie Steep!
Hier nog een nachtouder, helaas.
Ze is klaarwakker en krijst echt moord in brand als ik niet naast haar bed sta (of als papa naast haar bed staat). Zodra ik binnen kom krijg ik hele verhalen. En áltijd als ik moet werken, mijn wekker gaat over max een uur! Ze heeft gedronken, dentinox en een knuffel/muziekje/speen. Nu ligt er een gezellig te jammeren in bed, en zal ik waarschijnlijk niet of nauwelijks meer slapen voor ik ga werken, bah!
Hier nog een nachtouder, helaas.
Ze is klaarwakker en krijst echt moord in brand als ik niet naast haar bed sta (of als papa naast haar bed staat). Zodra ik binnen kom krijg ik hele verhalen. En áltijd als ik moet werken, mijn wekker gaat over max een uur! Ze heeft gedronken, dentinox en een knuffel/muziekje/speen. Nu ligt er een gezellig te jammeren in bed, en zal ik waarschijnlijk niet of nauwelijks meer slapen voor ik ga werken, bah!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dank je Parel!
Je verhaal is mij wel bekend. Ruben die had daar ook een handje van en ook altijd als ik een vroege dienst had.. Sterkte zo!
Je verhaal is mij wel bekend. Ruben die had daar ook een handje van en ook altijd als ik een vroege dienst had.. Sterkte zo!
Steep- Kletskop
Hier is de kleinste ook aan het wakker worden, vroeg maar ben allang blij dat hij weer eens heeft doorgeslapen.
Hier heeft hij ook last van de warmte en een fase, 's avonds slecht in slaap komen en 's nachts echt huilend wakker worden en niet meer stoppen.
Hier heeft hij ook last van de warmte en een fase, 's avonds slecht in slaap komen en 's nachts echt huilend wakker worden en niet meer stoppen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Hoe gaat het met de nachtbrakers?
Hier weer drama hoor. Zoon was om 05.00 uur weer klaar wakker én hij is de hele nacht om de 1,5 à 2 uur wakker geweest.
Morgen m'n eerste werkdag... Hopelijk gaat komende nacht beter.
Hier weer drama hoor. Zoon was om 05.00 uur weer klaar wakker én hij is de hele nacht om de 1,5 à 2 uur wakker geweest.
Morgen m'n eerste werkdag... Hopelijk gaat komende nacht beter.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook een onrustige nacht achter de rug en inmiddels is de wekker al paar keer gegaan om me eruit te sturen.
Veel succe vandaag, Linda!
Veel succe vandaag, Linda!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Dank je. Jij werkse!
Zoon is nog steeds wakker. Als hij eindelijk slaapt dan zal dochter wel wakker worden.
Zoon is nog steeds wakker. Als hij eindelijk slaapt dan zal dochter wel wakker worden.
Linda- Ratel
Nou, L. Was gisteren vreselijk aan het huilen en mopperen. Vanaf de fles van 16 uur duurde het tot 19 uur voor hij sliep. En toen werd hij dus niet meer wakker voor een voeding en heb ik hem om 23.30 u eentje gegeven. Daarna was ik over mijn slaap heen en heb ik tot 2 uur wakker gelegen en om 5.45u vond hij het wel welletjes geweest...gaaaap!
Linda vervelend zeg dat je zoon zo enorm slecht slaapt en Veel voedingen wil nog steeds!
Linda vervelend zeg dat je zoon zo enorm slecht slaapt en Veel voedingen wil nog steeds!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Precies zoals ik had verwacht... Om 06.15 werd dochter wakker, zoon sliep om 06.35 weer. Zo volgen ze elkaar mooi op...
Pompoen, het zijn niet alleen maar voedingen. Even voeden en weer verder slapen zou ik nog wel trekken. Maar hij wil ik ook vaak niet drinken, maar is gewoon klaarwakker. Hij poept ook gigantisch veel. Ik ga zo maar even de HA bellen voor een afspraak. Ook voor mezelf, ik heb al een tijd last van tintelende vingers en een pijnlijke pols, inmiddels straalt het door naar m'n arm en schouder.
Vervelend dat je zo'n moeite hebt met in slaap vallen. Slik je daar al weer wat voor? Heb je de bv al helemaal afgebouwd?
Pompoen, het zijn niet alleen maar voedingen. Even voeden en weer verder slapen zou ik nog wel trekken. Maar hij wil ik ook vaak niet drinken, maar is gewoon klaarwakker. Hij poept ook gigantisch veel. Ik ga zo maar even de HA bellen voor een afspraak. Ook voor mezelf, ik heb al een tijd last van tintelende vingers en een pijnlijke pols, inmiddels straalt het door naar m'n arm en schouder.
Vervelend dat je zo'n moeite hebt met in slaap vallen. Slik je daar al weer wat voor? Heb je de bv al helemaal afgebouwd?
Linda- Ratel
Klinkt weer als een zware nacht Linda! Hier gaat het met de jongste iets beter nu, ze komt de meeste nachten nog maar één keer. Wel wordt ze rond middernacht altijd nog even wakker, maar dan lig ik nog niet in bed, dus dat voelt toch minder vervelend. Ergens tussen half 5 en half 6 wordt ze dan weer wakker en dan is ze ook minstens een uur klaarwakker. Heel irritant, want daarna moet ik meestal opstaan of ik val nog even zo vast in slaap, dat het moment van opstaan weer zo zwaar wordt
Maar op zich vind ik dit al heel luxe, tegenover wat we de laatste 14 maanden gewend waren.
Heel veel succes vandaag op je werk Linda (of begin je dinsdag pas, je zei vannacht 'morgen', dus ik weet even niet precies wanneer je nu moet gaan. Hoe dan ook succes! ).
Maar op zich vind ik dit al heel luxe, tegenover wat we de laatste 14 maanden gewend waren.
Heel veel succes vandaag op je werk Linda (of begin je dinsdag pas, je zei vannacht 'morgen', dus ik weet even niet precies wanneer je nu moet gaan. Hoe dan ook succes! ).
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
@ Linda, pff klinkt als een heftige nacht. Hopelijk gaat het vannacht beter i.v.m je werk.
Hier voor het eerst sinds een week of drie/vier weer een goede nacht. Wel wat moeite met in slaap vallen maar rond 20.45 sliep hij tot 06.20. Echt heerlijk!!
De nachten daarvoor waren echt drama. Laat slapen, 's nacht heel vaak wakker, soms meerdere uren met hem bezig zijn omdat hij echt niet meer wil slapen. Ben zelf ook echt gesloopt door de afgelopen weken.
We hebben wel het idee dat hij last van de warmte heeft, hopelijk gaat het nu het deze week wat koeler word weer steeds beter.
Hier voor het eerst sinds een week of drie/vier weer een goede nacht. Wel wat moeite met in slaap vallen maar rond 20.45 sliep hij tot 06.20. Echt heerlijk!!
De nachten daarvoor waren echt drama. Laat slapen, 's nacht heel vaak wakker, soms meerdere uren met hem bezig zijn omdat hij echt niet meer wil slapen. Ben zelf ook echt gesloopt door de afgelopen weken.
We hebben wel het idee dat hij last van de warmte heeft, hopelijk gaat het nu het deze week wat koeler word weer steeds beter.
Amber-- Ratel
Vervelend Linda! Klinkt als carpaal tunnel syndroom, daar had ik in mijn zwangerschap last van.
Ik slik melatonine, ik ben helemaal gestopt met borstvoeding (met kolven dan)want dat mag je niet slikken dan. Maar hoewel het op zich prima werkt heb ik vaak zat nachten waar ik helaas uren wakker lig. Vooral als ik te laat naar bed ga.
Ik slik melatonine, ik ben helemaal gestopt met borstvoeding (met kolven dan)want dat mag je niet slikken dan. Maar hoewel het op zich prima werkt heb ik vaak zat nachten waar ik helaas uren wakker lig. Vooral als ik te laat naar bed ga.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik word momenteel wakker gehouden door de allerjongste, de baby is zo akelig in mijn blaas aan het drukken dat ik er niet van kan slapen. Krijg er allemaal steken en harde buiken van.
En tot overmaat van ramp ben ik door het niet slapen ook nog aan het piekeren gekomen, zucht. Wat dit voor een baby zal zijn, hoe het allemaal te doen is met drie jonge kinderen enzovoorts enzovoorts.
En de thee is ook nog eens een keer op, dus nu zit ik maar zielig achter een mok met heet water .
En tot overmaat van ramp ben ik door het niet slapen ook nog aan het piekeren gekomen, zucht. Wat dit voor een baby zal zijn, hoe het allemaal te doen is met drie jonge kinderen enzovoorts enzovoorts.
En de thee is ook nog eens een keer op, dus nu zit ik maar zielig achter een mok met heet water .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik zeg nooit meer in een topic dat E tussen 7 en 8 wakker wordt. Het was nu half zes. En ze heeft de zwaartekracht ontdekt, dus haar knuffels en speen worden steeds doelbewust tussen de spijlen van haar bedje door op de grond gemikt.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 17 van 20 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!