Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels

+13
minoessepoes
love
Rovine
Jezzie
aniet
litllejoy
Minx
Lejow
Lavendel
Niekske
Leine
Marin
Eris
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Empty Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:36

Heb je een nieuw recept uitgeprobeerd van wat dan ook? Laat het ons zien met foto's en DEEL je recept met ons! smile

Het mag ook als het mislukt is :P Maar natuurlijk ook als het gewoon gelukt is Very Happy

Ik zal aftrappen met mijn 1e quiche met paprika, ham en prei die wel erg goed gelukt is:

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Quiche2

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Quichestukje

Recept:

*Oven voorverwarmen.
*Deeg voor hartige taart laten ontdooien en deze in je ingevette taartvorm doen als deze ontdooid is zodat de bodem en beetje van de zijkanten bedekt zijn. Prik gaatjes in het deeg.
*Groentes e.d. snijden welke je lekker vind. Ik had prei, paprika en ham (geen groente Cool ) en deze even aanbakken in de pan.
*150 ml melk kloppen met 3 eieren en kruiden naar keuze. Ik had: peper, zout, kerrie, paprikapoeder, knoflookpoeder.
*Dan moet je de gebakken groentes in de vorm doen.
*Daarover heen wat geraspte kaas, dan eimengsel en daarna nog wat kaas.
*Zet hem in de oven op 200 graden (heteluchtoven) op 45 min ong.

(Het staat ook op het pakje van het deeg Wink )

Laatst aangepast door Theedoosje op di 20 sep 2011 - 8:00; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Empty Re: Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels

Bericht  Eris di 20 sep 2011 - 5:57

Ik had spaghetti door een mengsel van ei, tonijn en verschillende kruiden gehaald en vervolgens gebakken. Het was erg lekker.
Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels DSC06931

Oeh sorry, een beetje groot.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Empty Re: Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels

Bericht  Marin di 20 sep 2011 - 5:59

Creaties die we de laatste tijd hebben gemaakt:

Geroerbakte broccoli in knoflook en soja met pandan-rijst en tonijn in wasabi/soja marinade met wasabi sesamzaadjes!
Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels 321396_2419562286482_1174147965_2957438_1651378054_n

Plaat-pizza met artisjok, parma-ham, schouderham, mozzarella en gorgonzola
Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels 320958_2382258033899_1174147965_2920655_2469901_n

Quesadilla-taart met homemade guacamole en sour cream!
Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels 281470_2303976916920_1174147965_2819261_5229487_n

Licht gepaneerde zalm met een korstje van parmezaan, macademia, dille en limoen, peultjes en kastanje champignons en gekookte krieltjes
Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels 285341_2267578206975_1174147965_2763010_1417497_n

Vriend en ik zijn ook echt zo gek dat we allebei gerust eerst de camera pakken en foto's maken, voordat we aan tafel gaan Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Eris di 20 sep 2011 - 6:01

En als je dan klaar bent is je met zorg bereiden eten koud Wink
Ziet er lekker uit Joy!

Eris
Prater
Prater

Bericht  Marin di 20 sep 2011 - 6:01

Die spaghetti baksels zien er lekker uit, Eris!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Eris di 20 sep 2011 - 6:03

Joy_ schreef:Die spaghetti baksels zien er lekker uit, Eris!

Dankje, is ook een aanrader. Ontzettend makkelijk te maken, ziet er leuk uit en is lekker.

Eris
Prater
Prater

Bericht  Leine di 20 sep 2011 - 6:04

Oeh, die quiche ziet er lekker uit. Joy, jouw dingen zien er ook goed uit!!

Misschien is het ook leuk om de recepten er bij te zetten? Er zitten wel een aantal dingen tussen die ik ook wel eens wil proberen!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Marin di 20 sep 2011 - 6:05

Ik heb geen recepten, ik doe maar wat! Vaak kijken we gewoon wat we nog in de vriezer en ijskast hebben liggen, en bedenken daar gewoon wat omheen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:18

Dank je!

Oh jullie grechten zien er ook lekker uit! Die spagettibaksels is ook een leuk idee !

En ja recepten er bij ben ik voor Very Happy Zal ff mijn openingspost aanpassen.

Edit: zo aangepast! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:47

Joy wat zien jouw recepten er ontzettend lekker uit!
De zalm met het korstje ga ik ook eens proberen!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 20 sep 2011 - 7:07

Princess schreef:Joy wat zien jouw recepten er ontzettend lekker uit!
De zalm met het korstje ga ik ook eens proberen!

Met dat gerecht heeft m'n vriend mij 't bed in gekregen Wink
Had ie voor me gemaakt op onze tweede date haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Niekske wo 21 sep 2011 - 1:14

Joy, die Quesadilla-taart, is dat gemaakt met tortilla's/wraps als tussenlagen? End an gewoon iets van gehakt met groenten enzo ertussen? Ziet er echt lekker uit wat jullie allemaal gemaakt hebben! Vis paneren ga ik ook een doen, lijkt me erg lekker! En die baksels van Eris ga ik ook maken smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 1:16

Niekske schreef:Joy, die Quesadilla-taart, is dat gemaakt met tortilla's/wraps als tussenlagen? End an gewoon iets van gehakt met groenten enzo ertussen? Ziet er echt lekker uit wat jullie allemaal gemaakt hebben! Vis paneren ga ik ook een doen, lijkt me erg lekker! En die baksels van Eris ga ik ook maken smile

Ja dat is precies wat het is. Gewoon zoals je normaal wraps zou maken maar dan steeds als soort lasagne op elkaar stapelen, het liefst in een ronde ovenschaal, want dan past het natuurlijk goed en gaat het niet lekken. Ook opletten dat de saus niet te nat is. En gewoon stapelen met tortilla's inderdaad.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel wo 21 sep 2011 - 1:33

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Gerecht3

Salade met rucola, kip, cherrietomaat, komkommer, geitenkaas, pittenmix en zelfgemaakte croutons

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Gerecht2

Zelfgekruide gebakken aardappeltjes met spinazie met ui en pijnboompitjes en een vegetarische burger

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Gerecht1

Een hardgebakken wrap met een mengsel van rucola, gerookte kip, avocado, cherrietomaat, komkommer en een zelfgemaakt knoflook-yoghurt sausje
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 1:41

Ziet er goed uit Lavendel! En leuke borden smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 21 sep 2011 - 2:25

Zitten lekkere dingen tussen!
Als ik dit zo zie eet ik echt heeeel simpel hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Minx wo 21 sep 2011 - 4:37

Lejow schreef:Zitten lekkere dingen tussen!

Ik ook, maar als je dingen dan beter bekijkt ziet het er gewoon erg mooi uit Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 4:48

Fairytale schreef:
Lejow schreef:Zitten lekkere dingen tussen!

Ik ook, maar als je dingen dan beter bekijkt ziet het er gewoon erg mooi uit Very Happy

Zoals m'n vriend en ik altijd zeggen: De omschrijving, opmaak van het bord, en foto zijn het halve werk.

Neem die tonijn. Als je zegt: Tonijn met broccoli en rijst, klinkt dat heel anders dan geroerbakte broccoli in knoflook en soja met pandan-rijst en tonijn in wasabi/soja marinade met wasabi sesamzaadjes!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx wo 21 sep 2011 - 5:03

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Kl7rhxgj:tw1

paprika/courgettesoep met pijnboompitjes en een stokbroodje met geraspte kaas

Kook ongeveer anderhalve liter bouillion (kan een blokje zijn) snij 3 paprika's in stukken net als de courgette. Ik groen geel en rood. Laat dit koken. Haal de groenten eruit en gooi die door de blender. Daarna weer terug in de pan met de bouillion mix er dan een klein bekertje zure room door puur voor de smaak. Rooster de pijnboompitjes in de koekenpan en gooi die er op het laatste door heen. Stokbroodje wijst voor zich.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  litllejoy wo 21 sep 2011 - 20:33

Ziet er allemaal erg lekker uit! Zal ook eens foto's gaan maken en plaatsen Very Happy
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  aniet do 22 sep 2011 - 0:06

Haha,Fairytale die soepkommen heb ik ook:)
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jezzie wo 28 sep 2011 - 22:13

Rozemarijnkip met pasta met créme fraiche en italiaanse wokgroente
Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels Foto-FFEMD6C3-D
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 22:30

Zo lekker en zo simpel:

Foto's + recepten van je nieuwe uitprobeersels 320780_10150275748835642_521545641_7777460_2783083_n

Recept heb ik hier vandaan: http://www.seasaltwithfood.com/2009/05/hasselback-potatoes.html

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 28 sep 2011 - 23:17

Jaaa, die eten wij heel vaak omdat het stiekem nog minder werk is dan koken, terwijl ze wel veel lekkerder zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Marin wo 28 sep 2011 - 23:31

Hasselback potatoes! Die ga ik binnenkort ook maar weer eens maken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: