Foto's bij recepten
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto's bij recepten
Ik ben best een miep met eten haha soms zie ik foto's bij recepten staan en dan denk ik gadver...ondanks dat ik alles wat erin zit dan wel lust.
Laat jij je leiden door de foto's die bij recepten staan?
Laat jij je leiden door de foto's die bij recepten staan?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Foto's bij recepten
Ik vind juist vaak foto's er lekker uitzien. Alleen als ik dan lees wat er in zit dan hoef ik het niet meer..
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ja, daar laat ik me wel door leiden. Vaak lees ik de recepten zonder plaatjes niet eens want wil kunnen zien hoe het eruit ziet, haha. Maar ik beslis niet op basis van die plaatjes, ik kijk ook naar de ingrediënten.
Gast- Gast
kajaka88 schreef:Ik vind juist vaak foto's er lekker uitzien. Alleen als ik dan lees wat er in zit dan hoef ik het niet meer..
Ja, dit heb ik ook eerder.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S schreef:kajaka88 schreef:Ik vind juist vaak foto's er lekker uitzien. Alleen als ik dan lees wat er in zit dan hoef ik het niet meer..
Ja, dit heb ik ook eerder.
Ik ook.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind foto's bij recepten juist heel fijn. Als ik een recept heb zonder foto, ben ik veel minder snel geneigd het te maken.
Eigenlijk lust ik bijna alles wel, dus op een foto vind ik 't al snel er lekker uit zien.
Eigenlijk lust ik bijna alles wel, dus op een foto vind ik 't al snel er lekker uit zien.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ik vind foto's bij recepten juist heel fijn. Als ik een recept heb zonder foto, ben ik veel minder snel geneigd het te maken.
Dat dus.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vind foto's bij recepten juist heel fijn. Als ik een recept heb zonder foto, ben ik veel minder snel geneigd het te maken.Eigenlijk lust ik bijna alles wel, dus op een foto vind ik 't al snel er lekker uit zien.
Ja dat heb ik ook. Dan kan ik me er geen beeld bij vormen ofzo denk ik.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» Kerstsfeer fotos
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos kapsel gezocht!
» kerstkaarten fotos
» Kerstsfeer fotos